wtorek, 23 sierpnia 2016

Wyniki.

Witajcie!
Przepraszam za porę i spóźnienie, aczkolwiek ocenianie było dla mnie trudne. Nie zgadniecie, ile osób się zgłosiło. Cztery. Blog schodzi na psy, tak to ujmę. Nie mam weny ani nastroju na pisanie, dzielenie się dobrą nowiną. Wyłoniłam dwie osoby, które dostają się do załogi bloga. Są to:

  • Lili msp 7 - proszę o podanie emaila :)
  • Lights<3
Właśnie dodaję Was do załogi bloga.
Mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda się nam coś wypracować.
Pozdrawiam, 

15 komentarzy:

  1. Tyle osób się zgłosiło bo trzeba było przysyłać zgłoszenie na maila. Tak myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale według mnie takie poprowadzenie konkursu jest najlepsze. Przynajmniej pokazuje, komu naprawdę zależy.

      Usuń
  2. Może dałaś zbyt mało czasu na wysłanie zgłoszeń. W sumie pięć (chyba) dni powinno wystarczyć, no ale... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, konkurs na redaktora był, a ja się nie zgłosiłam.. :o No nic...nie czytałam wtedy bloga, weszłam tu dpr jakieś 3 dni temu :C Przeglądałam starsze posty, sama nie wiem czm... No nic, w następnym konku się zgłoszę! :D
    A tak wgl, to podoba mi się twój styl pisania :) Masz mnie w znaj na MSP, nazywam się Jean 45. Ej, czy tylko mi wydaje się, że co chwilę zmieniam temat? XDDD

    ~Black

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam pod konkursem na redaktora pewien komentarz.i zależy mi na odpowiedzi. :c

    Czy mogłabym napisać zgłoszenie na maila 9 września? Wtedy wrócę z wakacji...

    Proszę o odpowiedź... Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Tu Lili msp 7
    julkamybo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Tu Lili msp 7
    julkamybo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej tu Lili msp 7.
    julkamybo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne posty są na tym blogu, Zapraszam na tego bloga: Uwielbiammode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!