wtorek, 9 października 2012

Koniec z oszukiwaniem! :D

 Siema! Jestem szczęśliwa! A dlaczego? Bo Paulina odzyskała swoje rzeczy, a Abieskii 2 już nie ma :G. Ale na serio z tej Abieskiej 2 to niezła kłamczucha -,-. Rozmawiałam z nią na innym koncie i mówiła, że ona to Oscypek i że niby JA ją okradam :-(. Czy to dziecko nie ma sumienia ? A, żeby udowodnić, że Abieska 2 pisała do mnie takie głupoty najlepiej przedstawią screeny :].








 Chyba się nabrała O.o.  Haha! Uwielbiam pisać takie teksty :D. Ale kurde co ona sobie myśli? ^^. Jeśli ona to Oscypek to ja jestem Księżniczka Chińska -,-.



Hue, hue :D Wiedziałam, że to w końcu napiszesz :G. Ja bym się nie zniżyła do Twojego poziomu g*wniaro -,-.


To "dziecko" z małym IQ nie pisze przynajmniej "strój" przez "u" ^,^. Najgorsze jej to, że w pewnym momencie prawie wyciągnęłam z niej jakie ma swoje prawdziwe konto O.o.



Urocze co nie? -,-. Dałam jej grafa 5-10 min. temu, a ona znowu "dasz grafa?". ŻAL! 




 Rozmowa z konta Martynisi13 (Emilka). Jeśli ktoś Cię niby wrabia to kto? -,-. Jakieś dziecko bawi się tylko w hackera i tyle -,-.


Odpowiedź modów na e-mail Pauliny. :]



Haha! Usunęła się z depresji, że nic jej się nie udało! + Napisała głupawy wpis na forum :D. 
Ps. To nie byłam ja -,-. Prawda jest taka, że weszłam na jej konto by wbić 3 lvl. żeby się "odpłacić" Paulinię. a AQ(.) mysli, że ona to ja -,-. I kto to mówi ? Podróba nazwy AnanaseQ. ^^. A jeśli chodzi o to jak weszłam na konto Abieskii 2 to okazało się, że Paulina kiedyś stworzyła Abieske 2 i dała komuś, bo ten żalił się, że nie umie zrobić misji ^^. Dala konto, ale e-mail został. Więc tylko jeden klik i już znałyśmy hasło *.*. Tylko szkoda, że Paulina nie raczyła nam Tego wcześniej powiedzieć, ale nie miejcie jej Tego za złe :). Nie chciała źle *u*.


(Wiem to powinno być wcześniej ^^)

Abieska 2 domyśliła się, że mam drugie konto ^^. Zaczęła mi mówić, że ma dowody, ale sadze, że nie miała żadnych. Tylko chciała się wywyższyć i, żebym zaczęła ją przepraszać.


Dobra muszę kończyć, bo jadę na judo. Bye ;*.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!