poniedziałek, 27 lipca 2015

Wywiad, co z logami!

Hejj!
Pewnie wiele z Was zauważyło, że przez cztery dni nie było ode mnie postów. Cóż, są wakacje i trochę czasu jednak postanowiłam spędzić na ogródku lub z przyjaciółmi. W poście dzisiejszym przeprowadzę wywiad z Domcia2589 oraz na końcu napiszę informację, które będą dotyczyły lóg.
Pytania, które zadam będą na temat robienia zestawów, czyli look'ów.
Czerwony - Domcia (D)
Fioletowy - Ja.
Ja - Jak często robisz look'i?
D-Kiedyś robiłam bardzo często, nawet codziennie. Teraz jednak co cztery dni.
Ja - Ile twoim zdaniem look powinien zaawiertać kolorów? 
D - Moim zdaniem look powinien zawierać od dwóch do trzech kolorów.
Ja - Styl w którym najczęściej tworzysz zestawy?
D - Zestawy...nie umiem określić dokładnie w jakim stylu je tworzę.
Ja - Czy kiedykolwiek Twój look trafił do Top?
D - Mój look nigdy nie trafił do TOP. W jeden dzień ciężko uzbierać mi na nim jednego love it.
Ja - Największa ilość love it na lookach?
D - Największa ilość love it na moim look'u to osiem.
Ja - Lubisz, kiedy Twój zestaw posiada dużo dodatków, czy raczej wolisz "prostszy"?
D - Wolę prostsze stroje.
Ja - Lubisz oceniać look'i innych użytkowników np. swoich znajomych, jak tak to jak często?
D - Bardzo lubię oceniać look'i moich znajomych. Jak tylko zobaczę nowy look u przyjaciół to od razu klikam na niego, daję love it i komentuję c:
To tyle na temat wywiadu. Jak zauważyliście, dzisiaj poruszyłam temat look'ów. Mam nadzieję, że pytania oraz odpowiedzi spodobały się Wam :')
Tak jak wspomniałam na początku, napisze teraz małą informację na temat robienia lóg. Może ktoś pamięta jak je robiłam? Postanowiłam to wznowić. Dlatego, jeżeli ktoś jest chętny, niech napisze w komentarzu swój nick na MSP, styl, cytat (jak chce), tło (również jak chce). Można też napisać, abym to ja wymyśliła styl loga, czyli po swojemu.
Przepraszam Was, że post taki krótki - dlaczego? Wyjaśnienie na początku :'). Jutro pojawi się normalna, długa notka, dlatego czekajcie!
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

14 komentarzy:

  1. Czekam na posty od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moge logo? Nick MaggieTheMagic

    Sama zdecyduj o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wywiad c: Mogę logo ? ^^
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam styl..nie weim, niespodzianka może być, ale prosiłabym o napis ,,Never give up" i podpis Domcia

      Usuń
    2. Hah, teraz to piszesz? XD ale ok, zrobię drugie c:&

      Usuń
  4. Fajny wywiad C:. Lubię wywiady, które mają konkretny temat :-).

    ~Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę prosić o logo? Tak, super.
    Mój nick na MSP to tekna125 mam cię w znaj. ;> Tło i cytat, możesz wymyśleć. Podpis: Sylviane

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój nick na Msp to lencia5421. Resztę wybierz sama.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpis to ma być Werka Panterka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do loga.
    Nick: Holiday 1
    Resztę pozostawiam twojej kreatywności :')

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do loga :>
    Nick: W a n d e l o p a
    Jeśli chodzi o wygląd loga to zdam się na ciebie ;)

    ~ W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o logo nick Oli22wia. Zrób co chcesz :).

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!