środa, 10 lutego 2016

Zapisy do serii "Logo dla Ciebie! "

Cześć!

Z tej strony Julka. Dzisiaj znów napiszę krótki post. Kurde, ostatnio nie mam czasu.
Ale przejdźmy do rzeczy.


Wiele osób pod pierwszą częścią serii "Logo dla Ciebie" pytało, czy mogę zrobić im podpis. Napisałam wszystkim, że szczegóły są w zapowiedzi. Teraz myślę, że lepiej będzie robić osobny post, żeby chętni mogli napisać zgłoszenie w osobnym poście. Przedstawię Wam szczegóły:




Jeżeli chcesz, abym zrobiłam logo dla Ciebie, wystarczy, że w komentarzu zgłosisz się i podasz informacje:

♥ O jakiej tematyce ma być logo
    a) napis
    b) tło ( możesz wysłać mi je emailem, lub zdać się na mnie i podać szczegóły )
    c) animacje i ubiór MS ( artbooka możesz wysłać mi emaliem, lub podać szczegóły i zaprosić do znajomych na MSP )
♥ Czy zgadzasz się na wcześniejsze udostępnienie loga na tym blogu ( mogę wysłać je bez wcześniejszej publikacji)
♥ Twój E-mail i nazwę użytkownika na MSP.



Mój mail: julcziimsp@gmail.com
Moje MSP: ###supergirl




To wszystko na dziś! Zapraszam do komentowania! Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Prosiłabym o logo. :)
    Tematyka jest mi obojętna i jeżeli możesz, to napis i tło zrób po swojemu. Co do animki i ubioru MS, to Cię zaproszę na i wszystko powiem. Zgadzam się na wcześniejszą publikację. :)
    Mail: kowalska-liliana@wp.pl
    Moje MSP: 18love

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę logo :) Strój, animacje i tło możesz wybrać sama - tak, żeby wszystko pasowało ;) Napis: milakotek73 (mój nick) i Mila. Zgadzam się na wcześniejszą publikację. Nick: milakotek73 Email: milakotek7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie jestem pewna XDDD To przejściowe, kiedyś byłam emo, teraz też lubię taki dość mroczny ;)

      Usuń
  3. O jakiej tematyce ma być logo Logo o tematyce czarno bialej
    napis Naydable i jakis cytacik
    animacje i ubiór MS wiesy look mam jeden i zero animek, ale to szczegol, co nie xddd
    ♥ Czy zgadzasz się na wcześniejsze udostępnienie loga na tym blogu ( mogę wysłać je bez wcześniejszej publikacji) zgadzam
    ♥ Twój E-mail i nazwę użytkownika na MSP.
    moj email to naydable123malpa ale nie mg jej zrobicgmail.com
    Nick Naydable, nie mam limita takze ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam się zapytać w jakim programie robisz te e... logi, loga? xDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!