środa, 7 sierpnia 2013

MovieStarPlanet... beta?!

 Hey! Wczoraj szukałam w Google grafika czegoś z MSP i natrafiłam na coś takiego:




 Kto wiedział o czymś takim?! Tak strona wyglądała kiedy pewnie nie miała jeszcze reklamy w TV. Była to wersja testowa. Pierwsza reklama z MovieStrPlanet pojawiła się na początku 2011 r. (wtedy, niby powstało MSP). Czyli, że ta strona główna była przed tym terminem? Możliwe.
 Widzicie logo MSP? Wcale nie podobne do tego, które było w 2011.  Popatrzmy:


 Różnica wielka. Niby kształt ten sam, ale kolor i czcionka nie są takie same. Też w wersji "Przed 2011" ta jakby "taśma filmowa" jest za planetą i wygląda tak staroświecko, a w nowej wersji taśma jest położona jak pierścień Saturna, trzeba też dodać, że jest nowocześniejsza. Na niej także znajduję się napis "Planet".
 Starsza wersja logo ma pod sobą napis "Beta". Czyli to jest taka jakby wersja testowa.
 Czy gra ktoś na MSP z tego terminu sprzed 2011? Screen starego menu MSP jest zrobiony z bloga karolinkib3. Nie pamiętam czy zrobiła własny screen czy znalazła w necie.
 Dlaczego sądzę, że to logo sprzed oficjalnej reklamy?
 Po pierwsze: Wersji "Beta" się nie reklamuję.
Po drugie: W pierwszej reklamie MSP było logo "po 2011".
Istnieję również małe prawdopodobieństwo, że w styczniu było jeszcze stare menu. Ale wątpię.
 To tyle, mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. Bye. ;*


13 komentarzy:

  1. tak podoba mi się stare msp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

      Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Ja kiedyś grałam na starym msp, czemu wszyscy chcą stare spowrotem?? Nowe jest lepsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, masz rację, Ja też wolę nowe MSP, poza nowym znaczkiem VIP

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przecież są już nerdy - Za tysiaka ;)
      ~Elka ;*

      Usuń
  4. nowe jest lepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie grałam na Starym MSP, ale patrzyłam w grafice i wg mnie było lepsze od tg za***banego różem Nowego

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma czegoś takiego jak stare msp

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

    Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!