wtorek, 2 października 2012

Drugi wpis Tego dnia ^^.

 Siema ;3. Pisze drugi wpis Tego dnia, a dlaczego? Bo mi się nudzi ;>. I niedawno się dowiedziałam, że koleżanki Martyny z klasy czytają mój blog :|. Wiem pewnie nie przepadacie za mną :|. Też za sobą często nie przepadam, ale żyje xd. Wiem przyjaźnicie się z Martyną i macie prawo mnie nienawidzić przez to co pisałam ^^. Nie dziwie się wam, tez bym była wściekła jakby ktoś pisał o Paulinię  Nikt nie jest idealny jak to mówi Martyna, a ja się z tym zgadzam. Wiem, ze Martyna naopowiadała wam parę historyjek na mój temat ^^. Wiem tylko tyle, że powiedziała wam o historii w błocie. Przewróciłam się i ubrudziłam całe spodnie i skarpetki. ^^. Nie jest to straszne, ale bałam się co powie moja babcia. A poza tym wiem płacze jak dzidzia, ale jestem wrażliwa i nikt nie powinien się z Tego naśmiewać. Z tego co wiem Martyna mówiła o mnie chyba przez ten czas negatywnie *O*. Nie dziwie się >.>. Teraz jakbym powiedziała coś sprzecznego z opowiadaniami Martyny nie uwierzylibyście mi ^^.
 Chce wam powiedzieć wszystko o mnie, tak samo strony negatywne jak i pozytywne *u*. Kiedyś byłam "wielkim dzidziusiem" bo płakałam i w ogóle, teraz to tylko, żeby zmanipulować czy coś :|. Ale rzadko to się zdarza :G. Mam dobrą i złą stronę. Chętnie pomagam, ale wściekam się jaki ktoś wymusza to ode mnie. Tak samo jest w innych sytuacjach ;>. Szczerze to nie przeklinam, tylko jak pisze na MSP lub na blogu, ale w prawdziwym życiu nigdy. Jak się wściekam to tak solidnie. Często mi nic nie pasuje i wiem jak komuś się to nie podoba :G. Czasem śnią mi się nieosiągalne miłości mojego brudnego życia *u*. Umiem oszukiwać, jak to jest potrzebne :P. Jestem nieśmiała w szkole, ale na forum mogę pisać, że mam 7 mężów <33 xd. Kiedyś bałam się, że mumia wyjdzie z szafy i mnie zmumifikuje :G. Mam parę sekrecików i rożnych poglądów na świat *u*. Mam kompromitujące historię ,np że zwymiotowałam w samochodzie służbowym z tatą :D. Ale są też bardziej kompromitujące, które zna Martyna i możliwe, ze je lekko "ubarwiła". Jak chcecie coś wiedzieć piszcie w komciach, przez nk, MSP lub niech mi to ktoś przekaże *y*. Wiem, ze mało Tego jest, ale nie mam czasu i muszę dokończyć odrabiać lekcję ;). Buziaczkii.. ;*

1 komentarz:

  1. No widzisz wszędzie się znajdą takie obgadywaczki :/
    Nie przejmuj się, no bo w końcu każdy ma prawo płakać :)
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!