czwartek, 25 sierpnia 2016

Lama- czyli nowa redaktorka ♥

Cześć wszystkim!
Piszę posta powitalnego po raz 2, ponieważ tamten mi się usunął. Napiszę wszystko od nowa oraz bardziej go dopracuję, ponieważ tamten nie był dopracowany, za co dostałam dużo hejtów. Mi samej się nie podobał, ale pomińmy to.
12 lat temu rodzice nadali mi imię Julia.
Jak mniejszość z was, uwielbiam swoje imię i nie zamieniłabym go na inne. Mieszkam na małej wsi (200-300 mieszkańców) w województwie wielkopolskim. Interesuję się blogowaniem, Japonią oraz jazdą konną. Moimi ulubionymi zwierzętami są; lama, alpaka oraz flaming. Gustuję w dziwnych zwierzętach. Preferowanymi przeze mnie kolorami są: miętowy oraz czarny. Sportami, które uprawiam są: jazda konna i jazda na fiszce (Czy to można zaliczyć do sportów?). Jestem blondynką o niebieskich oczach, noszącą okulary... Taa, piękny widok. Jestem dosyć wysoką dziewczyną, ponieważ mam 160 wzrostu. Ważę... nie powiem ile ;p. Mam obsesję  na punkcie picia herbaty malinowej w moim kubku z flamingiem. Co najbardziej lubię jeść? Płatki lub tosty - Julka+Tosty=MIŁOŚĆ 😍.  Bardzo chciałbym umieć gotować, mój dziadek się śmieje, że ja wodę bym nawet przypaliła. Mam siostrę, Kingę, ma ona 3 lata. Jestem wrażliwa, ale hejty mam w dup**. Opowiem wam teraz jak rozpoczęła się moja przygoda z różową gierką.
Moja koleżanka z klasy Marcelina miała konto na msp. Zaczęła grać pod koniec 2013 r. Powiedziała mi to jakoś w maju 2014 r. Postanowiłam założyć konto... Lol to ja czubku. Wiem, że to dziwne, zdaję sobie z tego sprawę. Po miesiącu za gry na tamtym koncie założyłam nowe, Lili msp 7. Grając na tym koncie gra bardziej mi się podobała, nie wiem dlaczego. Na tym koncie zostałam do dziś. Tak jak mówiłam mój nick to Lili msp 7. Mam 17 poziom, lecz od Wielkanocy nie chce się zmienić na 18. Po prostu uwielbiam tę grę.
Teraz coś o moim doświadczeniu blogowym.
Bloguję od 7 roku życia, lecz miałam trzyletnią przerwę. Bez przerw bloguję od roku. Uwielbiam to robić.
Jestem na 3 blogach, na moim, którego sama założyłam (mspoczamijednorozca.blogspot.com),  na blogu o życiu (przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com) oraz na Abiesce.
Moim marzeniem blogowym było właśnie pisanie tu, na Abiesce.
I tym pięknym zdaniem zakończę ten post.
Mam nadzieję, że się spodobał.
Post ten jest bardzo krótki za co przepraszam i obiecuję, że następne będą dłuższe.
Do zobaczenia!
-Julka ❤
-Miko ❤
Za wszystkie błędy przepraszam, wina autokorekty.

18 komentarzy:

  1. Hej, twój post jest napisany przejrzyście, są aczkolwiek minimalne błędy, które mogłabyś poprawić. Od razu po przeczytaniu posta widzę, że jesteś osobą z którą będzie się fajnie pracowało na tym blogu. :)
    Pozdrawiam,
    Malina. (Jedna z tutejszych redaktorek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Czekałam aż jakaś redaktorka mi coś takiego napiszę, miło mi. Jeszcze raz dziękuję ♥

      Usuń
  2. Fajny post powitalny ;p Zrobisz mi logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci zrobić, lecz te logo jest zrobione przez Laarie (Dawną redaktorkę)

      Usuń
  3. Fajna notka! Staraj się jednak nie używać powtórzeń 😊💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się okej, gratuluję dostania posady redaktorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry post, jednak widzę błędy... Miło było poznać, lecz dlaczego piszesz, iż jest to wina autokorekty? Pozdrawiam, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :) Zapraszam na bloga mondye.blogspot.com - przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, miło poznać c: W międzyczasie zapraszam na loterię msp na moim blogu http://paczajkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy masz złamane serce? Nie rozpaczaj, niech dr Ige Ajayi pomoże ci przywrócić twojego byłego", jest naprawdę prawdziwym i szczerym rzucającym zaklęcia miłosne, przywrócił mojego męża. Jestem MARINA CARLOS ze Stanów Zjednoczonych, bardzo się cieszę mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety.Mój mąż miał romans ze współpracowniczką i tak bardzo kocham męża, ale zdradził mnie ze swoją współpracowniczką i tą dziewczyną, myślę, że wykorzystała wiedźmę lub czarna magia na męża, żeby się ze mną nie ożenił i to było tak krytyczne i nieproszone, że płaczę całymi dniami i nocami, że Bóg przyśle mi pomocnika, który przywróci mojego męża!Byłam naprawdę zdenerwowana i potrzebowałam pomocy, więc spojrzałam online w celu uzyskania pomocy i natknąłem się na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Ige Ajayi może pomóc ci szybko przywrócić byłego męża. Więc poczułem, że muszę spróbować. Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, i zrobiłem to , potem rzucił na mnie zaklęcie miłosne.Po 16 godzinach mój mąż faktycznie zadzwonił do mnie i powiedział, że bardzo za mną tęskni, o mój Boże!Byłam taka szczęśliwa i dziś znów jestem szczęśliwa dowcip h mój mąż i żyjemy razem szczęśliwie i dziękuję potężnemu rzucającemu zaklęcia dr Ige Ajayi, jest tak potężny, że postanowiłam podzielić się tutaj moją historią. jeśli jesteś tutaj i twój kochanek cię odrzuca, lub jeśli twój mąż wyprowadza się z inną kobietą, nie płacz już, zgłoś się do niego o pomoc teraz. Oto jego kontakt. Wyślij e-mail na następujący adres: drigeajayi@gmail. com lub Zadzwoń / Whats-app: +2348130035939.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety i zostałem w ciemności. Stało się to tak szybko, że w ciągu kilku dni moje życie wywróciło się do góry nogami. Rzucił mnie po 3 latach bez słowa. Kontaktuję się z dr Ilekhojie przez jego e-mail, a on obiecał przeprowadzić rytuał pojednania, aby pomóc nam wrócić do siebie. W mniej niż 48 godzin po tym, jak odprawił swój rytuał, mój mąż ponownie zaczął mnie testować i czuł się okropnie z powodu tego, przez co właśnie mnie przeszedł. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz to wie. Nasze małżeństwo jest teraz silne i stabilne. Dziękuję doktorze za rytuał pojednania, który dla mnie przeprowadziłeś. Jesteś Bogiem posłanym, aby odnowić zerwane małżeństwo. Szczerze polecam dr Ilekhojie każdemu, kto ma rozbite małżeństwo lub problemy w związku. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!