wtorek, 21 lipca 2015

Koniec?

Hejka! :3

 Tak więc, zauważyliście że nic nie piszę. A na Emily jestem bardzo aktywna. Wyjawię wszystkie moje sekrety (...) w tym poście, dlaczego tu nie piszę. 

Może pierwszy powodem jest to, że większą swobodę pisania mam na Emily. Nie wiem za bardzo dlaczego. Tam mogę napisać najbardziej zwariowany post i się nie boję, że ktoś to shejtuje czy coś (oczywiście są tam hejterzy..). Tu mam wielki lęk. Nie wiem dlaczego. Może nie jestem taką dobrą bloggerką, za jaką mnie dużo osób uważa? (pff, ja dobrą blogerką?!) 
 Druga rzecz to to, że na Emily mam lepszy kontakt z redaktorkami i administratorkami niż tu.
Tak, niby żadne powody, a naprawdę, bez nich trudno pisać.
Poza tym dwa blogi to za dużo. (no niektórzy mają pięć blogów, za co ich podziwiam)

Czy to koniec? Nie wiem. Dajmy sobie czas do 1 września, Potem- zobaczymy.
Post pisany na szybko, przepraszam. Piszcie w komentarzach pomysły na serie, bo tutaj mam pustkę w głowie.

~Aleksa


24 komentarze:

  1. Aleksa, my sobie na fejsie pogadamy xd
    Chodź coś mi wspominałaś wcześniej ;_;

    ~ Tyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w temacue, ale mam Internet na chwilę. Tyna, o co ci chodziło w komentarzu z tym Jeeeeeeej! <3" czy jakoś tak, pod postem z moim wyjazdem?
      'Cind

      Usuń
    2. Nie ważne ;//
      Trzeba się domyślić xdd

      ~ T.

      Usuń
    3. Ważne xD Dla mnie jest ważne. Napisz na MSP. Nick: Cookiss002

      Usuń
  2. Może... nie mam pomysłu >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tablica. A zdania zaczyna się z wielkiej litery ;)

      Usuń
    2. CZY WY NAPRAWDĘ NIE WIECIE CO OZNACZA ZDANIE: " ZAKAZ REKLAMOWANIA SIĘ " ? ;_;

      ~ T.

      Usuń
  4. Hej mam problem 8 wiem ze to nie jest tablica ale do mnie napisal jakis mo de ra tor088 i w statusie piszee ze zbiera od karzdgo gracza hslo do konta i napisal haslo i niezakratkowalo no i w wiad do mnie ter
    Z napisal to samo i co ja mam zrobic

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. On kłamie, mogl napisać duże i zamiast l: hasIo. Na pewno kłamie.
    ~PS

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będziemy tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż strach pomyśleć, że byłaś kiedyś dla mnie taka milutka ;* Kasiuniu, Asiuniu czy ja ci tam ;*

      Usuń
    2. Jak wyjdziesz z tego bloga też nie będziemy tęsknić.:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. No na możesz przestać? Przekonanie nie czyni cię dorosłą. Hahahaha ale w sumie nie przestawaj. Cała moja klasa ma z cb beke xD i ta twoja średnia... ledwo 4 xp
      `Fa

      Usuń
    5. "Cała moja klasa ma z cb beke". Mhm, ciekawe.
      Nawet bardzo. Bo nie sądzę, że cała twoja klasa ma, jak to niepoprawnie nazwałaś "beke" z Nony, bo dobrze wiem, że z takimi imbecylami się nie przyjaźnią. A co ma do znaczenia średnia? Bo raczej ty się swoją nie popiszesz. Te twoje zachowanie, to już szczyt idiotyzmu.

      Aleksa, nie odchodź. Może czujesz jakiś nacisk, nie wiem. Ale, sama zobacz. Zobacz gdzie doszłaś. Dostałaś się tu po I etapie. Szczerze podziwiam. ☺❤

      Usuń
    6. ^^^NO NA XDDDDD
      To ty pokazujesz tego bloga swojej klasie?

      Usuń
    7. Nie, oni wchodzą tylko na blogi o stanikach ;).
      Michalina, nie mam średniej ledwo 4 :**.

      Usuń
  8. Wow, mój post w top. Co za zaszczyt.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!