sobota, 21 grudnia 2013

Nowe konto Kellow - Demetriia

 Hey! Pewnie już niejednokrotnie słyszeliście o awanturze między Kellow, a Nikuss. Dla odświeżenia:



 Konto Kellow zostało skradzione przez Nikuss w ramach zemsty. Ala (Kellow) podobno dokonała kradzieży konta Nikuss, po czym je usunęła. Parę miesięcy temu Nikuss się odegrała. Shackowała konto Kellow, zmieniła wygląd, itp. Parę dni temu można by rzec, że to już tylko historia.
 Ale nie! Alicja znowu padła ofiarą tej hackerki! Tylko, tym razem nie można się za bardzo na tym poznać. Zobaczcie na jej profil:


 Wszystko wygląda normalnie (nie liczę opisu). Poprzednim razem od razu można było się poznać, że coś jest nie tak. Tym razem, trzeba było czekać na jakieś informacje.
 Wszystko wyjaśniła nam Ala na swoim blogu i w arcie.



Muszę dodać, że w 100% nie ma pewności, że to właśnie Nikuss przejęła Kellow. Poprzednim razem na skradzionym koncie wyrażała to, że coś jest nie tak, a teraz milczy jak grób. Moim zdaniem to trochę dziwne i nie w jej stylu.
 Jeśli chodzi o sytuacje Ali. Bardzo jej współczuję, że znowu przytrafiła jej się taka sytuacja. Inni pewnie teraz przechodzą obojętnie obok tej sprawy, ale pewnie na jej miejscu, by wykitowali. Mam nadzieję, że chociaż na Demetrii hackerzy nie położą swoich brudnych łap. 
 Ogólnie, życzę powodzenia Ali na nowym koncie i szybkiego powrotu na szczyt. W prawdzie nie znam jej osobiście, nie wiem jaki ma charakter, ale tak czy siak współczuję jej i nic tego nie zmieni.
 Teraz odejdę trochę od tematu Alicji i skupie się bardziej na podobnych problemach innych użytkowników. Pewnie zdajecie sobie sprawę z tego, że nie tylko Ala traci dostęp do konta. Wiele innych moviestars pada ofiarą atakom hackerom lub zwyczajnym oszustom. Najgorsze jest to, że większość uważa takie coś za zwyczajne kłamstwo. Nie pomaga, itp. Więc mam pytanie: dlaczego wierzycie Ali, a nie wierzycie innym? Ja wierzę wszystkim w takich sprawach. Nie potrzebuję dowodu. Trochę zaczyna mnie wkurzać gdy ktoś żali się na forum, a pod jego wpisem pisze ktoś, że jest kłamcą, oszustem, itd. 
 Ok, kończę na dzisiaj. Bye. :*








6 komentarzy:

  1. Hej! Słyszałaś o tym, że Kellow i UkradnijDlaMnieNiebo wyjawiły tajemnicę Arli?

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Ja jak zwykle się nie orientuję i nic podejrzanego u Kellow nie zauważyłam xd
    A z Arli to prawda?
    Wierzę, ale nadal nie jestem na 100% pewna
    Aka-chan
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też ukradli konto, przy pierwszym razie podejrzewałam kto to, i odzyskałam konto. Tylko, że sytuacja się powtórzyła, i teraz już nwm kto mnie okradł, więc historia podobna do Kellow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiem co z Kellow. Wiem, że nie Nikuss ukradła konto bo to Kellow. Nie miała kasy na prezenty z okazji "świętego mikołaja ". Zrobiłą to konto i udała że straciłą Kellow ale ciągle ją miała. Widocznie nie lubi Arli wię taki CTR. Teraz mogła oczerniać ludzi a każdy myśłał że to Nikuss. Nikuss to konto Kellow. Myślcie że Kellow jest super ale ta cała afera to sprawka WYŁĄCZNIE Kellow!!! Alicja nas okłamała!!! Zrozumcie to!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej chciałam powwiedziec ze na 100% ona jej ukradla konto,dowiedzialam sie o blogu nikkus i ona tam hackuje konta uzytkownikow MSP i pozniej je rozdaje poprzez to ze ktos pisze w komie pod postem swoja nazwe oczywiscie nie chce sie wtracac ale to takie info.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!