czwartek, 4 lutego 2016

♥Look 'Cute Girl'+'Mini Daily Vlog'!♥

Cześć!

Z tej strony Julka. Dzisiejszy post za to, że nie było go wczoraj, będzie podwójny. Wykonam looka zatytułowanego Cute Girl
oraz opowiem Wam krótko o wczorajszym spacerze, można ująć to jako "Mini Daily Vlog". Zapraszam do przeczytania!

♡♡♡♡♡♡
Prezentacja looka








Skład:






Do looka użyłam sukienki w kolorową "posypkę". Jest ona w kolorze jasnej mięty. Ma biały kołnierzyk, który pasuje do całości. Włosy są ułożone na bok. Piękne loki mają kolor jasnego blondu. Buty dodają mojej MS kobiecości. Okulary sprawiają, że look wygląda bardziej nowocześnie.






Cena całościowa:

450+575+750+800+350=2925 SC



♥♥♥♥♥

W sobotę razem z zespołem rozpoczęliśmy obóz. Codziennie wychodziłam na spacer. Podziwialiśmy na nim uroki lasu oraz jeziora. Widoków nie da opisać się słowami, a nawet zdjęcia nie oddają tego piękna.






Cudowny widok na jezioro sprawił, że w mojej duszy zapanował spokój.



♥♥♥♥♥♥


To wszystko na dziś. Właśnie wróciłam z obozu. Jestem bardzo zmęczona. Szybko publikuję posta i  idę spać. Jutro logo!



♥JulCzii





10 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!