niedziela, 28 sierpnia 2016

Posty.

Cześć!
Ostatnio pojawił się post Odwzorowywanie postaci. Dostałam komentarze, że seria nie jest oryginalna i powinnam wymyślić coś lepszego i takich postów jest mnóstwo. Z tego powodu chcę was poprosić o wymyślenie serii!  Po prostu, nie chcę pisać postów, które nie podobają się czytelnikom. Ja nie piszę postów tylko dla siebie, piszę między innymi dla czytelników i to im powinny podobać się posty, które są publikowane. Dobrze, więc tak jak mówiłam proszę was o wymyślenie mi serii, która właśnie wam będzie się podobać. Może być to: seria o lookach, ciekawostkach, hackerach lub poradnikach, wybór należy do was :).  Kto napiszę propozycje zostanie pozdrowiony w poście.
I to by było na tyle!
Wiem, że post jest krótki, ale takie są posty informacyjne.
Do zobaczenia!
-Julka ❤
-Miko ❤
Za jakiekolwiek błędy przepraszam, pisałam na telefonie :).

17 komentarzy:

  1. Na telefonie da sie napisac bez bledow, pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na każdym... Jezu, nie potrafisz siedzieć cicho...

      Usuń
    2. XDDDDDD
      siedzieć cicho, ale sram

      Usuń
  2. Na telefonie da sie napisac bez bledow, pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym byś kontynuowała tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym byś kontynuowała tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę abyś kontynuowała tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny blog! Gratuluje.

    Poradnik na kase do MSP

    ✿ Link do strony: Kody do MSP

    OdpowiedzUsuń
  7. O hakerach? Wow możesz napisać o hakerach? (Oczywiście hak skończysz tę serię ;)) Ja wiem o nich prawie wszystko.
    Nick: Jennifer Lopez&Shakira
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz zrobić serię w której piszesz wybrane przez siebie słowo np " magia" i tworzysz do niego looka, pokój lub inne rzeczy znajdziesz animacje pasujące do wybranego słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz naprawdę fajnego bloga! a ja zapraszam na mój :) mam nadzieje że sie spodoba wszyscy mogą tam wchodzić! szukam też redaktorów :) znaszegomsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. DARMOWY VIP - http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!