czwartek, 24 marca 2016

Craziest Easter - Look

Szaleję, chyba naprawdę są szanse na to, że wrócę na dłużej niż jeden dzień.
Mam sporo wolnego czasu, biorąc pod uwagę fakt, że obecnie są ferie wielkanocne i do czwartku (większość z was zapewne ma wolne do środy) nie muszę chodzić do szkoły. Cudowne uczucie.
W każdym bądź razie w związku ze zbliżającymi się wielkimi krokami świętami, przygotowałam dla Was looka (cóż za niespodzianka) w klimacie świąt Wielkiej Nocy.
Po tytule można wywnioskować to, jaką nazwę nosi komplet - Craziest Easter (najbardziej szalone święta Wielkiej Nocy, a skąd to się wzięło dowiecie się za chwilę). Tak się prezentuje:


A więc jak większość z Was zapewne zauważyła, tytuł jest w pewnym rodzaju hołdem dla dziwacznie ułożonych włosów. Być może kojarzycie tę fryzurę - pochodzi ona z któregoś z dawnych diamentowych pakietów, czyli w tym zestawie mamy aż dwie rzeczy rodem z doładowań. Cieszę się, że moderatorzy dają możliwość zakupu owych ubrań - są naprawdę prześliczne, i wcale nie takie drogie (nie sprawdza się to w przypadku sukienek, które kosztują po kilka tysięcy). Co do samego looku, podoba mi się. Wszystko (nie licząc włosów i wianka) pochodzi z najnowszego konkursu. Ciekawym efektem okazało się połączenie tej bluzki ze spódnicą - po pokryciu ich tym samym kolorem, wydają się być sukienką. Dosyć często stosuję taki zabieg, ponieważ daje to wiele możliwości stworzenia nowych ubrań ze starych. Wracając jednak do stylizacji - do spódniczki od razu dołączone były legginsy w paski, co w sumie nie wygląda źle. Całkiem ładne są też buty - króliczki, są naprawdę urocze. Jeśli chodzi o wianek, chyba nie muszę się powtarzać - stał się on jedną z moich ulubionych rzeczy na MovieStarPlanet (czołówkę w tej kategorii tworzą właśnie wianki). Szkoda, że wymaga on Vipa, ale trudno - mogę się nacieszyć dodawaniem go wszędzie, gdzie sie da jeszcze przez te kilka dni. Włosy, mimo że dosyć dziwne, naprawdę wpasowują się w moje gusta. Są inne i wyróżniają się z tłumu. Być może niektórzy nie zwrócili na to uwagi, ale dodałam tu i bransoletkę złożoną z pasków. Rzadko dodaję takie akcesoria, jednak tutaj czegoś mi brakowało i zdecydowałam, że dodam taki właśnie akcent. Jeśli chodzi o opis, to na tyle. Jak prezentuje się skład stroju?

Cena finalna standardowo nie zawiera ceny makijażu.
Nieco ponad trzy tysiące sc - to tyle musimy zainwestować, aby wyposażyć się w prezentowany komplet. Cena nie jest ani niska, ani za specjalnie wysoka, chociaż chyli się bardziej ku dużej, niż ku małej. Stosowna, powiem tyle. Moim zdaniem look jest warty swojej ceny (być może niektórym nie przypadną do gustu włosy - ale mam na to rozwiązanie, ale o tym za chwilę). Jak również widać, komplet wymaga statusu Vip - normalni użytkownicy nie mogą zakupić dwóch rzeczy pochodzących z diamentowych pakietów, co jest dosyć normalne. Jeśłi chodzi o ceny poszczególnych elementów, to moim zdaniem tańsza o te 100 sc powinna być spódnica. Niewiele, ale jednak 600 sc to sporo, pomijając fakt, że mamy tutaj jakby dwa elementy. Drogie są też buty - ostatnio coraz częściej możemy wyposażać się w drogie obuwie, jednak moim zdaniem 550 monet za parę króliczkowych bucików to trochę za dużo.
Przygotowałam również zamienniki dla osób bez statusu Vip lub dla takich, którym oryginalnie i specyficznie ułożone włosy nie przypadły do gustu. Tak się prezentują:


Najbardziej podoba mi się pierwsza opcja, z falami, które gościły już w looku z poprzedniej notki. Najmniej natomiast spodobała mi się wersja druga, upięte włosy giną w przepychu zestawu. Trzecia jest okej, wydaje się najspokojniejsza ze wszystkich - delikatne loki nie atakują jak w pierwszej, a samych włosów jest sporo - w przeciwieństwie do opcji drugiej. No i oczywiście mój drugi ulubiony dodatek - ponownie wianek. Jak już niektórzy mogli zauważyć, uwielbiam wianki (również w życiu realnym - chociażby na moim zdjęciu w Google+ mam takowy na sobie). Ogólnie jestem zadowolona z zamienników i moim zdaniem wyszły bardzo ciekawie.

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Najlepszą rzeczą w tym zestawie jest to, że z tego co zauważyłam, wygląda dobrze w praktycznie każdym zestawieniu kolorów. Tutaj postawiłam na miętowy z fioletowymi i białymi akcentami, i muszę przyznać - wygląda to naprawdę nieźle. Do tego wszystkiego włosy w kolorze brązowym (lubię ten kolor, nie jest to do końca brązowy, jest taki... Wyblakły? Tak, chyba tak można to opisać). Muszę przyznać, że takie zestawienie przypadło mi do gustu i postaram się wykorzystać je w jednym z nowych strojów.







II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Naprawdę nie wiem, co takiego jest w tym komplecie, ale prezentuje się on naprawdę dobrze w każdych kolorach. Nie chcę go wychwalać, ale jest na tyle uniwersalny, że jest ładny i w wersji jasnej, i ciemniejszej. Co do samej wersji, bardzo mi się spodobała. Przyrównuje oryginałowi, o ile go nie bije. Jest spokojniejsza i mniej neonowa od podstawowej, a jednak nadal nie mogę oderwać od niej wzroku.








III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Ta niestety wypada chyba najgorzej.
W sumie jest zbliżona do pierwszej, aczkolwiek różni się od niej akcentem, który w tym wypadku jest czerwony.
Chciałam (sobie i Wam) udowodnić, że ten zestaw wygląda dobrze w naprawdę wszystkich kolorach, i chyba mi się udało - nie każdy look będzie się dobrze prezentował w zestawieniu zielonego z czerwienią - a jednak dzisiejszy komplet wygląda dobrze i nie traci na uroku. Dodałam też brązową fryzurę, ta jednak jest ciemniejsza niż w wersji pierwszej.







Zestaw można zaserduszkować lub zakupić na moim profilu. Gram pod nickiem Kathey

Niestety mamy tutaj kilka fatalnych błędów z włosami i spódnicą, ale do tego już nas MovieStarPlanet przyzwyczaiło.
Cały zestaw nie jest może mistrzostwem świata, ale moim zdaniem jest ładny, estetyczny i wyjątkowy. A Wam jak się spodobał? Swoją opinię wyrażajcie w komentarzach, a tymczasem ja się żegnam. Do następnego posta!

20 komentarzy:

  1. Ładny look. Najbardziej podoba mi się 1 wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne looki! Mi się te włosy z motywu nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looki? Ty tu widzisz ich kilka? #niezłalogikaJuljo

      Usuń
    2. Looki? Ty tu widzisz ich kilka? #niezłalogikaJuljo

      Usuń
  3. A ja jestem prawdziwie wkurzona (po prostu paranoja, wściekła i głodna... Koniec, Julia!), bo ten wianek, dokładnie ten sam, o którym wprost marzę w kolorze czarnym, jest dla vipów. Wkurzenie, bo już mi minęła faza na wydawanie pieniędzy na rkg.
    Look świetny, chociaż ja wybrałabym jednak inne włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go miałam bo był z vipa, rok temu był z nim pakiet. Dużo osób chciało ode mnie ten unikat, a teraz co? Wszyscy go mają (((:
      Dlatego nie polecam zbierać unikaty.

      Usuń
    2. Ja akurat miałam to szczęście ze pare dni temu wymieniłam te wlosy, ale i tak to jest bardzo niesprawiedliwe ze rok temu dostawalo sie te wlosy za gruba kasę albo za jakies cenne unikaty (bo te wlosy tez byly cenne) a dzisiaj za troche wirtualnych pieniazkow.

      Usuń
    3. Macie rację, w pełni was rozumiem. Sama mam w posiadaniu ten wianek, ale w innych kolorach, bo czarnego nikt nie chciał odsprzedać, a teraz te rzeczy, które kiedyś miały niemałe wartości, są kompletnie bezwartościowe. Podobnie było z wężem w tamtym roku podczas tygodnia unikatów. Posiadałam węża już wcześniej i byłam bardzo wkurzona, że go dodali, bo jeden z najcenniejszych unikatów jest teraz na miarę serduszek na nogę. Ogólnie jak każdy, kupuję kilka rzeczy podczas TU, ale jestem trochę negatywnie nastawiona do tego typu "iwentuf". O ile jeszcze dwa lata temu mnie cieszył, tak jakieś półtora roku temu ogarnęłam, że to niesprawiedliwe w stosunku do tych, co zbierają unikaty.

      Usuń
  4. Look trochę gorszy od poprzednich, ale godny zakupu. (y)

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jest całkiem ładny. Mi przypadł do gustu,.chyba sobie zakupie go XD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by bylo, gdyby wszystkie osoby które walczą o unikaty bo nie chce im sie poszukac kogoś, kto je zwyczajnie wymieni albo odsprzeda zrozumialy, ze zbieracze unikatów dali za te rzeczy cos cennego albo w ogóle prawdziwe pieniądze ;;;;;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że to strasznie niesprawiedliwe, ponieważ w każdym coraz to nowym motywie coraz więcej rzeczy jest dla vip, a coraz mniej dla zwykłych moviestar... Dodatkowo jak jeszcze dochodzą rzeczy diamonds to zwyczajny gracz MSP ma niewielki wybór! Mnie to okropnie denerwuje, ponieważ najlepsze rzeczy są prawie zawsze dla VIP!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze. MSP ma za to kasę, no chyba, że chcesz wszędzie na MSP reklamy, które trzeba oglądać bez możliwości wyłączenia.

      Usuń
    2. Nie chodzi o to, żeby wszystko było nie vip tylko zeby bylo tyle samo rzeczy vip i nie vip ulomie xD

      Usuń
    3. No i żeby znalazło sie tez cos ladnego dla nie vip

      Usuń
  8. dlaczego ten post strasznie przypomina mi te starsze, wiecie, te za tych 'złotych czasów' o ktorych teraz wszyscy mowicie <3 :"(
    Super look, jak dla mnie wlosy nadaja temu look'owi charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka! :)
    Zapraszam na bloga Kellow, masz tam nominację ode mnie :3
    ~ Rochelle

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!