niedziela, 7 lutego 2016

♥ Bądźmy gotowi na Walentynki jeszcze przed czasem! ♥

  Z tej strony Jullie.
Pierw bardzo przepraszam za moją nieobecność, jednak wyjechałam na te kilka dni na wycieczkę, i nie wiedziełam o przedłużeniu okresu próbnego. Wtedy może wymignęłabym się jakoś od tego, i napisała posta. No ale było, minęło.
Dzisiaj, przygotowałam dla was kilka Walentynkowych look'ów, na Święto Miłości (tak, chodzi o Walentynki), aby być przygotowanym jeszcze przed czasem, bo do Walentynek jeszcze tydzień!
Bez owijania w bawełnę, zacznę już.

~♥~Looki~♥~
 
 
Aby było ciekawiej, pomyślałam nad tematyką każdego look'a.
  • Wieczorny Spacer
  • Miłosne Kino
  • Romantyczna Kolacja
 
Myślę, że to dobry pomysł.
No więc na pierwszy ogień pójdzie tematyka Wieczorny Spacer.
 
 

Tak i oto prezentuje się ten outfit. Próbowałam znaleźć przewiewną sukienkę (która może nie jest dobra, na spacery w zimie, ale kojarzy się z romantycznym, wieczornym spacerem), która by do tego outfitu pasowała, ale nie udało mi się. Myślę jednak, że ta też świetnie się wpasowała w ten jakże skromny look.
Opis? Czarne, rozpuszczone, piękne włosy sięgające do pleców, na głowie piękny kapelusz
w wiśniowej barwie, letnia sukienka z wycięciami na biodrach, cienkie rajstopy, oraz duże wiśniowo czarne buty na koturnach.
Tak prezentuje się skład:



Koszt look'a wynosi równo 2500 StarCoins.

Kolejny look dotyczy Miłosnego Kina. ♥


Kolejny skromny look. Niestety, ale jeśli chodzi o Walentynki, zazwyczaj mi takie wychodzą...
Tym razem jednak piękne, pastelowe kolory. Biały i pastelowy fiolet.
Na głowie opaska z fioletowym serduszkiem, która podkreśla blond włosy i spiętą fryzurę.
Stylizacja zawiera również piękną, fioletową sukienkę z białymi dodatkami. Natomiast buty, to białe balerinki, które dodają wielkiego PLUSA.
W skład wchodzą:



Jak na razie ten look jest najtańszy (2350 SC).

Na sam koniec look o tematyce Romantycznej Kolacji.


Możemy zobaczyć, że w tym look'u zastosowana jest najczęściej na świecie używana para kolorów
- czarny, oraz biały. Jest tutaj także wiele dodatków, aby podczas romantycznej kolacji zaprezentować się jak najbardziej wykwintnie.
Fryzura taka sama, jak w look'u poprzednim, ale świetnie się tu wpasowała, dlatego ją zostawiłam.
Włosy przyozdobione są białymi kwiatkami, a na uszach widać bardzo eleganckie kolczyki. Moja MovieStar ma na sobie również czarną sukienkę, która ma wpięte białe cekiny, oraz delikatną koronkę, co wygląda cudnie. Na nogach białe balerinki (tak, znowu).
Teraz przyszła pora na skład:


 
 
Za takie elegnackie look'i niestety trzeba dużo płacić. Ta stylizacja po kupieniu jej, zabiera z naszych pieniędzy 3150 SC, czyli jak widać, jest to najdroższy look z dzisiejszych!
 

 
To już na tyle w tym poście. Przepraszam, za tą długość, ale jakoś tak wyszło...
No ale macie przynajmniej 3 look'i, które możecie kupić (pozwalam, nie musicie się pytać) specjalnie z okazji Walentynek.
Czekam nadal na wasze propozycje, w których powinniście wypisać swoje zachcianki na tematy postów. Ja wybiorę ten najlepszy, i wykorzystam do posta.
 
Do następnego posta!
 
~Jullie
`Ava ♥

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pod koniec też.

      Pozdrawiam!
      CK.\

      Usuń
    2. Tak, to istotne, że przed "i" nie pisze się przecinka, ale jeśli ktoś tak napisze, to nie powód, aby wytykać to jako błąd, bo to błędem nie jest c;

      Usuń
    3. Mi się wydaje, że jest, bo przed spójnikami nie stawia się przecinków. Miałam to w 6 klasie...

      Usuń
    4. Ja mialam w 4 kl :--)

      Usuń
  2. Śliczne look'i <3

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne looki. Nie wiem, który mi się bardziej podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Super looki. Ehh.. Szkoda że mój blog nie jest taki sławny jak ten :(

    OdpowiedzUsuń
  5. gównusinkokokokokookokokok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spier*****, Trishia. Przepraszam za wulgaryzmy, ale wszyscy wiedzą jakie to wkurzające.

      Usuń
    2. Ojej, triszunia. Jeszcze ci się nie znudziło? :-)

      Usuń
    3. *do Cordelie*
      Nie, nie znudziło jej się. A raczej "spodobało" :-)

      Usuń
    4. Trishuniu, napisz lepiej podanie do rzeźni o wymianę ryja, a jeśli chodzi o twój mózg, to nawet mrówka nie będzie chciała się z tobą zamienić ;") Taki tam komplement :v (sorry, ale mnie wnerwia).

      Usuń
  6. Przez tą całą Trishę zapomniałam napisać opinii o poście. Fajne looki, może skorzystam :)
    (no błagam, nie miejcie do mnie pretensji, że komentuję tylko jej posty. Czytam każde, które znajdują się na tym blogu).

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!