czwartek, 18 sierpnia 2016

KONKURS NA REDAKTORA.

Pusto tu.
Usunęłam redaktorów, którzy bez usprawiedliwienia nie pisali przez okres dwóch tygodni (a nawet dłużej). Nie jestem z tego dumna. Po prostu. Sama nie jestem krystalicznie czysta. Nie pisałam, co spowodowane było problemami rodzinnymi i zakupami wiążącymi się z nadchodzącym okresem szkolnym. Właściwie niedawno wróciłam do domu. Na początku pragnę zwrócić się do każdego usuniętego redaktora. Jeśli widzisz problem, lub czujesz się niesprawiedliwie potraktowany - napisz komentarz pod tym postem. Mogłam przeoczyć jakieś niedopatrzenie, a nie chcę być kojarzona z nieuczciwą osobą. Teraz wprowadzam nowy system - osoby, które nie napiszą żadnej notki przez tydzień zostaną usunięte. Niemiło mi to pisać, aczkolwiek czytelnicy muszą mieć "świeże" posty do czytania. Nie będę już zaostrzać czasu na pisanie - myślę, że taki jest odpowiedni zarówno dla czytelników, jak i redaktorów. Przejdźmy jednak do tematu głównego. Otóż organizuję konkurs na redaktora. Jako, że blog świeci pustkami, uznałam, że przydadzą się nam nowe twarze. Dodatkowo kilka osób pisało do mnie z prośbą o zorganizowanie tak owej konkurencji - nic nie stoi na przeszkodzie. Wszystko postanowiłam opisać tutaj.



Na czym polega konkurs?
Powinieneś napisać zwyczajny post. Tak, jakbyś pisał tu na stałe. Nie chodzi o post powitalny. Temat jest dowolny, aczkolwiek musi trzymać się gry.

Co musi zawierać zgłoszenie?
Zgłoszenie musi zawierać Twój nick na MSP oraz email.

Gdzie się i zgłaszać?
Prace wysyłajcie na email marianesserogacz@gmail.com.

Kiedy kończy się termin wysyłania prac?
Termin wysyłania prac dobiegnie końca 23 sierpnia 2016 roku o godzinie 15:00.

Kiedy zostaną ogłoszone wyniki?
Wyniki ogłoszę prawdopodobnie 23 sierpnia około godziny 20:00. Termin może ulec zmianie, wszystko zależy od ilości zgłoszeń.

Co będzie brane pod uwagę?
Przede wszystkim będę zwracać uwagę na

  • oryginalność
  • poprawność interpunkcyjną
  • poprawność ortograficzną
  • poprawność językową
  • klarownie zbudowane, zrozumiałe zdania, bez wstawek typu "hehe, ale ja krejzi", "zw, jem kanapkę, hihihi" i tego typu zwrotów.
Kto będzie oceniał prace?
W skład komisji będę wchodzić ja, w razie problemów lub wątpliwości skontaktuję się z Kathey bądź Malinasią.


W sprawie konkursu to tyle. Dodatkowo chciałabym podzielić się z Wami informacją, że zdobyłam kolejny unikat. 


Wykreślona sukienka, to ta, którą zdobyłam. Reszty w dalszym ciągu poszukuję. Jeśli ktoś z Was jest w posiadaniu tych unikatów / zna osobę, która je posiada, proszę o pilny kontakt. Z góry dziękuję!

Przepraszam za długość posta oraz wszelkie błędy. Starałam się napisać wszystko w miarę treściwie.
Pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. Oja
    Konek na redka
    Oł soł słit
    Ale będzie spam mmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^ Będzie spam xDD Przynajmniej rok temu był i to dość spory, no cóż, bo trzeba było pisać w komentarzach, a komentarzy było ponad sto ;D

      Usuń
    2. Ale rok temu to rok temu, boze

      Usuń
    3. już sie tak nie bulwersuj bo ci żyłka pęknie

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja życzę powodzenia wszystkim :D
    Jaka szkoda, że trzeba pisać na mail...
    Bym se poczytała T-T

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim!
    Ja bym się zgłosiła w sumie, ale mam na głowie swojego bloga, więc no.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak każdy z 'nowych' redaktorów będzie pisać raz na ruski rok, jak to zwykle bywa. :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Z każdym tak jest.

      Usuń
    2. Są ludzie, którzy mają do tego pasję i talent, a także ci, którzy chcą, a potem im się nie chce. Nie chciałam nikogo urazić jak coś ;p

      Usuń
    3. Niestety. Mam nadzieję, że nowe osoby będą wszystko ogarniać, tak jak było to kiedyś

      Usuń
    4. Byli tacy ludzie. Ale historyczne osoby, jak np. Porshia, czy też Izabela221 już nie powrócą.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Izabela powróciła na bloga.

      Usuń
    7. to prawda, były kiedyś takie osoby, które naprawdę miały styl, w ich postach można bylo wyczuć "to coś", dzięki czemu notki były wyjątkowe. teraz już nikt nie ma pasji do tej gry i blogów



      co z tego, że komentarz napisany rok temu

      Usuń
  6. Hm... Może się zgłoszę? Gratulacje z okazji zdobycia uni *jak to brzmi xD*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim! *Może się zgłoszę - zastanowię się ;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie konkurs na redaktora ;-; Być może się zgłosze.💖To jest moje mażenia aby pisać na blogu. ✏

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie konkurs na redaktora ;-; Być może się zgłosze.💖To jest moje mażenia aby pisać na blogu. ✏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Świetnie, powodzenia. Z komentarzy pod moimi postami wnioskuję, że jesteś miłą osobą, także trzymam kciuki za ciebie. :D

      Usuń
  10. Teraz wszystkie blogi robią konkursy na redaktora. Zmówiłyście się? xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to zgłosiłabym się
    Rok temu
    B)
    Tylko no
    Każdy zawsze obiecuje, że będzie pisał i w ogóle, że nie będzie do szkoły chodził, żeby tu pisać
    Że włoży w to całe serducho
    A tylko w skrajnych przypadkach spełnia swoje obietnice
    Zazwyczaj to wychodzi z tego taka rurka z kremem
    Heheheh
    Ta
    Cała logika blogów B)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz piszę zgłoszenie, moim marzeniem jest pisać na tym blogu<3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wezmę udział. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszenie pisałam pół nocy a do tego czytałam z milion razy czy jakoś słów nie poplątałam. Potem do 4 usnąć nie mogłam bo cały czas myślałam że coś źle napisałam lecz, pozostaje mi teraz tylko czekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam posta ponad 7 godzin... Nadal się denerwuję, czy jest on dobrze napisany.

      Usuń
  15. Znam osobę, która ma te włosy hamburgerowe i sukienkę w frytki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę wszystkim powodzenia 😚😊😉 Może się zgłoszę, ale dopiero, gdy wrócę do domu 😆😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym bardzo się zgłosić, ale do domu wracam ósmego września i mam pytanie - Czy mogłabym napisać maila 9 września? :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Można napisać swój nick w temacie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ohohoho..
    No cóż, widzę, że Abieska znowu w tarapatach? Mam pytanie: czy admin różni się tym od redaktora, że przy zasadach typu: nie piszesz dwa tygodnie, wypadasz - jego nie liczysz? Bo to mnie śmieszy, że ktoś może zostać adminem i starsznie dużo pisać, a kiedy już nim będzie to gówno z jego strony. :'))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... Może się zgłoszę? Może nie... Piszcie w odpowiedziach xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!