piątek, 20 grudnia 2013

Zmiany na irlandzkim MSP! | Invida

Hey! ♥
 Na irlandzkim MSP zawitało dużo więcej lvl.! Nie wiem dokładnie ile, ale zobaczcie:
Nie widzisz? Kliknij i powiększ.
 Wow! Myślę, że doszło 35 lvl.. 10 lvl. więcej. Ale, to trochę dziwne... Wczoraj, gdy wchodziłam na irlandzkie MSP, dwie dziewczyny miały 41 lvl.! Zdziwiłam się. Ale kiedy wylogowałam się i zalogowałam, miały 31 lvl.. Pewnie błąd, czy coś.
 Wyobraźcie sobie, że gdy zbierzemy 2 prezenty, mamy już 1 lvl.!  3 lvl. wbiłam wczoraj w
3 minuty. Wow, co nie? A, i jeszcze coś! C.H (centrum handlowe) jest od 8+ lvl., a
na forum można pisać od 6 lvl. lub VIP! Dowód:
C.H od 8+ lvl.
Forum od 6 lvl. lub VIP!
 Strasznie mi się nie podobają lvl. ponieważ, nie wiem czy tak szybko go wbije :\
C.H mi tam obojętnie, i tak będę mogła tam wejść, tak samo z forum ;D
Ale chociaż dobrze, że modzi zrobili jakieś zmiany ;3.

 Mam nadzieję, że post się podobał.
 Wesołych Świąt! ♥


P.S. Piszcie komentarze, czy podobają wam się zmiany na irlandzkim MSP (:

4 komentarze:

  1. Mi się podobają, bo chociaż doszło dużo lvl to będzie można je szybciej wbiajać. Tak mi się wydaje xD A to fajnie, bo zawsze cieszyły się z nowego poziomu, a teraz będziemy mogli się częściej cieszyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. jest 100 leveli ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie ok 40 lv, ale nam się odrazu powiększa, ci co mieli 25 beda mnieli ok. 35 (sprawdzone ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dopiero 13 xD / Na MSP jestem Sara44456. A tak wgl kocham ten blog *O*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!