czwartek, 8 sierpnia 2013

Gry na forum.

 Hey! W dzisiejszym wpisie chciałam opisać dla Was gry stworzone przez użytkowników :). No to zaczynajmy:

1. 1.000.000 mrówek - Gra polega na tym, by wymyślić zgony miliona mrówek. Pierwsza osoba (ta co stworzyła wpis z tą grą) powinna dodać powód śmierci pierwszej mrówki. Kolejna drugiej, potem trzeciej i tak dalej aż do miliona :). Oto screen jak to mniej więcej wygląda:


2. Napisz coś... - Zabawa polega na tym, że trzeba napisać coś łokciem lub nosem (na klawiaturze). Czym, co i jak trzeba napisać zależy od osoby, która wymyśliła ten wpis. Np. ja kiedyś wymyśliłam "Napisz KISIEL łokciem". Oto screen z moją grą:



3. Zabawa w... - Gra polega na zabawie, np. w dom (to zależy od tworzącego zabawę). Trzeba napisać kim się będzie w tej zabawie. Np.:
*Zabawa w dom wampirów*
Imię: Drakana
Nazwisko: Dracula
Wiek: 568 lat.
Charakter: Pomocna, czasem złośliwa. Uwielbia zmieniać się w nietoperza.
Wygląd: Wysoka, czarne oczy, włosy w kolorze piaskowym. Często ubiera się na fioletowo. Obecnie nosi czarne szorty i fioletową bluzkę na ramiączka. Chodzi w fioletowo-czarnych conversach. 
To jest taki przykładzik. Potem robimy historię, czyli, np. piszemy "podeszłam do biurka i napiłam się świeżej krwi z butelki mojego brata".
 Podsumowując: W tej zabawie opisujemy swoją postać i tworzymy historie z innymi. Nie będę wysyłać screena, bo nie chcę mi się szukać tej gry wśród miliona reklam 10-sek. ;-;

4. Czy osoba nad Tobą... - Gra polega na tym, ze musisz ocenić osobę nad Tobą. Czyli, jeśli osoba, która stworzyła ten post chcę abyś napisał czy osoba nad Tobą była VIP to to piszesz. Tak po prostu. Fajna gra, bo możesz się dowiedzieć jak oceniają się inni. Wprawdzie po wyglądzie, ale co tam xd.
 Wybór oceniana zależy od osoby "prowadzącej" wpis. Może chcieć aby ocenić kogoś od 0 do 10 albo,  żeby napisać czy wygląda na Krwawą Merry czy Barbie XD.


5. Niekończąca się historia - To chyba będzie ostatnia, dzisiaj opisana gra. Inne są mniej znane i niewarte opisania.(nie wszystkie). Niekończąca się historia polega na kończeniu zdań, np. pierwsza osoba zaczyna i pisze, np. "Jacek poszedł do sadu zerwać sobie jabłko gdy nagle..." . Potem kolejna osoba ma na celu dopisać coś. To się ciągnie w nieskończoność, stąd taka nazwa.

 Mam nadzieje, że wpis Wam się podobał :). Do następnego. Byee.. ;*

P.s. Zapraszam na mojego fanpage. Czasem tam jest więcej rzeczy niż na blogu! Radzę zobaczyć :). Zanim był wczorajszy wpis o MSP Bet tam pojawił się screen tego menu. :) Abieskie blogi, filmy, itp.



2 komentarze:

  1. Moja córka grała msp i miała 15 level, pochłonęło nam to trochę kasy, teraz jak próbuje się zalogować to krzyczy: nieaktualna nazwa użytkownika albo hasło. Moim zdaniem to naciąganie ludzi !!!!!!! UWAŻAJCIE

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!