poniedziałek, 8 lutego 2016

Z MSP do Gimpa! #4

Hello, Everybody!
Olga ma natchnienie i zrobi po raz 4 przeróbkę, która" niszczy wzrok". No cóż, enjoy! (Przepraszam za te odstępy, blogger świruje i, niestety, może tak już zostać :c)


Look!
Cały look jest utrzymany w kolorystyce nazwanej przeze mnie "Coffe". Tutaj zawarłam jedynie 2 kolory z tej "kolorystyki", gdyż zwykle dodaję tam również biały, jednakże tutaj tego koloru nie zawarłam. Fryzura jest delikatna, ale uwielbiam na MSP włosy spięte. Zrobiłam tutaj niezbyt widoczne ombre, a dodatkowo wręcz na głowie wyróżniłam jaśniejszym kolorem warkocz. Krótkiego topu odsłaniającego brzuch użyłam już w 1 części tej serii, co było ponad miesiąc temu, ale wciąż mi się podoba, jednak kołnierzyk w jednym miejscu zlewa się z włosami. Tutaj mimo odmiennego "stylu" spódniczka wygląda bardzo dobrze, ale jej kolor nie prezentuje się zbyt dobrze. Buty uwielbiam, jednakże jestem zawiedziona, że nie widać koloru podeszew. Czas na Gimpa!


Przeróbka!

Nie, nie, nie. 3x na "NIE", dziękujemy!

Fryzura: Ombre nie wyszło aż tak źle, ale włosy "na głowie" wyglądają wręcz TRAGICZNIE. Warkocz wygląda jak kilka kosmyków włosów w kolorze jasnego blondu z brązowymi gumkami, natomiast przedziałek, w przeciwieństwie do tego w looku, jest wręcz niewidoczny. Nie podoba mi się. Ocena: 4/10. 

Góra: Tutaj nie odwróciłam kolorów, nie to co w pierwszej części, jednakże całościowo wyszło gorzej. Brak cieni, lub zmniejszenie ich ilości, spowodowało, że bluzka jest wręcz nijaka, lecz nie jest źle. Ocena: 5/10. 

Dół: Spódniczka nie ma aż tak dobrze wyglądającego wzoru, co nie zmienia faktu, że tu jest i to dzięki niemu ta część ubioru tak się prezentuje. Szczerze? Podoba mi się. Posiada dwie wady: ilość wzoru w stosunku do "rozmiaru" spódniczki i jej dziwna...Załóżmy objętość. Ocena: 7/10. 

Obuwie: But z naszej prawej nie prezentuje się wspaniale, a wręcz przeciwnie. Nie, nie, nie. Ocena: 3/10.

Figura: Kurczę, jest dosyć "naturalnie" w porównaniu do rzeczywistej Moviestar, jednakże zrobiony przeze mnie brzuch nie wygląda już tak perfekcyjnie...Ocena: 8/10. 

Razem: 27/40, taka 3--, albo 2+, samej mi ciężko napisać. Może Wy napiszecie, jaka ocena powinna zostać przyznana? (': 



Tymże pytaniem kończę post, 
żegnam się...Adios! 
PS. Czytał ktoś z Was zarówno "Rywalki", jak i "Elita"? Chcę jutro kupić kolejną część, bo mnie wciągnęła(W chyba dobę przeczytałam chyba dwie części, mniejsza). I pytanie: Czy warto?

14 komentarzy:

  1. 3. Post sam w sobie jest ok, ale wyszedł dosyć krótki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej. Notka jest zdecydowanie za krótka, przynajmniej dla mnie. W następnym poście z tej serii możesz dać np. dwia look' i. Wtedy na pewno wpis byłby dłuższy. Mimo to, naprawdę miło mi się go czytało. Czekam na dalsze notki od Ciebie.
    ~Martka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyszło ci tak źle, sama bym lepiej nie zrobiła xd. Daję mocne 6/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze, znowu bitwa o miejsce. CO WAM DA TA GŁUPIA CYFERKA? No, Julka, jesteś pierwsza i co? Co teraz masz zamiar z tym zrobić? Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam zamiar iść z tym do psychiatry xDD

      Usuń
    2. Moim zdaniem post jest za krótki, ale bardzo dobrze jest wszystko napisane - dobrze się czyta! :-)
      ~Pomysł, aby ulepszyć serię~
      Chciałabym, abyś robiła też może.. w artbook'u takiego look'a tylko że sukienka byłaby zrobiona z np. Kwiatów. Dlaczego? Układałabyś kwiatki na MovieStar, aby stworzyć sukienkę.

      To tylko taki przykład, dzięki któremu post może być dłuższy. Podoba mi się ten pomysł, ale ja nie jestem cierpliwa do takich rzeczy :-)

      .Jq

      Usuń
  5. Wow, Olga trzeci raz używa mojego loga. Kto zajął 1 miejsce w końcu? Ja czy Inde? Bo nie kapuję ;')

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!