wtorek, 6 sierpnia 2013

Jak zrobić тαкι иαριѕ?

 Hey! Niedawno na MSP zobaczyłam w CTR różnych osób napisy o dziwnej czcionce, np. jak w tytule. Postanowiłam zrobić poradnik jak uzyskać taką zwariowaną, niestandardową czcionkę. To zaczynajmy:

 1. Wejdź na bajery.net

 2 W pierwszej kolumnie z prawej strony wybierz jakiś tekst. Ja wybiorę "Krejzol"
(ABY POWIĘKSZYĆ KLIKNIJ NA OBRAZEK)


 3. Pojawia nam się takie okienko. Wpisujemy tam tekst, który ma być napisany dziwną (ja napisałam "MSP") czcionką i wciskamy "Konwertuj".

(ABY POWIĘKSZYĆ KLIKNIJ NA OBRAZEK)

4. Kopiujemy napis nad okienkiem.

(TO CO WYŻEJ XD)

5. Wklejamy napis, np. do CTR na MSP.



UWAGA!! Nie wszystkie czcionki działają na MSP!

 Mam nadzieję, że mój krótki poradnik okazał się pomocny ;3. Byee.. ;*

P.s. Zapraszam na mój fanpage ;). Abieskie filmy, blogi, itp.

4 komentarze:

  1. Albo na klasa.dodatki.net też jest takie cuś :3 Pozdro ziomale xD ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :3 Zapraszam na : keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomogłaś bardzo;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!