czwartek, 25 sierpnia 2016

Konkurs!

Eloszki!
Tutaj Malinozja.
Dzisiejszym tematem posta będzie jak już wiecie ogłoszenie konkursu. Pierw powiem, na czym konkurs polega. :-)

W związku, że niedługo jest 1 wrzesień, rozpoczęcie roku szkolnego (i nie zapominajmy - rocznica wybuchu II wojny światowej!) czas, aby również nasza movie star miała szkolne ubranie! Ponieważ sama mam problem z wyborem odpowiedniego ubrania na ten dzień, w tym konkursie chcę poprosić was o pomoc! Zadanie polega na stworzeniu mi looka, który nazwiesz ,,Back to school!". Konkurs będzie dość długo trwał, bo ocenianie również sporo czasu mi zajmie. Lecz aby była zabawa, 1 września rozpoczynam ocenianie looków jakie mi zrobiliście. Polegało będzie ono na tym, że każde 5 looków ocenię w jednym poście, więc będziecie mogli wiedzieć ile punktów macie za stworzenie mi looka. Kiedy uda mi się ocenić wszystkie looki, będzie podsumowanie konkursu. A co się z tym wiąże? Rozdanie nagród! Poznajcie więc nagrody za dane miejsce :

1 miejsce - Dyplom, 5 spec. pozdrowień, cała lista życzeń, obejrzenie wszystkich filmów + niespodzianka.

2 miejsce - Dyplom, 3 spec. pozdrowienia, cała lista życzeń, zostawienie "Lubię to!" pod wszystkimi artbookami + niespodzianka.

3 miejsce - Dyplom, 1 spec. pozdrowienie, cała lista życzeń, autograf + niespodzianka.

Na koniec posta informuję, że czas robienia mi looków macie do 1 września, godziny 12:00, ponieważ kiedy ja wrócę do domu z rozpoczęcia roku szkolnego i trochę odpocznę, pod wieczór rozpoczynam ocenianie waszych looków! Zaznaczę również, że załoga bloga TEŻ MOŻE startować w konkursie. :-) To by było na tyle w tym poście, do zobaczenia w kolejnych! Na koniec przypominam, looki róbcie mojemu koncie o nazwie -> Malinozja.

~ //Malina

40 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Looka zrobię dziś lub w najbliższych dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę w to. B|
    1 września to moje urodziny, he he.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Look zaraz będzie B))
    Ps. Mój nick to : drwalkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ♥ Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :3
    http://wisienkizmsp.blogspot.com/ Mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Nick: AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie zgłaszam, ale życzę wszystkim osobom powodzenia ♡

    przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Nick: D i a n e
    (Spacja po każdej literce.)

    OdpowiedzUsuń
  9. A zgłoszę się xd.
    Nick: martyna lol 12345
    Look zrobię w sobotę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak paczam: OMAJGASZ!! 5 POZDER! MISZE TO WYGRACCCCC!! Dobra, zgłaszam sie; nick: Kocia Kulka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż szkoda, że już nie mam konta...Ten kto wygra będzie zachwycony.

    /SheepForce

    OdpowiedzUsuń
  12. Zglaszam sie! Nick - TamaraSA15SA
    Looka zrobię w najbliższej (?) okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszę się!!!
    Nick: X Cytrynkovaa X
    Looka zrobię jutro

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszę się!!!
    Nick: X Cytrynkovaa X
    Looka zrobię jutro

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    NICK: jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorki bloga nie ma, więc wybacz i ić spać.

      Usuń
  17. Eh, zgłoszę się. Może coś wygram :P
    Nick: zo$ka1834
    Look zrobię jutro.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej!
    Zglaszam sie,
    Nick: HaniaUK
    Look zrobie dzisiaj 26/08/2016 i o 18:00 na 100% juz bedzie.

    Mam level 23, jestem VIP i mozna mnie przy okazji zaprosic do znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się chętnie zgłoszę! ^^
    Nick: Jennifer Lopez&Shakira
    Level: 16
    Brak VIPa
    :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Nick: Milena111250
    Zaraz zrobię look (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, zgłaszam się :))
    Nick : J u l i e t t e Q

    OdpowiedzUsuń
  22. Zglaszam sie :)
    Nick: gabryska59
    Look zrobie dzisiaj jesli nie zapomne 😂

    OdpowiedzUsuń
  23. Look zrobiony, nawet dwa, bo zauważyłam, że pierwszy jest podobny do innego :p Lights<3

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja się jeszcze zgłaszam B)
    Nick: Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Nick: ###supergirl

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!