sobota, 6 lutego 2016

Prawdziwe MSP 2# + Zapowiedź serii "Logo dla Ciebie"♥

Cześć!

Z tej strony Julka. Dzisiaj znów post będzie podwójny. Zaprezentuję Wam przemianę na wersję MSP mojego... PSA! Zapowiada się ciekawie. Pod koniec napiszę szczegóły zamówień. Zaczynajmy!

~~~~~~~~~~~~~


Jak mówiłam na wstępie, w dzisiejszej przemianie wystąpi mój pies, Lucky (czyt. Laki). Wcześniej trochę wam o nim opowiem.

Mały shih-tzu przyjechał do mojego domu 1 rok temu. Przed tym oczywiście błagałam rodziców, żeby "mi kupili". Wtedy zaczęło się. Dniami i nocami siedziałam w internecie, a mianowicie na jakiś "oeliksach" i szukałam odpowiedniego psa w pobliżu, w przyzwoitej cenie. Miał być to maltańczyk. Jednak pewnego dnia zadzwoniła do mojej mamy koleżanka, z pytaniem czy chcemy psa. Miałam wątpliwości. Rozmyślałam nad tym. Ok, ok wcale nie. Od razu powiedziałam "TAK" nie zważając na rasę. Tydzień po telefonie pojechaliśmy do miejscowości, która znajdowała się całkiem niedaleko mojego domu. Weszliśmy do mieszkania pewnej pani i od razu przybiegło do nas trylion piesków-szczórków. Była to rasa shih-tzu. Po kilku minutach obok mojej nogi zostały tylko dwa psy. Był do Laki i jego braciszek. Jeden zaczął "gryźć" mojego palca, a drugi lizać. Oczywiście gryzł mój grubas.
Po tygodniu odebraliśmy go do domu. Czekał na nas w legowisku. Wiedział co się stanie. W momencie przyjazdu do domu wyglądał tak:
 
 
Dalej było, jak było. To długa historia. Laki wyrósł na grzecznego wariata. Szczeka, kiedy ktoś wieczorem dzwoni do drzwi. Czyli raz na miesiąc. Oczywiście jego wygląd zmienił się. Obecnie wygląda tak:

Nie mam jego zdjęć, ale myślę, że wystarczy.



Zdjęcie przetworzone na wersję MSP

 

 

 

 


 
 
 
 
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. To mój pies w wersji MSP! Wyje! c:
 
 
Dobra, idziemy dalej.
Najdziwniejsza przemiana w historii bloga!
 
 
 
Skład:
 

 
 
Na mojej *jakże dziwnej* liście można zobaczyć aż sześć rzeczy. Biały sweterek w brązowe wzorki "Classy Knit" zakrywa całe ręce, co upodabnia się do sierści. Na drugiej pozycji widać ciekawe spodenki z ogonem. Niestety były tylko krótkie, ale cóż. Nazywają się one "Pony Tail Princess". Wybrałam buty futerkowe "Dragon Rider Boots". Mój Lucky jest dosyć owłosiony, więc są one idealne. Włosy "Dense Beauty" równie dobrze oddają puszystość psa. Dobrym pomysłem było dodanie czapki "Creature" z tematu MSP Wars. Mają one uszy, i to najbardziej mi się w nich spodobało. Ostatnim elementem charakteryzacji jest maska "Mask Me Up!" , która ma na sobie czarną buźkę.

 
 
 

Kolory:
 
W czerwonej rameczce znajduje się kolor, który wykorzystałam do wszystkich rzeczy brązowych. Różowym zaznaczone są kolory do ogona.
 
 
 
 
Koszt:
 
 
 
Jak na 6 rzeczy wyszło o wiele taniej niż w poprzedniej przemianie. Strój dostępny bez pakietu VIP.
 
 
 
Ocena:
 
Look wyszedł moim zdaniem śmieszne. Niełatwe jest przemienić psa na wersję MSP. Kurde, czy to jest podobne? Sama nie wiem. Oczywiście bardziej spodobałyby mi się długie spodnie z ogonem. Mogłam pójść na łatwiznę i wybrać kombinezon czegośmisiopodobnego z tematu o Arianie Grande. Wyszło jak wyszło. Oceniam to na 6/10. Swoje opinie piszcie w komentarzach.
 
 
 
~~~~~~~~~~~~
 
Druga część posta.


Jeżeli chcesz, abym zrobiłam logo dla Ciebie, wystarczy, że w komentarzu zgłosisz się i podasz informacje:

♥ O jakiej tematyce ma być logo
    a) napis
    b) tło ( możesz wysłać mi je emailem, lub zdać się na mnie i podać szczegóły )
    c) animacje i ubiór MS ( artbooka możesz wysłać mi emaliem, lub podać szczegóły i zaprosić do znajomych na MSP )
♥ Czy zgadzasz się na wcześniejsze udostępnienie loga na tym blogu ( mogę wysłać je bez wcześniejszej publikacji)
♥ Twój E-mail i nazwę użytkownika na MSP.



Mój mail: julcziimsp@gmail.com
Moje MSP: ###supergirl




To wszystko na dziś! Zapraszam do komentowania! Do zobaczenia!


23 komentarze:

  1. 2!! Super post, choć ciutkę krótki ;)

    ~Ananas

    OdpowiedzUsuń
  2. Post wygląda dosc dziwnie na telefonie przez tą wielka czcionkę. Po za tym nie mam żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcem logso, ale TY MASZ MI JE ZROBIĆ!!! Wyślę Ci tylko art'a z movie stars.
    Nick: Trixie 33
    Cytat: If you never try, you never know.
    Tło i resztę sama wybierz... ALE CHCEM PRZEZROCZYSTĄ CZCIONKĘ ;33

    ,,/.CK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Tylko co z publikacją?

      Usuń
    2. Ok. Tylko co z publikacją?

      Usuń
    3. W poście i na maila:
      Fantasylps.lps@gmail.com

      Usuń
    4. Jeżeli artbooka przyslesz dzisiaj, to wieczorem dostaniesz gotowe logo!

      Usuń
  4. Super post, to odwzorowanie wygląda przekomicznie. XD
    Zgłaszam się po logo, a co.
    Nick: Independent Girl
    Napis: Mój nick, możesz walnąć cytat: "Why you work so hard, when you could just be free?" (~Lana Del Rey, jakby to było potrzebne).
    Animacje i ubiór: Tak, żeby pasowało do całości i do cytatu, jeśli masz zamiar go pisać. Tylko nie bierz blond włosów, pls. Najlepiej czarne lub rude. XD
    Jasne, zgadzam się!
    E-mail: cordelieee@gmail.com
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło wyślesz mi, czy zdajesz się na mnie?

      Usuń
    2. Zdaję się na ciebie, nie chcę za bardzo ograniczać. :-)

      Usuń
    3. Ok c: Loga możesz spodziewać sie wieczorem c:

      Usuń
    4. Ok c: Loga możesz spodziewać sie wieczorem c:

      Usuń
    5. Zaakceptuj tylko zaproszenie do znajomych

      mój nick to ###supergirl

      P.S. Piszę z innego konta;)

      Usuń
  5. Haha, fajne odwzorowanie XD

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki atak śmiechu, przy odwzorowaniu XD Świetny post (':
    ~Martka

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam shih tzu *-*

    Mój bydlak w tym roku 9 sierpnia skończy 8 lat <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam shih tzu *-*

    Mój bydlak w tym roku 9 sierpnia skończy 8 lat <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!