sobota, 21 grudnia 2013

Początki na MSP...

Hey!
To moja pierwsza notka na tym blogu. Chce podziękować wszystkim, którzy na mnie głosowali. To bardzo miłe :) Najpierw napiszę trochę o mnie, żebyście wiedzieli kim mniej więcej jestem ;3

To tak... W realu jestem Hania i mam 12 lat (szósta klasa...). Prowadzę bloga o wszystkim od września. Kto chce poczytać to zapraszam KLIK! Uwielbiam pisać różne opowiadania i czytać książki. W sumie, gdym zaczęła wymieniać wszystkie rzeczy, którymi się interesuję to ta notka byłaby bardzo nudna ;o


To moja postać na msp... Nazywam się MelodyPL (jak widać) i mam 7 lvl. No, prawie 8 ;> Zapraszać, każdego przyjmę, ewentualnie potem wywalę ;D Dobra, starczy pisania o mnie, przejdźmy do tematu...

Dzisiaj chciałabym napisać o początkach na msp. W sumie to one są najtrudniejsze. Ja założyłam sb konto przez przypadek. Wcale nie wiedziałam jak zacząć grać. 3 lvl jest najtrudniejszy do zdobycia, bo wtedy jesteś nikim >.< Dopiero po jakimś czasie zajarzyłam o co chodzi... Moja siostra miała już łatwiej... W każdym razie na własnych doświadczeniach pokażę, czego trzeba unikać.

1. Wygląd
Zobaczcie mój pierwszy look:
Wiem... Blee
Nie wiedziałam jeszcze wtedy jak wyglądają "ci fajni" xD Myślę, że warto zrobić sb najpierw byle jakie konto i poprzeglądać jakie looki są popularne.

2. Arty i filmy
Często początkujący robią jakieś byle jakie filmy i artbooki. Dlaczego? Po prostu nie wiedzą o co w tym chodzi.
Okropny art z moimi pierwszymi znajomymi. Teraz oni ciągle mają 1,2 lvl, a ja 7 ;D Polecam, zróbcie sb taki, a po jakimś czasie sprawdźcie komu najlepiej poszło ;)
W każdym razie, żebym nie tworzyć beznadziejnych rzeczy trzeba poczytać duuużo blogów o msp. To najprostszy sposób, by nie musieć samemu wszystkiego odkrywać ;3

3. Wydawanie starcoins
Na początku, dzięki misjom, z reguły mamy dużo kasy. I potem bez zastanowienia kupimy coś brzydkiego. Ja tak zrobiłam ;/ Nie chciało mi się przeglądać sklepu, więc wydałam kasę na brzydkie włosy, kolor też ustawiłam okropny. Niestety tylko, że kasa z zadań szybko się skończyła, a ja nie wiedziałam jak ją zdobyć. Trzeba być więc rozważnym ;)


To tyle ;D Ostrzegam tylko, że na święta wyjeżdżam i może nie zdążę napisać żadnej notki... :( W każdym razie postaram się ;*** Papatki <3

P.S. Teraz tak się będę podpisywać
P.S.2 angelikacypr, o której pisałam w próbnej notce, że szybko wbija lvle, teraz ma już 22 lvl ;3


5 komentarzy:

  1. BOZE JAKI GLUPI PODPIS

    PS.MASZ GLUPI NIK BO WIADOMO ZE TO POLSKA STRONA I NIE TRZEBA DOPISYWAC ,,PL,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie. Każdy ma swój gust, więc mi może się podobać coś innego, niż Tobie. I właściwie to dzięki za ten kom, pierwszy hejt ;D A co do tego PL... Jestem patriotką xD

      Usuń
    2. No i to jest odpowiec c;
      SUPER JESTEŚ ^-^
      Ps. Nie jestem tym pierwszym anonimem ! ;>

      Usuń
  2. Melody,inna to by napisała coś w stylu "jak ci nie pasuje to po co tu włazisz -.- poproś Mikołaja o słownik"
    Ps.Nie jestem do końca przekonana co do cb,może potem zmienie zdanie ale na razie nie

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!