piątek, 24 lipca 2015

Top pierwszorzędnie, reszta na drugi plan. #1

Hej, cześć i czołem ^^

Wracam po przerwie do normalnego blogowania. Mam nowe konto, na które możecie mnie zapraszać. Nick: Cookiss002
Dostałam je od mojej koleżanki Domcia 2589. ❤ Jeszcze zanim rozpoczniemy, chciałabym powiedzieć, że popsuł mi się Blogger na komputerze, dlatego posty będą pisane z telefonu. 

Dzisiaj chciałabym rozpocząć serię, którą nazwałam ,,Top pierwszorzędnie, reszta na drugi plan". XD Tłumacząc tytuł, będę wybierała bluzkę, a następnie, resztę stroju. Dzisiaj wybrałam ten top:


Jest ona stosunkowo tania, kosztuje zaledwie 250 SC. Ujawniłam Wam już pewną część looka, a dokładniej kolorystykę. Dobrze, jak się prezentuje cały look?


Moim zdaniem, prezentuje się całkiem nieźle. Jak sami widzicie, kolory opierają się na bordowym oraz szarym. Białego użyłam jedynie do szortów. Włosy są spięte w pewnego rodzaju kok. Co do bluzki, to jest ona bardzo tania.  Szorty kosztują 575 StarCoins, jednak jeżeli użyjecie tych z DS, ich cena będzje wynosiła tylko 50 StarCoins! Buty jak buty, najpopularniejsze Creepersy. Dodatek którego użyłam jest widoczny pod szyją. Można to nazwać naszyjnikiem. Teraz przejdźmy do składu:



Sami widzicie, że najdroższe są włosy. Tak jak wspominałam, gdy zastąpimy spodenki tymi z DS, zaoszczędzimy 525 SC ☺
Look jest nie dla VIP i sądzę, że warty wydania 1600 SC :) Na koniec pokażę Wam inną wersję kolorystyczną:


Mogę rzec, że jest ona równie ładna co oryginał. Zapewne kolor przypadne Tynie do gustu c: Ta wejsja jest spokojniejsza, bardziej spontaniczna. 

A teraz pytanie do Was:
- Chcecie abym prowadziła serię, w której będę robiła loga na telefonie?
Parę z nich wygląda tak:





Wiem, nie powalają na kolana. 
Ale zawsze coś innego c:
Dobrze, to na tyle dzisiaj.
'Cind ❤




15 komentarzy:

  1. Wow, te loga są piękne! Z chęcią bym takie obejrzała! c: I taka mała uwaga, w poście napisałaś "chJajpopularniejsze" :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooo, zrobiłaś mi logo O.o *zdziwienie lvl Abi*
    Robiłaś je w Lidow (czy jak to tam się zwie)? Bo pewne elementy (te takie figury, w których jest inny kolor) kojarzą mi się z tym programem (sama z niego korzystam).
    A co do looku - wow, cudny. Bluzka świetnie łączy się z białymi krótkimi spodenkami (które mimo wszystko mają w sobie trochę szarości). ♥
    Wgl. jaki ten komplet tani. A ja wczoraj przedstawiłam jakiś bogaty w luj strój. X-----D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam xD Tak, w tym programie. Wow, Abi komentuje moje posty o.o xD Też jakoś tak tanio wyszło c: Fajnie, że Tobie się podoba ;)
      'Cind

      Usuń
  3. Jezu, ciesze się, że zachciałaś grać, że wróciłaś ♥ Look cudny, jak uzbieram kasę to kupię *-* Tak ! Chcę taką serię ! Loga ! :D ♥
    Domcia2589
    ~Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look. Sama bym go kupiła.. xD
    A tak w ogóle to niech zgadnę masz telefon Nokia Lumia? C;

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny look. Mi do gustu bardziej przypadł oryginał. Piękne loga <333
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już gotowe dla Ciebie c: Jak podasz malia, to szybko wyślę ;)

      Usuń
    2. Dziękuję <33
      emka.jakastam@gmail.com
      Emi

      Usuń
  6. Śliczny look, najbardziej spodobała mi się druga wersja kolorystyczna. Genialne te loga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cinduś (heuheuheu)xD Powróciłaś do świata żywych w blogowaniu xD! Cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Loga piękne!! Przeważnie te 2 ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za logo :* Śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pikne *ooooo* jak jedrożec *-*.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!