piątek, 25 marca 2016

5 ..... TAG!

Hello, Everybody!
Tutaj chcę podziękować Emilce/Emi Caffe, gdyż przeglądając jej bloga znowu zachciało mi się pisać posty. Te miłe komentarze, to, jak Emila sobie radzi - sprowadziło mnie, abym teraz robiło to, co robię. Szczerze mówiąc, myślałam nad odejściem, ale Emi wybiła mi to z głowy.
O boże, nie było mnie ponad 20 dni, przepraszam :< Ok, chyba nasze ocenianie zawieszam :c No dobrze, zostałam nominowana do "5 Animacji TAG" oraz "5 Looków TAG", więc dzisiaj te nominacje wykonam. Enjoy!

 5 Animacji Tag


1. Twoja Ulubiona Animacja
Od niedawna uwielbiam ją. Kurczę, ale ciężko wybrać jedną :v Przez co aż tak mi się spodobała? Nie wiem. Jej nazwa to "Show Your Emotions".


2. Animacja, Która Pasuje Do Twojego Charakteru
Chciałam dać tu coś uniwersalnego do moich pasji- pisanie, blogerstwo i muzyka- no ale nie. Nie mogłam tego znaleźć. Skorzystałam więc z moich animacji. Zastanawiałam się nad "I Like Writing Autographs", ale ostatecznie wybrałam animację "Playing Guitair", której zdjęcie widzicie. Uwielbiam śpiewać, jak i chciałabym nauczyć się gry na gitarze. 

3. Animacja, Która Ci Kogoś Przypomina

 Zdziwieni? xD Większość daje tu animację związaną z jakąś gwiazdą, natomiast ta, którą tu wybrałam - kojarzy mi się z babcią. Gdy byłam młodsza, często chodziłam z moją babcią na rynek, gdzie dokarmiałyśmy gołębie, ot cała historia. Ogółem animacja nie podoba mi się, ale cóż, nie oto chodzi w tej kategorii. Tytuł - "Feeding Pidgeons" - to pewnie po polsku dokarmianie gołębi, lub coś w tym stylu. Widać tu również płatki śniegu, które bardzo dobrze urozmaicają animację.


4. Animacja, Która Twoim Zdaniem Powinna Znaleźć Się W TOP




Niestety, jest ona trochę daleko w TOP. Przedstawia MS robiącą selfie z różnymi pozami poprzez różowy aparat. Może nam się przydać. Rzeczywisty tytuł brzmi "Camera Posing", czyli coś w stylu pozowanie do kamery, jednak wujek google przetłumaczy to pewnie na "kamera pozowanie" xD


5. Animacja, Której Nie Lubisz


Animacja "Egg Run", jest według mnie bezużyteczna, a na dodatek banalna. Przyda się jedynie w statusie. Niby pomysł oryginalny, wykonanie wręcz fatalne i pytanie nasuwające mi się na myśl: "Po co?". 


A jakie animacje WY umieścilibyście w tym Tagu?   WSZYSCY, KTÓRZY NIE ROBILI TEGO TAGU, A CHCĄ, DOSTAJĄ ODE MNIE NOMINACJĘ!



5 Looków TAG!

1. Look, Który Dzisiaj Bardzo Ci Się Spodobał

Look został stworzony przez martyna 2b2, która nadała mu nazwę, jak widzicie, "153a". Włosy z niego były ostatnio całkiem popularne i, choć ich nie mam, muszę przyznać, że brzydkie nie są, aczkolwiek w skład moich ulubionych nie wchodzą. Góra stroju jest przeze mnie uwielbiana we wszystkich kolorach, tak jak wszystkie "jeansowe" ubrania. Odnośnie dołu, za dużo dziur nie wygląda jakoś super. Butów wręcz NIENAWIDZĘ, ale tutaj wyglądają świetnie. Kokarda dodaje uroku MS.

2. Look, Który Kojarzy Ci Się Ze Sławną Osobą

Look jest autorstwa niejakiej Lolinkassi, którą pewnie znacie. Jej stylizacja przedstawia piosenkarkę Cleo w swoim znanym stroju. Cóż, Paulinie odwzorowanie się udało!


3. Look, Który Ubrałabyś Na Randkę
Tutaj postanowiłam iść w stronę blogerów, a ostatecznie padło na Kathey - Zosię, którą pewnie rozpoznaliście po twarzy. Look niby nie jest delikatny, czy elegancki, no ale przyznajcie, że jest świetny!


  4. Look, Który Twoim Zdaniem Jest Niewypałem
Nie ukrywam, że owy look stworzyłam ja, tylko PONAD 2 LATA TEMU i to na innym koncie, moim pierwszym. Ubrania tu, są początkowymi, tak jak włosy, natomiast szal był z pierwszych 4 prezentów, jednak nie pamiętam, gdzie znalazłam em...Diadem? Tiarę? 


5. Twój Ulubiony Look, Który Sama Zrobiłaś
Pamiętam, że look robiłam na telefonie podczas trwania konkursu o YT-berach. Nazwa jest dla mnie związana  blogiem, gdyż gdy np. Odeszła Inde mogłam jedynie pomarzyć o pisaniu tu, a nagle to się spełniło.



Adios!

24 komentarze:

  1. Super post, ale mogłaś trochę zastosować się do "normalnej" czcionki. Super styl! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Przyjemnie mi się ją czyta^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Oho, logo ode mnie. 8)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o looks - masz świetny gust! Może dlatego, że idealnie trafia w mój? X'DD Nie no, a tak na poważnie - jestem tu od jakiegoś czasu i czytuję posty i strasznie miło czyta mi się Twoje, wydajesz się taką milusią i ciepłą osobą ^u^

    Pozdrawiam cieplutko, Lilium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w necie może tak xD Jestem dosyć kłótliwa, ale dziękuję :P

      Usuń
  5. Swietnie wykonane tag'i! :) Niedługo zamierzam zrobić też kolejny tego typu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może o arbook'ach?
      Dla Julq nie zrobisz? :)

      Usuń
    2. To twojego pomysłu? Łał, jesteś naprawdę zdolna :)
      ~Little me

      Usuń
    3. Dzięki XDDD

      Właśnie coś myślałam nad tym, ale mam jeszcze jeden pomysł.

      Usuń
  6. Post super, tylko niespecjalnie podoba mi się ciągła zmiana czcionki, różne wielkości, zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Post super, tyle ta czcionka...
    Miło się czyta :-)
    #CHAMSKAREKLAMA: Zapraszam na mojego nowego bloga wirtualnemsp.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, ale troszkę czcionka mi przeszkadza ;)
    Byłabym wdzięczna, jeśli ktoś zaobserwowałby albo chociaż skomentował czy odwiedził mojego bloga:
    mondye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Supco czcionka (ta cleo fajnie wyszla prszepraszam za klawiatura mi nie dziala)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! twój post jest tak złożony i tak świetny! ,że nie mogę przestać go czytać.Jesteś od teraz moją ulubienicą na tym blogu ! oby tak dalej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam mogłabym pisać na tym blogu? od zawsze chciałam tu pisać! i jak pisałam zgłoszenie na redaktorkę to wtedy kasowało mi się to ! proszę '.'Napiszę zgłoszenie :

    Hejjoł!
    Mam na imię Helena, mam jedenaście lat i mieszkam w łomiankach. Od zawsze interesowałam się blogowaniem, kilka już miałam blogów, ale zawsze mi nie wychodziło. Interesuje się śpiewem oraz tańcem.Mama mówiła mi,że kiedy mama mi śpiewała to wtedy też się dołączałam.Zawsze byłam i jestem osobą optymistyczną oraz osobą wierzącą, ale nie chodzę do kościoła, ponieważ rodzice nie mają czasu.Moja nazwa na MovieStarPlanet to: Haszsia MSP $$$, dostałam to konto od koleżanki więc dlatego trochę nazwa jest dziwna.Mój e-mail to: helciaretka@gmail.com Mam nadzieję ,że dacie mi szansę, ponieważ zawsze kiedy były poszukiwania redaktorek próbowałam się dostać i starałam się bardzo :(...
    Pozdrawiam
    Helena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz gdzieś pisać, to zapraszam też do mnie. Możesz się zgłosić w każdej chwili:). Przeszukaj posty, a znajdziesz nabór. Link to julciowe-msp.blogspot.com
      Zapraszam:)

      Usuń
  12. Hej, mam pytanko. Czy wysyłałyście już zaproszenia do osób z konkursu na redaktora? Bo mi nic nie przyszło. Proszę, wyślijcie wreszcie -> wiktoriatori@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, no. Obiecałaś zrobić serię ode mnie. :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo nie lubię animacji"Egg Run". Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, wiem już pewnie nikt, a tym bardziej autorka posta tego nie przeczyta, ale nie mogę się powstrzymać. Camera to po angielsku nie "kamera", a aparat fotograficzny :). Tak na przyszłość ;)
    ~Martika ;3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!