sobota, 20 sierpnia 2016

Zniknięcie ubrań o.O

Eloszki!
Pisze do was Malinozja. :D
Post jest pisany na szybko, zupełnie nieplanowanie. Otóż może tak samo spostrzegawcze osoby jak ja zauważyły, iż kiedy tworzy się konto dziewczyny na MovieStarPlanet nie ma kilku par spodni! O.O Na początek pokażę wam jak wyglądał wybór spodni/spódnic dziewczyńskich przed zniknięciem kilku par spodni a jak po.                                                  
                                                 Przed



Po

Dziwne, nieprawdaż? No cóż, mam nadzieję, że wkrótce dowiemy się jaki był powód chwilowego zniknięcia 3 par spodni, być może moderatorzy w zamian za tamte chcą dać nam nowe lub po prostu jest to błąd. Ja na razie będę się żegnała, do zobaczenia.
~ //Malina

18 komentarzy:

  1. A wczoraj gdy zakładałam nowe konto, wszystkie doły jeszcze były :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Post na 10 zdań. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^
      I dlatego tez odradzam publikowania takich postow na Abiesce.

      Usuń
  3. Wow. Post na 10 zdań. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post - anglicyzm (słup ogłoszeniowy, ogłaszać za pomocą plakatu, przyklejać) ; komentarz, głos w dyskusji - wiadomość, informacja wysłana na grupę lub forum dyskusyjne, napisana w określonym temacie wypowiedź. Może to być pierwsza wiadomość w nowym wątku, wyznaczająca kierunek dyskusji, bądź też będąca odpowiedzią na inny. Obok posta widoczna jest zawsze nazwa użytkownika, który ją napisał, zazwyczaj także informacje o nim oraz data i godzina napisania.

      Widocznie twój Google się zepsuł lub ty jesteś na tyle leniwa, że nie potrafisz sama sprawdzić znaczenia tego słowa. Wklejam i zachęcam do przeanalizowania. Tak na marginesie; nie ma określonego na bloggerze czy post ma być krótki czy długi. Weź pod uwagę również twittera, tam można napisać na swoją tablicę "posta" na ok. 115 znaków maksimum. I co? To i tak jest POST.

      Usuń
  4. Głupio trochę, że tak co chwilę coś redukują. No, ale cóż.
    PS: Jeśli ktoś lubi czytać książki, to zapraszam: http://siegamypoksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, o tym nie wiedziałam, pewnie dlatego, że już nie gram w MSP. Czasem coś tam poczytam na blogach, żeby choć trochę być na "bieżąco". Moim zdaniem będą dodawać inne ubrania albo po prostu coś kombinują i w związku z tym usunęli tymczasowo spodnie... Z moderatorami nigdy nic nie wiadomo.

    ~ Marta z bloga: przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To pewnie moderatorzy chcą dodać jakieś inne rzeczy no oczywiście że niwe, lub jakieś super fajbe nowości 😁

    ~lora 1011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za błędy, ale pisałam na szybko z telefonu 😕

      Usuń
  7. ŁOKIEĆ PIĘTA NIE MA KLIENTA GITARA SIEMA

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na bloga:
    mspoczamijednorozca.blogspot.com
    Tam konkurs na redaktora ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Już myślałam, że mój kochany chroom się zepsuł, a jednak nie! :D Yeah!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już myślałam, że mój kochany chroom się zepsuł, a jednak nie! :D Yeah!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez to zauwazylam ale myslalam ze to tylko sie narazie nie zaladowalo,tak czy siak super post *^▁^*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też to zauważyłam, niestety :( Ale może to ze względu na to, że na MSP JUŻ są takie ogromne lagi i może chcieli je zmniejszyć... Pozdrawiam ^^
    Jennifer Lopez&Shakira

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :) szkoda że taki krótki, ale i tak fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!