czwartek, 23 lipca 2015

Look: Minne ♥

 Hey! Przepraszam, że dawno nie pisałam, ale mam lekkie urwanie głowy. Do moich codziennych obowiązków zostało doliczone pilnowanie siostry, a także stopniowe powtarzanie materiału z poprzednich klas (3 gimbaza po wakacjach, cykam się testu, a jeszcze zgłosiłam się do 4 olimpiad - matma, polski, geografia i niemiecki). Jest ciężko, ale sobie radzę.
 W dzisiejszym poście chciałabym opisać jeden z moich najnowszych kompletów, a także przedstawić jego inne wersje kolorystyczne. Zaczynajmy!

Minne ♥
 Zacznę od tego, że jak na przyzwoitą posługiwaczkę Starszej Mowy przystało, mój look nosi elficką nazwę. "Minne" w słowniku Starszej Mowy oznacza "miłość"
 Dlaczego taka nazwa? Skład, a także kompozycja tego stroju tworzą przyzwoitą kreację na randkę (przynajmniej to mi się skojarzyło z tym terminem). Czerwone akcenty, a także dodatek w postaci naszyjnika w kształcie serca, nadają ciekawy i romantyczny klimat. 
 Włosy są czymś pomiędzy fioletem, a czerwienią. Kolor nie jest chamskim ciemnoczerwonym odcieniem, a fioletem wpadającym w tę barwę, dzięki czemu na pierwszym planie figurują czarno-białe i ciepłe czerwone tony zawarte w reszcie stroju.
 Jeżeli chodzi o rodzaj upięcia, to jest to luźne ułożenie włosów i upięcie ich górnej partii z tyłu głowy oraz podniesienie u nasady. Dzięki temu otrzymujemy lekki efekt uniesienia.
 Bluzka ma dość prosty krój oraz wzór. Dzięki rękawom do nadgarstków oraz odsłoniętemu brzuchowi uzyskujemy efekt swobody mimo poważnego szablonu. Kolorystyka utrzymuje się w dość prostych barwach, gdyż występują tu tylko czerń i biel, które świetnie komponują się z czerwonym akcentem w postaci naszyjnika. 
 Spódnica ma jednolity, czerwony kolor. Jest krótka i cudnie łączy się z bluzką. 
 Sandałki trzymają się na niewysokim obcasie, a ich trzon jest ostro zakończony. Same są również pokryte czarno-białymi paskami, a ich czerwone zapięcie (tak to nazwijmy) jest otoczone czarnym obramowaniem. 
 Okulary o czarnych szkłach i czerwonych oprawkach można zastąpić. One wprowadzają tylko trochę "lata" do stroju. Bez problemy można w ich miejsce umieścić kokardę, bandamkę lub cokolwiek innego. To już zależy od gustu.

SKŁAD:



CENA:
3200 sc.

 Nie jest to to mała cena, fakt, ale jeżeli z naszej listy zakupów wyrzucimy podstawowy dodatek, którym są rzęsy (podejrzewam, że większość z Was je ma), to kwota zmaleje do 2700 sc. W dodatku, możemy zastąpić nasze sandałki innym obuwiem, jakim są (niestety tylko dla VIP) balerinki.


Cena stroju będzie wtedy wynosiła 2475 sc. Niestety, ale przez zmianę niektórych elementów, strój trochę traci na atrakcyjności i przez dodawanie oklepanych części nie będzie się niczym wyróżniał. No, ale trudno. Z czegoś trzeba zrezygnować. Przejdźmy do palety kolorów!

Paleta kolorów:

Główna kolorystyka:
#1

Czarne obramowanie - kolor oprawek okularów + wisiorka + zapięcia sandałków + spódnicy
Zielone obramowanie - kolor wzoru na bluzce + wzoru na sandałkach + łańcuszka/sznureczka naszyjnika 
Różowe obramowanie - kolor włosów
Fioletowe obramowanie - kolor wzoru na bluzce + wzoru na sandałkach + szkieł okularów


#2
 

 Jest to delikatniejsza wersja pełna lekkich barw. Tym razem pierwsze skrzypce gra kolor biały, a szare i różowe tony stanowią dopełnienie. Słodka, trochę naiwna kreacja.


Paletkolorów:

Druga wersja kolorystyczna:

Błękitne obramowanie - kolor wzoru na bluzce + wzoru na butach + spódnicy
Lawendowe obramowanie -  kolor naszyjnika (łańcuszka i wisiorka) + zapięcia sandałków + okularów (szkieł i oprawek)
Różowe obramowanie - kolor włosów
Granatowe obramowanie - kolor wzoru na bluzce + wzoru na butach



#3

 Trzecia, a zarazem ostatnia propozycja kolorystyczna, jest w dość ciemnych, mocnych barwach. Wybija się bardzo lekki odcień beżu wpadającego w fiolet. Jest to kreacja nieco silniejsza i mroczniejsza, ale nadal stylowa. 


Paletkolorów:


Czarne obramowanie - kolor wisiorka + zapięcia sandałków + oprawek okularów
Granatowe obramowanie - kolor włosów + szkieł okularów + łańcuszka naszyjnika
Lawendowe obramowanie - kolor wzoru na bluzce + wzoru na butach 
Różowe obramowanie - kolor wzoru na bluzce + wzoru na butach + spódnicy 

Post powstawał przy tym cudownym zbiorze muzycznym:







Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Chcecie więcej? W następnym poście chciałabym zaprezentować Wam ten oto komplet:


 Jeżeli jesteście go ciekawi, to zostawcie komentarz! Chętnie Wam pokażę tę stylizację, a także zaproponuje inne propozycje kolorystyczne! Byee... :*

Musze zmienić to logo ;_; Ogarnęłam bardziej gimpa i tworzę cuda teraz XD

Kto się zorientował na początku wpisu, że to ja? Ogarnął ktoś po przywitaniu?


15 komentarzy:

  1. Katola (specjalnie napisane) opublikowała post. Wow! Wow! Wow! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja specjalnie przed przeczytaniem zeszłam na koniec posta żeby sprawdzić kto go napisał. XDD
    MĄDRA JESTEM, NIEPRAWDAŻ? B|
    ~#Kareu
    Kara3003

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja zorientowałam się po twarzy xd
    Dawaj kolejny look c':
    Ja w siepniu powtarzam, grr! :<

    ~ T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też można, wg mnie twarz jak każda inna. XDDDD
      NIE CHCE MI SIĘ PODPISYWAĆ

      Usuń
    2. Sierpień się zbliża! Ja od początku wakacji powtarzam. Dodatkowe materiały z niemieckiego ogarnęłam, ale muszę jeszcze przejrzeć stare podręczniki. Książka z biologii z 1 klasy ogarnięta i właśnie kończę moją ukochaną geografię <3 Na następny ogień idzie historia (jak ja zapamiętam te wszystkie daty? XD), a potem matematyka (łatweee). Może się wyrobię. :> XD
      Po twarzy też można 8-) Moja ma stare oczy, hihi.

      Usuń
  4. Tak naprawdę to myślałam, że Malina xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie moge cos napisac ale nwm co lol
      `m :///

      Usuń
  5. Boze Karola myslalam ze sie usunelas xD
    `m♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje posty! ❤Ja wiedziałam, że to Ty piszesz, gdy pojawiło się "Zacznę od tego, że jak na przyzwoitą posługiwaczkę Starszej Mowy przystało, mój look nosi elficką nazwę. "Minne" w słowniku Starszej Mowy oznacza "miłość".,, ^^. Look jest prześliczny *^*! Chcem go xD. Najbardziej podoba mi się oryginał. Ten następny komplet wygląda bardzo ciekawie. Nie mogę się doczekać następnego postu! :3
    Byeeeeeeeeeee
    Jelly
    Julia27b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po tym wiedziałam, że to Abi.
      ~piesek412

      Usuń
  7. "3 gimbaza po wakacjach" - Ja rozpoznałam tak...

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę pisać na waszym Blogu?
    ~szakira lopez

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!