wtorek, 9 lutego 2016

Szybkie Logo dla Ciebie #1

Cześć!

Z tej strony Julka. Dzisiaj chcę szybko przedstawić dwa loga. Wiem, że skończył się okres próbny, ale dwie osoby, który się zgłosiły, chciały, żeby zostały one opublikowane.



Pierwsze logo dla Independent Girl!



Całkiem mi się ono podoba. Cytat jednak mógł być bardziej w kółeczku.
Logo oceniam na 7/10



Drugie logo dla JulQ!


 
To również jest całkiem, całkiem. Nie wiem co o nim powiedzieć...
8/10



To wszystko na dzisiaj. Przepraszam, że post taki króciutki, ale skończył się okres próbny i nie chcę tu niczego mieszać...



16 komentarzy:

  1. Jest jeszcze opcja żebyś mi zrobiła? Dla Julqi wyszło najlepiej moim zdaniem. Super c:

    ~J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że jest opcja. Zobacz na mój wcześniejszy post i zgłoś się w komentarzu

      Usuń
    2. Jasne, że jest opcja. Zobacz na mój wcześniejszy post i zgłoś się w komentarzu

      Usuń
  2. Loga są naprawdę ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się tu zgłosić..

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobało mi się pierwsze logo. Widać, że jest dopracowane, nic w nim nie brakuje. Natomiast w logu dla JulQi jest JAK DLA MNIE troszkę za pusto. Jednak na ogół ślicznie Ci one wychodzą. Poproszę jedno. Mój nick - ola7117. Look - #4. Cytat - Happy ending? Sorry, we
    aren' t in disney. Jeśli chodzi o tło i animacje to zdaje się na Ciebie.
    ~Martka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super loga! Pierwsze cudowne *-*. Zrobisz mi jakieś śliczne logo? Proszę...:* Pozdro



    antosik789/Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że zrobię! Szczegóły zobacz w moim poprzednim poście "Prawdziwe MSP+Zapowiedź logo dla Ciebie". Zgłoś się najlepiej tutaj c;

      Pozdrawiam
      Julka
      JulCzii

      Usuń
    2. Jasne, że zrobię! Szczegóły zobacz w moim poprzednim poście "Prawdziwe MSP+Zapowiedź logo dla Ciebie". Zgłoś się najlepiej tutaj c;

      Pozdrawiam
      Julka
      JulCzii

      Usuń
  6. Najnowszy działający hack do Movie Star Planet, szybko dodaje monety, diamenty i VIPa, tylko na naszym blogu http://moviestarplanetviphack2016.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!