środa, 29 lipca 2015

Grafik, informacje + co oznacza #AS?

Cześć!
Zgodnie z obietnicą, dzisiaj pojawi się specjalny grafik postów na następne cztery tygodnie, czyli innymi słowami do końca sierpnia. Od czasu, kiedy Abieska napisała, iż we wrześniu usunie bloga, straciłam w pewnien sposób chęć do pisania postów, ale rozumiem jej decyzję. Jednak bez owijania w bawełnę, przejdźmy do tematu:

Poniedziałek  - Nowa seria
Wtorek - Brak posta
Środa - Drugi odcinek nowej serii
Czwartek - Brak posta
Piątek - Pomysł od czytelników
Sobota - Trzeci odcinek nowej serii
Niedziela - Brak posta

Dlaczego mój plan zmienił się pod względem dni, w których nie pojawią się posty? Od dłuższego czasu, przekonałam się, że po pierwsze bardzo trudno jest wygospodarować czas na posty, kiedy ma się świadomość, że czas spędzony nad ich pisaniem można poświęcić czemuś ważniejszemu. Po drugie, piszę równo na trzech blogach, przez co trudno jest znaleźć wolną chwilę na opublikowanie nowej notki. A po trzecie, o czym wspomniałam na wstępie - od czasu kiedy dowiedziałam się, iż Karola (jeśli mogę tak na nią powiedzieć), ma zamiar usunąć blog, część tego wszystkiego, co miałam na początku najzwyczajniej we mnie pękło. Trudno jest mi też zmobilizować się do wszystkiego ze względu na słabe kontakty z redaktorami. Czuję się tu mniej więcj tak jak Aleksa. Niby znam Cind, zamieniłam kilka słów z Maliną, i Kathey, ale mimo tego czuję, że nie znam tu nikogo, i że jestem tu obca. Przypomnę, że jestem tu dopiero od kilku tygodni, i dostałam się dzięki okresie próbnym... Być może nie każdy mnie w tej kwestii zrozumie, ale na pewno część osób poprze. Nie rozmyślam przez to rzecz jasna o odejściu, ale pomimo tego, z dnia na dzień coraz bardziej mi to dokucza. Po za tym od czasu, kiedy zrobiłam sobie przerwę, zrozumiałam, że jeśli tak jak kiedyś będę codziennie pubkikować wpisy, odbiorę szansę także innym redaktorom. I teraz nadszedł moment, w którym czuję, że ten cały akapit był niepotrzebny. Uprzedzę od razu wszelkie spekulacje na temat tytułu oraz treści nowej serii. Najprawdopodobniej będę w niej opisywać tak zwanych ,,hackerów". Będzie miała 10, o ile nie mniej odcinków. Jeśli chodzi o nadchodzące dni, a więc czwartek, piątek, sobota i niedziela, nie będę raczej publikować postów.  Chyba, że olśni mnie, i wpadnę na oryginalny pomysł na wpis. W dodatku chciałabym poświęcić te dni na zredagowanie scenariuszu do mojego nowego filmu na MSP.

Żeby jednak post ten nie wydawał się zbyt krótki, postanowiłam dodać informacje na temat kolejnego TAG'u, a mianowicie #AS, czyli w skrócie - #AdriannaSkon. Zauważyłam, że stało się do dosyć modne wśród MovieStars zwłaszcza z małym levelem, dlatego postanowiłam zbadać całą sytuację od podstaw.

Zdjęcie należy do mnie

Z informacji, których się doczytałam na różnych blogach, nijaka Adrianna, to YouTube'reka, która na MSP nazywa się adrianna11125. Obecnie posiada 29, który w sumie można powiedzieć, że zawdzięcza jedynie swojemu kanałowi, ponieważ od czasu kiedy go założyła jej filmy zdobywały dobre statystyki, tak samo jak jej Look'i, ArtBooki, i inne tego typu prace. Nie wiadomo jednak do końca, czy ten charakterystyczny hashtag wymyśliła, ona czy jej fani. Ale jej Księga Gości z pewnością wskazuje na to, że to jej widzowie wpadli na ten pomysł. Niezbyt oryginalny, bo choć jest dosyć popularny, przedtem widziałam coś takiego u Justine011, której konto obecnie już nie istnieje czy u Porshi. Tak więc podsumowując: #AS, to fandom Adrianny Skon - słynnej, siedemnasto letniej YouTube'rki. Na jej kanale możemy obejrzeć filmiki o naszej grze, w których ich autorka robi coś w rodzaju gameplay'i. 
I kluczowe pytanie - co o niej sądzę? Proste pytanie, ale moja odpowiedź na to pytanie jest dosyć długa i wyczerpująca. Zacznijmy od tego, że moim zdaniem siedemnastolatki nie powinny grać w gry dla dzieci. To też mocny argument do moderatorów. Jest prawie pełnoletnia. Wiem, że jest normalna, a nie ,,zboczna", ale pomimo tego, MSP jest przeznaczone dla osób w wieku 10-15 lat, co jasno jest uwzględnione w regulaminie. Szkoda tylko, że większość osób właśnie za to ją uwielbia. Na końcu wspomnę też, że istnieje grupa jej antyfanów, której znakiem rozpoznawczym jest #MF.
~Kellow 

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co z tego, ze ma 17 lat.. Jej sprawa co robi w wolnym czasie, a skoro modzi jej nie blokuja, to znaczy, ze nie zachowuje sie zle (modow nie obchodzi ile kto ma lat, niby jak maja to sprawdzic?)
    Nie chcialam Cie obrazic czy cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po filmach na YouTube, w których o tym mówi. Rozumiem, że każdy ma prawo w wolnym czasie, ale ona ma 17 lat, nie 14, 15, czy 16.

      Usuń
  3. Najbardziej denerwuje mnie to, że ona wybrzydza z prezentów. 'Tego nie chcę, tego nie chcę, tego też nie chcę, tego też mi nie wysyłajcie!'. Poza tym zdobywa lvl w parę dni czy nawet jeden dzień tylko przez to, że inni chcą się podlizać, aby dostawać prezenty, a inni zdobywają czasami nawet miesiącami. Ostatnio miała 23 lvl, a teraz 29. I jej wiek..
    No, ale to moje zdanie. Nie należę do antyfanów, bo to tak samo głupie jak #AS. Nie obchodzi mnie ona za wiele już.

    Lady Lexy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to gdybym była głupia, chyba należałabym do jej antyfanów. Tak jak mówiłaś, wybrzydzanie prezentami raczej nie jest takie dobre...

      Usuń
    2. Ona nie chce, żeby dawali jej darmowe itemy, bo potem musi godzinami to przetwarzać...

      Usuń
  4. Sama należę do AS. Mam nadzieję, że jej nie zablokują, raz miałam już blokadę na ID, dobrze wiemy za co.. Punkt z wiekiem :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to nic złego ,że ma 17 lat jak lubi grać w tą grę to niech gra a konta jej nie usuną bo modzi nie wiedzą kto to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeżeli kilkadziesiąt osób ją zgłosi,to ją poznają. c: Nie prawda,że to "Nic Złego". To się nazywa nieprzestrzeganie regulaminu. Pzdr. :)

      Usuń
  6. Hmm... Oglądam Adę tylko dzięki filmiku o naszej gierce. Ja chyba nigdy nie wbiję tak szybko lvl i nie dostanę tylu prezentów xDD :'( Smutne, ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem nie powinna wybreydzac tych prezentow (pisane z telefonu)

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrzydza bo dostaje jakieś początkowe albo darmowe delfiny ja bym też się wkurzała. serio nie rozumiem was, teraz co drugi youtuber nagrał moviestarplanet. widzowie prosili to nagrywa. nie robcie dramy bo wy wszyscy czesto robicie z igły widły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem Twego punktu widzenia... Według Ciebie gdy prEkroczę "17" to będę musiała opuścić grę bo to będzie niestosowne? Troszeczkę według mnie za paranoicznie zareagowałaś na jej wiek. Są o wiele starsi ludzie, którzy grają w infaltylniejsze gry. Nie znałam wcześniej tej osoby, więc nie odbierają tego jako hejt fanki, a subiektywną opinię przypadkowej osoby. Jeśli daje jej to przyjemność niech gra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Adrianna Skon gra w MSP ponieważ zuważyła u rużnych YouTuberów że oni też to nagrywają i ona to nagrała też a ponieważ grała kiedyś w MSP i ma już konto fani poprosili ją aby zrobiła serie i dlatego gra aby w przyszłym odcinku było co pokazać. Logika

    OdpowiedzUsuń
  11. To co, że ma 17 lat? Skoro lubi grać w tą grę, to chyba nie możemy jej zabronić? :')

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!