piątek, 5 lutego 2016

Prawdziwe MSP 1# ♥

Cześć!

Możliwe, że już się domyślacie kto pisze. Tak, tak to Julka.
W dzisiejszym poście zacznę nową serię /możliwe, że jej nie skończę, ale.../. Będzie ona polegała na 'przetwarzaniu' rzeczy z mojego prawdziwego życia na looki, ubrania, itp. na MSP. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ona. Zaczynajmy!


~~~~~~~~~~~~~


Jest to pierwszy post z tej serii, więc dzisiaj  na MSP utworzę siebie.

Na początku zdjęcie realistyczne:



 
 Taka tam sesja.
Później pokażę normalniejsze zdjęcie.
 
Zdjęcie przetworzone na wersję MSP:
 
 
Czego użyłam?
 
 

 
Na mojej liście można zobaczyć sukienkę "Baking Pro", buty "Small Steps" oraz rozpuszczone włosy średniej długości "Frizzy White".
 
Kolory:
 
 
 
 
Białą rameczką został oznaczony kolor pasków sukienki, a czarnym włosów. Niestety nie mogę podać innych kolorów, ponieważ rzeczy były tak stworzone.
 
 
 
Koszt:
 
 
Jak na trzy rzeczy, wyszło dość drogo. Look można kupić nie mając zakupionego pakietu VIP.
 
 
 
Ocena:
 
Look wyszedł całkiem podobnie. Jednak kolory sukienki są troszkę inne. W rzeczywistości jest ona w drobną  biało-błękitnąną krateczkę. Włosy są troszkę krótsze od moich i kolor mam lekko jaśniejszy. Niestety na zdjęciu nie jesteście w stanie zobaczyć butów, lecz pamiętam, że były to balerinki. Nie miały one kryształów;). Ten look oceniam na 6/10.
 
Przyszła pora na kolejne zdjęcie:
 
 


 
 
Bosz... Co to jest?! Zdjęcie z 2014, a co!
 
 
Na MSP:

 


 

 
 
 
Czego użyłam?
 
 

 
Moja lista powiększyła się o jedną rzecz. Można na niej znaleźć czarne spodnie w różowe kwiaty z zielonymi łodygami. Są podobne do moich, aczkolwiek wersja MSP jest troszkę szersza. Na drugim miejscu widnieje szara bluza, pod którą jest biała koszula. To połączenie bardzo mi się podoba. Sama ubieram czasem podobny strój. Jest on praktyczny. Dalej widać krótkie włosy z nowego konkursu "Safer Internet Day 2016". Na zdjęciu mam jednak związane, ale nie różnią się wiele. Na końcu listy można zobaczyć buty sportowe. Niestety nie stworzono jeszcze Air Max'ów w wersji MSP i musiałam wybrać je.
 
 
Kolory:
 
 
Na niebiesko został oznaczony kolor spodni i wzorków, które są na nich. W czerwonej obwódce zaznaczyłam kolor bluzy. Czarnym podeszwy butów, a żółtym kolor włosów.
 
 
 
Cena:
 
 
 
Znów wyszło dość drogo. Look można kupić bez pakietu VIP.
 
 
Ocena:
 
Wersja MSP jest dosyć podoba, ale nie idealna. Spodnie w kwiaty były dostępne tylko w wersji szerokiej. Również w sklepie nie znalazłam związanych włosów z "zawijaskiem".
Look oceniam na 4/10.
 
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post i seria Wam się podoba. Zachęcam do pisania komentarzy!
 
 
 
Tak, tak zrobiłam logo!

30 komentarzy:

  1. Za mało tekstu, nie ma co czytać.
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Powiedziala Patka

      Usuń
    2. Wyjęłaś mi to z ust.
      To nie hejt. Taka prawda.

      Usuń
    3. Zosiu, dzięki, zapomniałam dodać na końcu.
      Laarie - do kogo to było?
      P.

      Usuń
    4. Patrycja blagam cię, rozwalasz mnie XDD piszesz Julce, że za mało tekstu i nie ma co czytać..a ty ule piszesz na filmowym? Sorry XDD
      `Florka

      Usuń
    5. Aaa, to powiedz mi ile do głupich odp na teście mam napisać tekstu?!
      Podaj przykład.
      (Od dziś rozwalacz iksdełowy)
      P.

      Usuń
    6. Od dziś rozwalacz iksdełowy? Ja? Fajnie B)
      Ja cię nie krytykuje ani nie hejtuje, po prostu nie rozumiem Twojej opinii, jak tak naprawdę Julka dobrze rozwinęła post zawarła wiele informacji, świetny pomysł, a Ty..w poście powitalnym przecież trzeba dużo o sobie napisać, gdyż wiele osób zapewne Cię nawet nie zna ;)
      `Florka

      Usuń
    7. No wiem. Genialna jestem cn?
      P.

      Usuń
    8. Genialna. Bo wymyślam fajne przezwiska.

      Usuń
    9. Gahahhaahaha
      Sorry musiałam XDD

      Usuń
    10. Nie, nie jesteś genialna. Od kiedy można stać się genialnym wymyślając przezwiska? :-D

      Usuń
    11. dudududududududpapappapapappapa

      Usuń
  2. Kurde gdzieś Cię widziałam... Na obozie chyba... Byłaś na obozie? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Chyba cie gdzies widziałam... Nie wiem... Może na wycieczce? Jeszcze w 1-3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżałam. Tylko kwestie tego, czy Ty byłaś ze mną, czy widziałaś mnie z grupą...

      Usuń
    2. Chyba cie widziałam z grupa (twoja). Ej, a może w tamtym roku! W Baltowie? Nie wiem :P ale gdzies cie widzialam

      Usuń
    3. W tamtym roku niestety nie byłam na kolonii. Pewnie widziałaś podobną do mnie dziewczynę...
      Pozdrawiam;)

      Usuń
    4. To byla wycieczka szkolna :D ale może gdzies indziej...

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na notke! Też mam takie wrażenie, że już gdzieś Cię widziałam, ale to raczej niemożliwe (: Zapraszam na: martkowe-msp.blogspot.com, trwa tam nabór na redaktorów! ^^
    Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi look jest naprawdę podobny, ale włosy mi tu nie pasują. Ps. Osoba wyżej ma bardo wyrafirowany i godny polecenia blog :O

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!