sobota, 27 sierpnia 2016

Nowa seria-Odwzorowywanie postaci!

Cześć!
Przychodzę do was z nową serią na blogu.
Będzie to odwzorowywanie postaci.
Po prostu, wybieram osobę/postać i w naszej różowej gierce ją odwzorowuje.
Proste? Oczywiście, że tak!
Jeśli ktoś się nie domyślił tu Julka.
Zaczynajmy!
Pierwszą osobą jaką wybrałam jest:
Zuzanna Borucka/Banshee.
Ma ona teraz krótkie włosy, lecz odwzoruje ją, kiedy miała długie.
Oto ona.
 Tak mi wyszło odwzorowanie jej:
 Wyszła idealnie! Look ten składa się z pięciu rzeczy, a kosztuje 2650 sc.
W skrócie opowiem o każdej z rzeczy.
Włosy:
Kolor nie jest idealny, na zdjęciu Zuzia ma jaśniejsze włosy, lecz nie mogłam znaleźć takiego koloru, który pasowałby ja ulał. Mimo tego włosy są bardzo podobne do włosów Banshee. Podobają mi się i bardzo pasują.
Bluzka:
Wiem, że Zuzia lubi takie kurtki, bo wielokrotnie mówiła to w swoich filmach. Cieszę się, że znalazłam aż tak pasującą kurtkę. Ładna, lubiana przez Zuzię i przede wszystkim pasująca. Chociaż Zuza nie pa takiej na zdjęciu jest super.
Dół:
Są to przykrótkawe spodnie w delikatną i dużą kratę. Ładne, nie wiem czy Zuza lubi takie, lecz pasują do tej ślicznej kurtki. Widzicie pod spodniami serca na nogę i węża za co przepraszam. Bardzo mi się podobają, pasują do reszty kompletu.
Buty:
Proste czarne buty. Z białymi podeszwami oraz sznurówkami. Podobają mi się, nie ma co tu za dużo opisywać. Są ładne, podobają mi się.
Dodatek:
Zwyczajny czarny kapelusz. Jest prawie identyczny jak na zdjęciu. Przy nim też nie trzeba dużo opisywać.
Po prostu jest pasujący do reszty stroju.
Teraz zobaczycie zawartość:
Drugą osobą jest:
 Miley Cyrus!
Oto ona:
Dobrze, zapraszam do przeczytania!
Trochę wam o niej opowiem.
Miley Ray Cyrus- amerykańska piosenkarka i aktorka, urodziła się 23 listopada 1992 r. w Nashville.
Sławę zdobyła między innymi dzięki serialowi Hannah Montana, emitowanym w Disney Chanell w latach 2006-2011. Kariera Miley rozpoczęła się wraz z epizodycznymi rolami w serialu Doc oraz w filmie Duża Ryba. Miley podkładała też głos w filmie animowanym  ,,Piorun". To tytle z informacji o niej, teraz przejdźmy do look'a, oto on:

Moim zdaniem look ten jest bardzo udany!
Miley na zdjęciu jest bardzo podobna do tej jak wygląda na looku. Look składa się z 4 rzeczy i kosztuje 2000 sc, jest to bardzo drogo! W skrócie opowiem o każdej z rzeczy.
Włosy:
Ułożenie jest bardzo podobne do tego jakie ma Cyrus,kolor nie jest idealny, ale jest ok.
Włosy te są ułożone w takim  ,,artystycznym nieładzie", co bardzo mi się podoba.
Mimo tego, że kolor nie jest idealny, przyznaję 10/10.
Bluzka:
Jest to zwyczajna biała, krótka bluzka.
Ma ona na dekolcie taką koronkę.
Mówiąc szczerze nie wiedziałam o jej istnieniu ;p, a jest bardzo ładna! Dla członków VIP, podobna do tej jaką ma Miley, więc 8/10.
Doł:
Są to spodnie wyglądające ja matki (XD).
Na zdjęciu dół ten wygląda bardziej na majtki, ale ja stwierdziłam, że te bardziej pasują.
Nie mam o nich zdania, sami je widzicie 7/10.
Buty:
Na zdj, które wybrałam nie widać butów.
Mówiąc szczerze, wzięłam pierwsze z brzegu buty ;').
Tutaj bardzo pasują, jak widzicie są w kolorze białym, aby pasowały do reszty.
Posiadam je w swojej wirtualnej szafie, 9/10.
Zawartość:

I to by było na tyle z dzisiejszego posta!
Mam nadzieję, że się spodobał.
Napiszcie swoją opinię w komentarzu.
Do zobaczenia!
-Julka ^^
-Miko ^^


35 komentarzy:

  1. Fajny post.


    ----
    Kojarzycie bloga ta-z-msp?
    Został on usunięty.

    Ta-z-moviestarplanet.blogspot.com
    JEST JEGO KONTYNUACJĄ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej! Bardzo spoko post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka błędów! Popraw, bo literki się albo zgubiły, albo pomyliły :)

      Usuń
  3. Ładny ten pierwszy, ale bym zmieniła bluzkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria kompletnie nie oryginalna. Wymyśl coś lepszego bo takich postów jest mnóstwo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pomysłów, niech ktoś mi pomoże wymyślić :c.

      Usuń
    2. Nie mam pomysłów, niech ktoś mi pomoże wymyślić :c.

      Usuń
    3. Mam w planach zrobić z Animals Challenge serię :)

      Usuń
    4. Mi post BARDZO się spodobał ♥ i tak naprawdę to nic nie musisz zmieniać. Przecież ta seria jest fajna :) I przyciąga czytelników :)
      ~Jennifer Lopez&Shakira

      Usuń
    5. Myślisz, że to co piszesz mnie poruszy? Mylisz się ;**

      Usuń
    6. Bez przesady. Takie odgrzewane kotlety są czasami nawet fajne.

      Usuń
    7. Mondye ♥ Ogrzewane kotlety XD

      Usuń
  5. Fajny post c: Przy okazji zapraszam do mnie na loterię msp! ^^ http://paczajkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post c: Przy okazji zapraszam do mnie na loterię msp! ^^ http://paczajkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. odwzorujesz Stuu?
    a i dowiedzialam sie ze Miley Cyrus ma tyle samo lat co Stuu xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwzorujesz Kaiko? To tylko moja propozycja ;) A ogolnie post jest git ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwzorujesz Kaiko? To tylko moja propozycja ;) A ogolnie post jest git ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miley nie ma takiego koloru włosów, a Zuzia wtedy nie miała takiej bluzki i kurtki. Nie wyszło idealnie, przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mnie http://matibochniakmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!