poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dam, dam, dam xDD

 Hey! Tu... ja xd. Sorki, mam głupafkę :D. No, więc wracam na MSP! Szczerze to stęskniłam się za tą grą, a najbardziej za robieniem filmów i ludźmi ♥.
 Dobra, chyba pora na wyjaśnienia. Pamiętacie jeszcze "Walkę Redaktorów"? Więc "walka" zostanie wznowiona. Tylko podajcie mi nazwy waszych listów (jak nazwaliście e-mail'e do mnie wysłane, bo muszę je na poczcie znaleźć) Przepraszam, że tak nagle odeszłam w czasie tej walki :(.
 Teraz kolejna sprawa czyli FaceBook. Założyłam profil mojej moviestar i grupę (stronę).
Strona
Profil
 A teraz cuś takiego:



 Spadłam z krzesła :D Zostawię to bez komentarza, tylko proszę, zgłoszcie ją :D

 Teledysk:




 Mam nadzieję, że dobre video wgrałam xd. Tak się cieszę, że YT wreszcie odbanowało mi teledysk ♥
Hmm... chyba to na tyle xd. Jutro pojawi się normalna notka ;D. Byee. .;**

 P.s. "Najgorsza teściowa na świecie" odc.1 ----> zapraszam! 


4 komentarze:

  1. Fajnie że wróciłaś tęskniłam za tym blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie będę brała udziału znów w walce moderatorów Abi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę się wróciłaś !! :D Pozdro. Asia :*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!