sobota, 6 października 2012

Ktoś okradł Paulinę ;(

Cześć! Niedawno się dowiedziałam, że pewna Abieska 2 okradła Paulinę. Mam dowód. czy to hackerka? Ktoś z klasy to na pewno nie. Martyna i Emilka tez nie, nie znają jej hasła. ;(. Ale to jest okropne ;(. weszłam przed chwila na konto Pauliny i zobaczyłam to *u*:




 Widzicie? Wszystkie rzeczy nie dla VIP są przesłane na konto Abieska 2. Kto to jest? Proszę zgłoście ją. Tak nie wolno :(. Nie wiecie jak ja się teraz czuję. Na koncie Pauli ta osoba wypisywała głupoty. Napisała  ze jestem ***. Były gwiazdki, pewnie ocenzurowane :\. Ona ma jej wszystkie rzeczy. Może ona stoi za tymi wszystkimi atakami? Słyszałam, że ktoś też został okradziony, a jeśli za tym wszystkim stoi ta sama osoba? Nie widziałam na koncie Pauli rozmów na temat hasła. To wszystko jest podejrzane ;(. Uważajcie. Nie chcę, żeby wam się przytrafiło to samo ;(. Proszę pomóżcie mi odkupić rzeczy dla Pauli. Spróbuję się za wszystko odwdzięczyć. Proszę uważajcie i nie dajcie się tym atakom! :(. To na tyle... Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!