wtorek, 28 lipca 2015

WYNIKI KONKURSU

Cześć!
Po krótkim przedłużeniu terminu ogłoszenia wyników, przechodzę do rzeczy. Mianowicie:
W moim ostatnim postem przed wyjazdem, zorganizowałam konkurs na wakacyjny Look. Aby zgłosić się, należało napisać mi wiadomość na poczcie na MovieStarPlanet, lub w komentarzach, i podać w niej nazwę swojej stylizacji, oraz nick w naszej grze. Niestety jedynie garstka osób dostosowała się do moich kryteriów, przez co bardzo mało było Waszych kompletów, spośród których mogłam wybrać zwycięzców. Oto jednak najatrakcyjniejsze prace:
Miejsce zasłużone - pierwsze, zajęła Jesy <3. Jej stylizacja spełnia wszystkie wszystkie moje wymagania, więc śmiało mogę wręczyć jej nagrody w postaci Specjalnego Pozdrowienia, i zakupienia całej Listy Życzeń, oraz wpisu w Księdze Gości. Jeśli chodzi o twarz, nie jestem osobą, która specjalnie gustuje w zimnych i niemalże wtapiających się w skórę kolorów ust, jednak muszę przyznać, iż w tym wypadku jak najbardziej ten kolor pasuje. Serdecznie Ci gratuluję.
Autorką kolejnego dzieła, jest $Selena Gomez $. Tu również nie mam żadnych uwag. Kolorystyka zastosowana w jej pracy jest letnia, co dodatkowo podwyższa jej ocenę, i mimo, że zawiera mniej dodatków niż ta Jesy, i tak jest ładna. Jedyne, co bym tu zmieniła, to definitywnie kolor ust. Jest zbyt ciemny, i nie pasuje do całości, przez co rzuca się w oczy. Cerę też zrobiłabym na jej miejscu jaśniejszą. Pomimo drobnych pomyłek, które tu się pojawiły, do jej twórczyni jeszcze dzisiaj zostaną wysłane 2 prezenty z listy życzeń i wpis do KG, za zajęcie 2 miejsca. Gratuluję.
3 miejsce wraz z nagrodami, wędruje do Dija888. Brakuje mi tu akcesorii, takich jak bransoletka czy naszyjnik, a nawet prosty tatuaż... Gdyby nie to, z pewnością zasłużyłaby na drugie miejsce. Paleta kolorów też jest bardzo uboga, gdyż w skład wchodzi tu jedynie pastelowy odcień niebieskiego. Błędów, których można było uniknąć jest sporo, lecz coś sprawia, że ten komplet wpadł mi w oko. Gratulacje! 

To już wszystkie prace, których autorki otrzymają wynagrodzenia. Zaś pozostali uczestnicy, mogą spodziewać się tkz. nagrody pocieszenia, ktorą jest wpis do Księgi. Jeszcze raz serdecznie gratuluję zwycięzcom, i dziękuję uprzejmie dziękuję za podesłane mi Look'i. Chciałam także przeprosić wszystkich za wszelkie błędy zarówno interpunkcyjnie, jak i ortograficzne, ale piszę tę notkę z telefonu komórkowego, a zdjęcia zawdzięczam Dominice, która specjalnie dla mnie je pobrała. Dziś też ogłaszam oficjalny koniec mojej przerwy. Z kolei jutro, pojawi się post informacyjny. A w nim - grafik, według którego będę pisać posty do końca wakacji.
~Kellow.

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze wszystkie zdjęcia doszły :) Gratuluję dziewczyny! Świetne looki c;
    Domcia2589
    ~Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się look Seleny. :3
    Ja nie brałam udziału, ale i tak gratulacje :3
    ~Miyowia/Aglet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ;*
    O której wysyłasz nagrody? (muszę uaktualnić L.Ż xd )
    ~`A

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, ja nie czytałem dokładnie i zrobiłem look tobie. ;-;
    ~ Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Julku XD Widzę, że sie udzielasz :3

      Usuń
    2. Witam Julku XD Widzę, że sie udzielasz :3

      Usuń
    3. Witam Julku XD Widzę, że sie udzielasz :3

      Usuń
  5. Jesy, zasłużyłaś (y)
    ~ Shimeruko
    P.S. Też witam, ale nie widzę. ;_;

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!