czwartek, 18 sierpnia 2016

Kluby. [Poradnik]

Eloszki!
Zapewne już wiecie, iż pisze do was Malina (Malinozja). 
Postanowiłam, iż od dzisiejszego posta będzie wiało klasyką z blogów o MSP.
Dzisiejszy post bowiem będzie.. Poradnikiem! Poradnik będzie dotyczyć zakładania klubów. Ale pamiętajcie, kluby mogą zakładać tylko członkowie VIP. Może przejdźmy już do poradnika?

1. Nazwa klubu.
Na początek jeśli chcesz w ogóle się za tworzenie klubu zabrać musisz obmyślić jego nazwę. To również zależy od celu działań klubu. Jeśli w tym klubie macie dzielić się ulubionymi utworami, rozmawiać o muzyce nazwa powinna mieć jakieś do muzyki powiązanie. Natomiast jeżeli klub nie ma określonych działań, to z wymyślaniem nazwy masz się kierować niczym innym jak tylko wyobraźnią. :-)

2. Typ klubu.
Kiedy już zdecydowałeś się na konkretną nazwę zastanów się czy twój klub będzie publiczny czy wolałbyś, aby był prywatny. Jeśli nie wiesz kompletnie co to za różnica na MovieStarPlanet, to zaraz ci wyjaśnię.

Klub prywatny.
Jeśli wolisz, aby do twojego klubu dołączały tylko wybrane osoby lub była rekrutacja i do klubu mogły dołączać tylko osoby spełniające twoje wymogi to zdecyduj się na klub prywatny. Kiedy jakaś osoba będzie chciała do niego dołączyć, będzie musiała czekać na twoją akceptację. Wystarczy sprawdzić w klubie zakładkę "Członkowie" czy ktoś nie chce dołączyć do twojego klubu. Jeśli jakaś osoba będzie chciała dołączyć powinno wyświetlić ci się takie powiadomienie :


Klub publiczny.
Klub, nad którym, że tak powiem nie masz "pełnej kontroli". Mianowicie do klubu może dołączyć każdy i nie potrzebuje wtedy do tego twojej zgody. Jeśli nie przeszkadza ci chaos w klubie oraz wolisz mieć przypadkowych członków, ale w dużej ilości, to zdecyduj się na klub publiczny!

3. Kategoria klubu.
Gdy już wybrałeś sobie typ klubu, nazwa również jest gotowa czas abyś przydzielił mu odpowiednią kategorię. Obecnie na MovieStarPlanet są następujące kategorie :
- Inne
- Muzyka
- Filmy
- Zwierzaki
- Sporty
- Moda


4. Uzupełnienie informacji.
Kiedy już macie i świetną nazwę, i wybraliście typ klubu oraz dostosowaliście do niego kategorię czas uzupełnić te informacje podczas tworzenia klubu. :-) Jak to zrobić?

1. Na początku w centrum MovieStarPlanet wybieramy kategorię ,,Miasto filmów". 
2. Następnie wybieramy opcję ,,Kluby".
3. Kiedy już wybraliśmy tę opcję powinno wyświetlić nam tak takie okienko jak na obrazku poniżej:

4. Na koniec już klikamy w ,,Stwórz Klub". Dla osób, które nie widzą tej opcji zostawiam podpowiedź, iż znajduje się w prawym, dolnym rogu.

5. Wygląd klubu.
Kiedy stworzymy już klub czas sprawić, aby jego wygląd nie odstraszał potencjalnych członków. Podczas tworzenia wyglądu klubu możemy stworzyć dla niego logo, które wyświetla się przy jego nazwie oraz tło

Logo.
Kiedy tworzymy logo warto wiedzieć, że to w końcu ono będzie widniało przy nazwie naszego klubu, więc powinno być przyciągające. Jeśli nie masz pomysłu jak ono mogłoby wyglądać proponuję, abyś inspirował/a się nazwą klubu oraz jego tematyką. Mój klub jest o tematyce muzyki, więc na logu będzie widniało coś równie związanego z muzyką. Kiedy już wpadliśmy na pomysł czas go zrealizować! Jeśli nie wiesz jaką opcję trzeba znaleźć, aby stworzyć lub edytować logo to pomogę ci, przyjacielu. Trzeba kliknąć na ten ołóweczek:

Na koniec gotowe logo wystarczy zapisać i voilà! Gotowe. :-) Sama pochwalę się wam logiem, jakie dla swojego klubu stworzyłam:
Hahahah :D I tu taki facepalm. Wiem. Kreatywnością to ja się nie popisałam. <.<


Tło.
Tło to zupełnie inna działka. Tutaj trzeba się popisać. W końcu to ono będzie najbardziej widoczne. Dyskretnie podpowiem, iż większość osób w swoich klubach w tle dodaje regulaminy, powitania. 
Jeśli chodzi o to, którą opcje trzeba wybrać to powinieneś się domyśleć, jest to ten drugi ołówek:
                                           (Chodzi mi o ten zaznaczony niebieską ramką)



Na koniec, kiedy doszedłeś do tego momentu chcę ci od szczerego serca pogratulować. Udało ci się idąc zgodnie z moimi instrukcjami stworzyć swój własny klub, którego nazwę możesz napisać mi w komentarzu. Teraz, kiedy już go posiadasz zapraszaj do niego członków, kontaktuj się z nimi w opcji ,,Komentarze" oraz zamieszczaj tam filmy, artbooki, looki a nawet filmy z YouTube! Rób co tylko chcesz, w końcu to twój klub. :-) Oczywiście ja już będę się żegnać, o wszelkich literówkach oraz błędach interpunkcyjnych możecie mnie informować w komentarzach. Do zobaczenia w kolejnych postach!

~ //Malina

13 komentarzy:

  1. Supcio, ale pisać post o 23:09?! Mi się wydaje że to jest troszeczkę za późno, ale! To nie o tym miał być mój komentarz 😄 Supcio poradnik dla tych którzy gubią w tym ,,różowym MSP''✴

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (...) gubią się *** (...)

      Usuń
    2. Ooo, dziękuję, miło mi to słyszeć. :) No cóż, co do godziny - w ostatnim poście Hania napisała, że jak jakiś redaktor nie napisze posta w ciągu tygodnia od napisania poprzedniego zostaje wyrzucony. Ja sama przez 8 dni nie napisałam go, dlatego bałam się, że zostanę wyrzucona z bloga, dlatego prędziutko dokończyłam tego posta, bo przez parę dni pisałam go i stwierdziłam, że nie ma co czekać i szybko go opublikuję. :-)

      Usuń
  2. Super :* Tylko że to tylko dla VIP :'( Połowa Award jest właśnie tylko dla VIPów :( Szkoda. Co do posta jest superrrrr ;* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement. Co do sprawy z VIP - faktycznie, to smutne, że aby stworzyć swój własny klub w tej grze musisz zapłacić pieniędzmi i to REALNYMI. Ta opcja powinna być za darmo. Ubolewam również nad faktem, że można posiadać tylko jeden klub. :(

      Usuń
    2. No, ja też :( Tylko jeden...

      Usuń
    3. No, ja też :( Tylko jeden...

      Usuń
  3. Świetny post i ciekawy poradnik 😊😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć. Przez parę lat spędzonych nad tą grą zdążyłam zapomnieć, że w ogóle w niej znajdują się jeszcze tacy mili gracze jak ty. :)

      Usuń
  4. Świetny poradnik szkoda, że można mieć tylko 1 klub :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny poradnik szkoda, że można mieć tylko 1 klub :c

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!