sobota, 13 października 2012

VIP ;_;

 Hej! Chyba mówiłam, że ja zdobędę 8 lvl. to kupię sobie VIP, co nie? Przemyślałam to i sądzę, że lepiej nie :\. Chodzę do 6 klasy, mam strasznie dużo sprawdzianów, a VIP tylko pogorszyło by sprawę. Nie dość, że VIP'y bardzo dużo kosztują to i nie potrafiłabym się z nim skupić. Chodzi mi o, że przez VIP będę więcej czasu spędzać na MSP co jest prawdą >_<. Nie będę mogła się odczepić od kompa co i narazie z trudem mi przychodzi *.*. Pogorszyłabym tylko sprawę. Sądzę, że w moim przypadku najlepiej
będzie kupić VIP po sprawdzianie szóstoklasisty, tak pod koniec roku szkolnego. Wiem, że ZAWSZE mogę kupić VIP na tydzień, ale jakoś nie chcę na tydzień, bo to mnie i tak by mnie ciągłą do komputera *O*. Na koniec roku tez mogę kupić VIP na tydzień, ale sądzę, ze lepiej będzie kupić VIP na dłuższy termin. Wiem, ze najlepiej jest spróbować jak to jest VIP, ale mi to nie jest potrzebne >.<. Dziwne, ale prawdziwe ;D.
 Chyba nic więcej nie mam do powiedzenia na temat VIP'a, ale wiecie co mi się śniło? O.o. Śniło mi się  że zostało mi tylko 2 FAME do 8 lvl. O.o. I nie mogłam go wbić >_<. Teraz mam strasznie dużo snów o MSP. Uzależnienie Karolinki ^,^. Niedługo będzie mi się Sassy w realu śniła :G. x D. Przejęłam się po prostu levelem czy sam mi się wbiję w nocy ;c. Czasem tak jest jak się ma zwierzaka w rankingu ;3. :D. Wiem, że krótki wpis, ale już nic nie mam wam do napisania ;c Macie piosenkę, koleżanka chciała, żebym ją wstawiła na bloga >_<.



Stare, ale da się słuchać ;c.  Dobra kończę ten wpis, byee *u*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!