środa, 10 października 2012

GUMA GIRL 3 i Oscypek 2 -,-.

 Cześć! Robię ten post by powiedzieć o koncie mojej kuzynki - Moniki. Stworzyłam jej to konto ;3. Czasem będę wchodzić na jej konto, by jej wbić lvl. lub ona mi :]. Monia już miała inne konto (którego nie zdradzę), ale odeszła, bo miała takich chamskich znaj. ze nie wiem co -,-. Więc odeszła i zaczęła nową przygodę na MSP ;). Powiem tylko tyle, że grała na MSP od Jego stworzenia :P. Można powiedzieć, że jest dość doświadczona :G. A oto jej zdjęcie z MSP; ^^



 Proszę, żebyście pomogli Moni zdobyć 4 lvl. :P. Film zrobiła sama, nie jest idealny, ale bardzo długo nie była na MSP :\. No, a teraz śmieszne dialogi z sf (slodkiflirt.pl) :D



9 odc. :P. Zdjęcie jest zrobione z konta Moniki. Akurat wypadło jej, ze ma 9 odc. z Kastielem ^^. 


Może i wole Lysandra, ale Kastiel rządzi jeśli chodzi o takie teksty :P.


A teraz coś złego :s : 




FAKK!! *O*. TO ZNOWU TA *#$@^$(*@^?! x-o. CHOLERA JUŻ NIE MOŻE BYĆ GORZEJ! 
Ona nie odpuści -,-. Ale na szczęście ja też nie. To dziecko jeszcze zobaczy, że popełniła NAJWIĘKSZY BŁĄD w życiu ^^. Ona mnie zaprosiła od razu do znaj.! To musi być ona, nie ma innego wyjścia :C. ;_;. Czemu modowie jej nie zablokowali IP ja się pytam! Za dużo się to dziecko naoglądało bajeczek! *u*

Jestem zła .. Ale temu dziecku się to wszystko odechce jak zablokują jej IP. *O* I potem będzie płacz i sikanie w majtki o zmierzchu *u*. Nie wiem czy się przejmować czy nie .. Moderatorowie będą pewnie lepiej uważać po tym wszystkim, ale z drugiej strony mody będą uważać to za głupi dowcip -,-. Ehh.. dobra to koniec... Pa ;c.  













1 komentarz:

  1. Mam pyt. co zrobiła Oscypek ? (Jestem nie ogarem >.<)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!