poniedziałek, 1 października 2012

Nudy ;c i ponad 1000 wyświetleń bloga *.*

 Siema *u*. Sorry, ze wczoraj nie zamieściłam posta na blogu :G. Nie miałam czasu, w ogóle prawie nie byłam na kompie.  Musiałam się douczyć z Przyrody, bo dzisiaj mieliśmy klasówkę ^^. Ciężkie czasy XXI wieku *.*. I na dodatek zacznę pisać książkę O.o. A jaką kurka wodna? x d. Coś w podobie Harrego Pottera. A dokładniej  Emo w Hogwarcie. Taki sam tytuł jaki będzie mój zaczepisty film <33. Dlaczego książka, a nie scenariusz? Książkę o dziwo mi się lepiej pisze i lepiej jest mi utworzyć w filmie sytuacje z książki. Dzwońcie do wydawnictwa kochani *O* xdd.
 A tak odchodząc od tematu *u*. Dzisiaj mija czas Spisu Znaj. ! Czyli dzisiaj robię wywalanke :P. Life is brutal ^^.  Dzisiaj nie będę miała chyba czasu, by zrobić jakiś film czy dłuższy wpis ^.^. Wytłumaczenie: Muszę zrobić głupi projekt z anglika itp.
 Moja naj.: Paulina ma nowy film pt. Cygan. Chciała, żebym go tu zareklamowała *.*.




 Film Cygan opowiada o pewnej dziewczynie: Paulinie. Ta oto dziewczyna ma okropną macochę, która pewnego dnia sprzedała jej ukochanego pieska: Sabę :]. Dziewczyna jest wściekła, ale na szczęście tego samego dnia spotyka się ze swoim chłopakiem: Patrykiem. Reszty sami się dowiecie :P. Wiem mało tu coś o tym filmie powiedziałam, ale nie jestem krytykiem *u*.

 I taka informacja: Już jest ponad 1000 wyświetleń mojego bloga *.*. Cudnie co nie?  A oto mały dowodzik: ^^.




 Śliczne zdjęcie co nie? x d. Wiem, ze wpis nudny, bardziej bym go urozmaiciła, ale niestety nie mam czasu, muszę zrobić wywalanke ;) Bye ;3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!