poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Nowa seria!- Zwierzakiem jestem ^^.

Cześć wszystkim!
Witam w kolejnej nowej serii! Tutaj Julka, jakby ktoś się nie domyślił.
Nie wiem czy znacie moją imienniczkę- Julkę z bloga.
Wymyśliła ona challenge pod tytułem
Animals Challenge. Bardzo mi się on spodobał, więc zrobię z niego serię!
Robię do za pozwoleniem Julki.
Na czy, będzie polegać seria?
Seria będzie polegała na tym, że, na stronie losowe.com musimy wylosować trzy literki, i jak już je wylosujemy, musimy wybrać trzy zwierzęta, które pierwsze litery są takie,  jakie wylosowaliśmy. Dam przykład;
JWL- jeż, wiewiórka, lama. Na podstawie tych zwierząt musimy zrobić looki. Właśnie chodzi o to w tym challengu- mojej nowej serii!
Przejdźmy do serii!
Wylosowane literki.

Seria jest też na moim blogu, więc stąd data.
Wybrałam
Pawia,Wiewiórkę oraz Słonia.
Na pierwszy ogień idzie Paw.
*Idę sobie zrobić herbatę, czekajcie.*
Paw:
Odwzorowanie:
Moim zdaniem odwzorowanie wyszło świetnie! Look kosztuje 3025 sc, jak na 6 rzeczy to naprawdę drogo.
Dla członków VIP.
W skrócie opowiem o każdej z rzeczy.
Włosy: Delikatnie od dołu kręcone włosy. Posiadam je w mojej wirtualnej szafie, ale w wersji dla VIP.
Włosy te bardzo lubię i bardzo dobrze wpasowały się w strój.
Dodatki: O dziwo są tu dwa dodatki, miały one utworzyć te piórka, jakie ma paw.
Pierwszym dodatkiem są dwa pióra, przyczepione u boku głowy naszej moviestar.
Natomiast drugim, są to kwiatki, o niebieskich liściach i zielonych kwiatach.
Bluzka: Jest to bluzka, a tak właściwie sweter. Jak widzicie jest koloru zielonego z niebieskimi rękawkami oraz kołnierzykiem. Uwielbiam ten sweter, dlatego bardzo często go noszę.
Spodnie: Są to zwykłe niebieskie legginsy. Mają one taki pasek, lecz sweterek, który wybrałam pasek ten zasłania. Nie posiadam ich, ale w najbliższym czasie chyba je kupię.
Buty: Są to zwykłe zielone buty z niebieskimi dodatkami. Posiadam je w klasycznej czarno-białej wersji.
Zawartość:

Drugim zwierzęciem będzie wiewiórka ^^. Uwielbiam je ^^.

Odwzorowanie:
Ten look, również uważam za udany. Kosztuje 2650 sc, za 5 rzeczy to dosyć przeciętna cena.
Włosy: Rozczochrane włosy, zrobiłam tu delikatne ombre, ponieważ na dole włosy są trochę jaśniejsze. Podobają mi się i jak najbardziej pasują do wiewiórki.
Dodatek: W przeciwieństwie do pawia, użyłam tylko jednego dodatku. Są to uszka i bardzo wyglądają jak słodkie wiewiórcze uszka <3.
Bluzka: Jest to obcisłą bluzka, odkrywająca brzuch naszej moviestar. Jest ona delikatnie błyszcząca, dla członków VIP. Nie posiadam jej, ale jak może będę mieć Vipa to ją kupię.
Spódniczka: Jest to śliczna rozkloszowana (?) spódniczka w oczywiście kolorze pomarańczowym.
Wydaje mi się, że jest z tiulu. Ma taki biały pasek. Jest  bardzo ładna =^.^=.
Buty: Są do wysokie buty, takie ekstrawaganckie. Niezbyt umiem je opisać, przecież widzicie :).
Zawartość:

Teraz czas na słonia!

Odwzorowanie:

Jest takie udane! Idealnie! Słoń malowany! Look składa się z 6 rzeczy.
Włosy: Krótkie włosy o ile się nie mylę są one z konkursu o Magii ,,Urban Witch". Nigdy mi się nie podobały, lecz w tym stroju wyglądają idealnie! Perfecto!
Dodatki: Wybrałam dwa. Oczywiście rzecz bez której nie mogło się nie obejść- trąba słonia. Wybrałam słonia właśnie ze względu na właśnie tą trąbę. Drugi dodatek- kły słonia. One tak jak trąba pasują tu idealnie! Dodają look'owi uroku.
Bluzka: Oryginalnie na tej bluzce są oczy, lecz ja zrobiłam bluzkę całą szarą i tego nie widać.
Jest to bluzka z konkursu o Melanie Martinez. Bardzo mi się ona podoba.
Spódniczka: Nigdy mi się ona nie podobała. W połączeniu do tej bluzki pasuje idealnie!
Buty: Zwykłe baletki z konkursu o lodach. Są one szare i mają białe czubki.
I na dzisiaj to tyle!
Ja lecę spać, bo siedziałam nad tym postem ponad 1;30 minut.
Do zobaczenia!
-Julka ^^
-Miko ^^

50 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! Super pomysł :) Może w każdym poście z tej serii będziesz mianowała jedną osobę? Super Ci wyszły te looki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mianowała wytłumacz dokładniej :)

      Usuń
    2. Pisala w kazdym poście kogo Dajesz, żeby teraz zrobil ten challenge. Np. Ja, Malina, czy osoby z innych blogów.

      Usuń
    3. Mam pytanie, czy wiesz, że,,kły" nazywają się prawidłowo ciosy, ale nie którzy mylą się... Dość fajny post... Ale ciosy na głowie? Nie hejtuję, tylko się pytam...

      Usuń
  2. łał. Naprawdę kreatywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł !Zgadzam się z pomysłem "Swet er" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, po takich redaktorkach blog zmienia sie w rakowisko, naprawde nie dalo sie wybrac kogos lepszego? :v
    Albo nie dodawac nikogo, bo te posty sa na poziomie bloga z kilkoma wejsciami, jezu
    Generalnie nie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bledy jezykowe, interpunkcja 2/10, powtorzenia, naduzywanie emotek, kropki po emotkach, samozachwyt i estetyka posta tez nienajlepsza

      Usuń
    2. My również nie pozdrawiamy. Ale skoro ty Nas tak obrażasz to napisz chociaż raz jakiegokolwiek posta, który będzie miał 150 wyświetleń. Bo tyle mamy. DZIENNNIE.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Amelką <3

      Usuń
    4. Nie bede marnowac czasu na pisanie postow o msp, zrozum to XDDDD

      Usuń
    5. Nie bede marnowac czasu na pisanie postow o msp, zrozum to XDDDD

      Usuń
    6. Hej, co do gubienia liter - faktycznie, u obu redaktorek razi to w oczy. Chyba muszę dodać częstotliwości pisania postów co do mnie, bo ten blog naprawdę szybko może upaść.

      Usuń
    7. Malina, staram się ich nie gubić, i chyba mi się to udaje. Ale to co pisze ta osoba to nie jest konstruktywna krytyka, tylko po ludzku obrazanie. I trochę szkoda. Bo my się staramy, a jakoś tylko ta dziewczyna Nas "obraża".

      Usuń
    8. To po co je komentujesz?

      Usuń
    9. Malino ja też się staram i niezbyt mi to wychodzi, ale się staram! Chcę pisać jak najlepsze posty.

      Usuń
    10. Nie musze pisac postow o emespe, żeby je komentować XDDD

      Usuń
    11. Em, Malina, to nie bylo skierowane do ciebie jak cos

      Usuń
    12. Lol i jest roznica miedzy staraniem sie zrobic czegos, a potrafieniem czegos zrobic, takze wiecie

      Usuń
    13. Nie, ale tak serio? Nona ma racje.
      A uprzedzając Wasze komentarze - tak, jestem w stanie napisać posta, który zdobędzie ponad 150 wyświetleń w dzień. Zapraszam na bloga Emily Mccline c;
      Dobra, żeby to nie był hejt... U Swet er faktycznkie nie widzę zbyt wielu literówek, co nie zmienia faktu, że posty są zbyt krótkie. A poza tym - wszystko dobrze. Trochę pracy, doświadczenia i będzie dobrze!
      A u Ciebie, Julko - literówek jest faktycznie sporo. Wypisałabym je, ale nie mam zbytnio czasu, więc wspomnę tylko, że gdzieś pojawiło się 'do' zamiast 'to' no i wyślniki piszemy ze spacją przed, np.
      To ja - Klaudia.
      A nie:
      To ja- Klaudia.
      W sumie to tyle. Nic bez ciężkiej pracy!😉

      Usuń
  5. Gorszych redaktorów w koszu nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę w tym prawdy. Obie gubią litery (o ile to nie ta sama osoba), sama dodam częstotliwości pisania postów ode mnie bo ten blog jak tak dalej pójdzie może upaść.

      Usuń
    2. I jak "ta sama osoba" ? Bo nie rozumiem. Jesteśmy "załogą", przynajmniej ty tak mówiłaś. A teraz opowiadasz ze tak wlasciwie przez nas ten blog może upaść. Przepraszam za błędy, pisze na innyn telefonie niz zwykle.

      Usuń
    3. Kurwa (sorrry), ale co mają telefony do błędów ;-;

      Usuń
    4. To, że zamula? I nie pisałam polskich znaków.

      Usuń
    5. Ale mozna napisac na kazdym telefonie bez bledow 😂😂

      Usuń
    6. Wyobraź sobie, że nie. Weź juz sobie daruj, bo fajna nie jesteś.

      Usuń
  6. Caly czas posty o tej samej tematyce... PS. Radze sie postarac przy pisaniu posta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looki udane ! ♥ Zapraszam na mój świeżutki blog :) stokrotkowy-blog-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, na początku przepraszam, że pisze to akurat tutaj. Kiedyś pisałam na tym blogu. Jednak kiedy chciałam napisać posta, to nie byłam już redaktorką. Sama się nie usunęłam. Jeżeli nie jestem tu potrzebna, to nie musicie mnie dodawać, jednak byłabym bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że się usunęła.
    To pisanie rzeczowników z wielkiej litery...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się usunęła.
    To pisanie rzeczowników z wielkiej litery...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej , super post! Ale czy weszłeś już na te strony?? Nie?? To koniecznie musisz! ;) http://swiatperspektywakota.blogspot.com/ http://juliettvideos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!