wtorek, 28 lipca 2015

Look Cat *-*, nowa seria moch filmów - "Szkoła - nocny horror".

Cześć!
Dzisiaj wtorek, a post na temat mody powinien się pojawić w poniedziałek, jednakże znowu pozmieniałam mój plan. Przygotowałam look, który mam zamiar Wam przedstawić. Nazwa tego oto zestawu to "Cat *-*". Znowu nie jest ona oryginalna, ale nie miałam pomysłu..
No nie, oczyy. Look prezentuje się tak. Użyłam tutaj mocnego różu oraz koloru granatowego. Moja koleżanka zaproponowała mi, abym do zestawu dodała uszy kotka, dlatego złożyłam to wszystko razem i powiem, że wyszło naprawdę fajnie! Moim zdaniem spodenki z wysokim stanem oraz crop top w kropki świetnie tutaj pasuje.
Tak jak ostatnio - co miałam na myśli tworząc tego oto look'a?
Tak jak wspomniałam chciałam, aby kojarzyło mi się to z kotami, ale również z wakacyjnymi wypadami na miasto z przyjaciółmi. Mi się podoba, bardzo. Zestaw oczywiście można kupować, chociaż byłabym wdzięczna, gdyby osoba chętna do zakupu zmieniła chociaż kolor c:
Teraz czas na małą sesję!
 
 Jak Wam się podoba? Bo moim zdaniem wyszło fantastycznie :')
Tak jak zwykle, opinię na temat look'u możecie wyrazić pisząc komentarz.
Drugą częścią posta jest mój film, znaczy mała "reklama". Może i wiecie, niektórzy nie, ale moje filmy to serie, a nie jednorazowe seki. Dlatego, że "Psychika Panny Anny" się skończyła zrobiłam nową, świeżutką serię, tym razem jest to coś w stylu horroru.
Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś zerknął oraz pozostawił po sobie mały ślad - ocena, komentarz na temat. 

W skrócie Wam powiem, że jest to film na temat nocy w szkole, duchy i takie tam. Mam nadzieję, że pierwsza część chociaż trochę wciągnie Was i nabierzecie ochoty do zobaczenia kolejnych.
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :')
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

3 komentarze:

  1. Look bardzo ładny, chyba go sobie zakupię (w innym kolorze ) i na pewno obejrzę twój film. :* Pozdrawiam ~ Klal@ ♡☆

    OdpowiedzUsuń
  2. 2?
    Śliczny look. Miałam zamiar zrobić komplet w tych kolorach i na pewno się na to zdecyduje.
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!