wtorek, 9 lutego 2016

Wytłumaczenie pewnej sprawy (x2) + zamówione loga...

H a i k o !

Z tej strony Florka, witam Was w kolejnym poście ode mnie. Nie będzie on jakiś długi, gdyż chciałam jedynie wyjaśnić kilka spraw na blogu oraz pokazać pięć lóg, które zrobiłam. Reszta ukaże się w innej notce, ponieważ nie wszystkich posiadam w znajomych.

~ Sprawa I ~

Zacznę od tego, iż jak już pewnie wszyscy zauważyli - brak ankiety. Wynika to z tego, iż kiedy próbuję ją wstawić wyskakuje błąd, klikam "zapisz" i nadal nic. Dlatego chciałabym naprawdę przeprosić za to, ale niestety nie mam jak na razie możliwości jej wstawić. Postaram się ją dodać do końca tygodnia na innym komputerze, mam nadzieję, że się uda. Wynika z ego również to, iż okres próbny zostanie (już został, pff..) wydłużony, dlatego proszę Was wszystkich o cierpliwość, niestety nie mam pojęcia o co chodzi.

~ Sprawa II ~

Może nie wszyscy, ale na pewno większość zauważyła, że na blogu ostatnio panuje gównoburza dotycząca niejakiej Trish oraz Lonely, uczestniczki konkursu na redaktora. Nie czytam wszystkich komentarzy, staram się, ale czasami jest ich za dużo, Jednakże wywnioskowałam z nich to, iż wszyscy uważają, że Lonely to w rzeczywistości Trisha, że kryje się pod tą nazwą. 
Chciałabym coś wyjaśnić...nikt nie ma stuprocentowej pewności, że to ona, mimo, że są jakieś pojedyncze dowody nikt do udowodni, że na pewno kryje się pod pseudonimem Lonely. Dlatego proszę, aby sprawę te rozwiązywać poza blogiem, prywatnie, Nie chcę, aby z Abieski stało się coś typu chat z komentarzy, a na dodatek znajdujące się w nich kłótnie i nieporozumienia.
Ja, osobiście nie biorę i nie mam zamiaru brać w tym udziału. Mam swoje zdanie, którego nie ujawnię, gdyż od razu większość zaczęłaby się ze mną sprzeczać co do tego. Napiszę jeszcze, iż Lonely nie zostanie wyrzucona z załogi, jej posty są w porządku, jeżeli dowiem się przez jakieś źródła, że ma jakieś dowody, które potwierdzają wyjaśnienie tej sprawy, to proszę pisać mi w wiadomości prywatnej na MovieStarPlanet. 
Niektórym może się teraz wydawać, że jestem zbyt ostrożna - możliwe, ale dopóki nie dowiem się w stu procentach, że jest to ta osoba nie mam tak naprawdę prawa tego zrobić. Poza tym przecież...nie dzieje się nic złego, nikt nie edytuje postów. Pożyjemy..zobaczymy...

~ Loga ♥ ~

Po moim dosyć długim wyjaśnieniu dwóch spraw, przechodzę w końcu do pokazania Wam lóg, jak obiecałam! Według mnie wyszły naprawdę ślicznie, ale wyraźcie swoją opinię w komentarzach ;)

Jako pierwsze prezentuje się logo dla jowitka_1000. Z tego co pamiętam to prosiłaś o ten look oraz cytat, a styl dziewczęcy. Mi się kojarzy z różowym, dlatego starałam się wybrać odpowiednie tło, animkę oraz kolory napisów.  Serduszko u góry, po prawej stronie dodaje moim zdaniem takiego uroku ♥ A jak Tobie się podoba?

 Logo drugie zrobiłam dla Tori. Niestety nie posiadam Cię w znajomych, a chciałam wykorzystać motyw walentynkowy, a Ty mi się bardzo kojarzysz z serduszkami i kolorem czerwonym, nie wiem czemu c:
Zależało mi, aby pokazać Wam logo z sercami, dlatego postanowiłam wyciąć MovieStar Torki z jej art-book'a i niestety posiada nieco gorszą jakość niż reszta postaci, jednak mam nadzieję, że Ci się podoba :)

 Teraz logo dla Wintelle - będę szczera, jestem z niego naprawdę zadowolona, jest śliczne według mnie ♥ Dodałam gwiazdki świecące gwiazdki, gdyż nie chciałam, aby było za pusto i wydaje mi się, że wyglądają spoko. Napis zrobiłam przeźroczysty. Z racji tego, iż nad nim było jeszcze dużo miejsca, nie wyglądało to za ładnie, dlatego dodałam tego aniołka, również dodaje takiego uroku temu logu, co o nim sądzisz? ;)

 Czwarte logo jest z dedykacją dla Emilki! Prosiłaś o ten look oraz cytat, wykorzystałam animkę, gdzie pokazujesz swą siłę, mięśnie (sorry, nie wiedziałam jak to nazwać XD), dodałam tło z kwiatem oraz przeźroczysty banner jako tło Twojego podpisu. Jedynie u Ciebie wykorzystałam podwojoną postać - tylna jest bez obrysu, jednak ta główna go posiada, gdyż chciałam, aby była wyraźna. Każdy napis w cytacie jest napisany inną czcionką jak i kolorem, wygląda świetnie! ♥

Ostatnie należy do Julii, czyli osoby startującej w konkursie na redaktora! Trixie 33, z tego co pamiętam zdałaś się na mnie (chyba), a więc postanowiłam zrobić Ci coś w grafice...komiksu? Chyba tak to nazwę, Wyszło dobrze, ale jak patrzę na to logo teraz to mogłam użyć innej czcionki, dodałam także serduszko! Mam nadzieję jednak, że Ci się podoba c:

Tutaj już kończę posta, mam nadzieję, że zrozumieliście jego początek, al loga Wam się podobają c:
`Florka

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super post, dopracowane loga. W ogóle post jest świetny, nie 'napakowany' :')

      Usuń
  2. Super post :)) Śliczne loga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły loga! ^-^
    Super post! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, piękne te loga. *.* Ja tam się nie wtrącam w tą gównoburzę, ale to prawda - pożyjemy...zobaczymy. :) Pozdrawiam
    18love

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, piękne te loga. *.* Ja tam się nie wtrącam w tą gównoburzę, ale to prawda - pożyjemy...zobaczymy. :) Pozdrawiam
    18love

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Śliczne loga. ^^


    #chamskareklama
    ZAPRASZAM NA BLOGA http://msp-razem-z-agnes.blogspot.com/ CODZIENNIE NOWE POSTY, POSZUKUJEMY REDAKTORÓW. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny loga, szczególnie to dla mnie ❤️ Drugie walentynkowe do kolekcji 👿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i... Masz mnie w znajomych, zapraszałaś xD 😀

      Usuń
  8. Świetne loga, a co myślę o Trishy/Lonely? Na Twoim miejscu postąpiłabym na początku tak, jak Ty, ale jeśli coś by się działo, dokładniej posty byłyby edytowane, to usunęłabym ją od razu.

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
  9. To logo jest prześliczne !
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne loga! :) Wow, akurat to dla mnie pasuje dla mojej nowo odkrytej pasji - boksu. B)

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!