piątek, 20 grudnia 2013

Walka Redaktorów - Wyniki

 Hey! Nadszedł ten dzień... Dzisiaj zakończyła się Walka Redaktorów. Oto wyniki naszych uczestników:


 Melody Sweetaśna uzyskała aż 34% Waszych głosów! Wow! Jak widać, najbardziej przypadła Wam do gustu. Drugie miejsce zajęła TheNikita, która zdobyła 38 głosów, a trzecie Mod na 102! Gratuluje! 
 Niestety, jednocześnie smucę się z przegranymi. Wszyscy świetnie się spisaliście. Bardzo mnie wkurza sytuacja CrazyDani47 oraz Julii MSP. Było tak blisko :C. Ale to nie powód do smutku! Widziałam tylko parę zdań Waszej twórczości, założę się, że gdybyście popisali trochę na tym blogu i wtedy odbyło się głosowanie, to wynik byłby inny. Niestety, jak to mówią... "Pierwsze wrażenie jest najważniejsze"..
 Pierwsza trójka, czyli: Melody, Nikita i Moda na 102 zostają redaktorkami. Zajmują miejsca samby4546, xlubieplacki i ciapki. Nikita i Melody będą zajmować się ciekawostkami (same się nawet zgłosiły do tego), a Moda na 102 - modą ;).
 Jeszcze dzisiaj zostaniecie dodane do bloga (jeśli oczywiście podacie mi swój gmail. Podajecie mi go na poczcie, a jeśli z niego wysyłałyście próbny wpis to tylko to napiszcie xd) i dostaniecie rangę moderatora na chacie (jeśli będziemy w tym samym czasie). CrazyDanio47 już ma moderatora, ponieważ, mimo, że nie jest redaktorem na blogu to bardzo często go odwiedza i dba o bezpieczeństwo na chacie (ja nie mam za bardzo czasu, by to wszystko ogarnąć xd). 
 Więc tak... jeśli to nie problem proszę Was, zwyciężczynie o podanie mi swojego gmail'a. Jeśli jednak z niego wysyłałyście notkę to napiszcie to w komentarzu. Waszym późniejszym zadaniem będzie tylko potwierdzenie. A i jeszcze... nie życzę sobie żadnych "powitalnych" notek. Nie zrozumcie mnie źle. Wpis nie może się opierać tylko na przedstawieniu się, ale także na jakimś materiale z MSP (ciekawostką, kompletem, itp.). 
 Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zadowoleni z wyników :). Byee. ;*




6 komentarzy:

  1. Yeeeeeey ;D A mój email, to ten z którego wysłałam notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej ^^ Ale się cieszę to naprawdę duże osiągnięcie i mam nadzieję że moje notki zainteresują Was.

    Pozdrawiam Nikita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Mój e-mail to ten sam ,na którym wysyłałam notkę.

      Usuń
    2. PS2 : Chociaż na inny mail bo o2 mi się zepsuło ;/ Wysłałam już wiadomość.

      Usuń
  3. Abieska napiszesz notke o takiej plotce że niby usuwają polskie msp? To pewnie nie prawda ale ja niedawno kupiłem Vipa elite n rok i sie boje. Dowiesz sie od modów PLISS i powiedz jak z modami sie skontaktować boje sie, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam najmniej głosów.. :C PS. jestem diana spoko123

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!