piątek, 12 sierpnia 2016

Spóźniony przegląd gazetki + Lipiec już za nami!


Pisze dzisiaj dla was Lin, Zuzanka. Jak już pewnie wiecie, nie było ode mnie przez tydzień lub więcej postów, ponieważ byłam za granicą, w Chorwacji. Tak, przypadkowo napisałam, że będę do czerwca. Łatwo się jednak domyślić, że była to pomyłka, z resztą i tak napisałam: ,,Widzimy się w sierpniu!''. Na koniec posta dodam kilka zdjęć.

Więc dzisiaj będzie to przegląd tylko połowy gazetki z 19.07. Bardzo spóźniony przegląd, ale przed wyjazdem nie bardzo miałam czas. Połowa, bo będę każde strony trochę opisywać, a chcę zdążyć napisać to jak najszybciej i jak najlepiej, bo chciałabym zostać na blogu.

W takim razie ja już zaczynam, jeśli macie jakieś pytania dotyczące Chorwacji i innych spraw, piszcie w komentarzach.

Okładka:


Okładka powinna zachęcać. Trochę powiedzieć o czym jest magazyn, ale nie zdradzać wszystkiego. 
Jest tutaj dużo napisów, najbardziej rzuca się w oczy ''HURAAA! WAKACJE!''. Mimo to, myślę, że jednak większość  zwraca uwagę na żółty pasek u samej góry, haha. Tym razem są to 3 prezenty: 1000 starcoins, eleganckie jacuzzi i modna, letnie fryzura. Teraz dają 1000 sc, a powiem wam nawet, że w następnej napisali, że będzieci 1500 sc! Jest to pewnie spowodowane małym kupnem gazetki, dlaczego nie wiem. Co do prezentów, tym razem mi się podobają! Gdyby można było zmienić kolor włosów,  jeszcze bardziej, ale co poradzimy. Co prawda, ta moviestar nie za bardzo mi się podoba, jednak ujdzie w tłumie, zauważyłam, że moderatorzy nie są ekspertami w wybieraniu wyglądu ms do gazetki. Z tego co dowiedzieliśmy się z okładki, przeczytamy coś o wakacjach, a to raczej pewne. Do tego: letnia moda, test o naszej letniej miłości, olimpiada. 

Z okładki dowiedzieliśmy się paru rzeczy, więc w takim razie trzeba ją przeczytać!

                           

No i już na pierwszych stronach mamy coś o teraźniejszej olimpiadzie. W końcu to chyba ważne, Polska w tym uczestniczy. Mimo to ja mało się orientuję jakie sporty tam występują itp. W takim schemacie zawsze mamy wprowadzenie, to znaczy takie dwustronne informacje o danym temacie, w tym wypadku o igrzyskach, olimpiadzie. Zaś w prawym dolnym rogu drugiej kartki mamy jakieś pytanie i kilka odpowiedzi. Ja takimi rzeczami się nie interesuję, ale strzelam na Sydney. Niestety, sprawdziłam i było to w Londynie. Nie wiedziałam, jak już pisałam, nie orientuję się w takich rzeczach. Co do stron - jest bardzo kolorowo, co kojarzy mi się z Rio, bardzo chciałabym tam kiedyś być na tych całych pochodach w różnych strojach itp. (nie wiem jak to się nazywa) 



Jak zawsze w gazetce msp - komiks. Krótko mówiąc - opowiada on o przyjaciółkach, które przyjechały do koleżanki  na wakacje. Jak widać na obrazkach, jest tam stajnia, a one bardzo zainteresowały się końmi. Jedna z dziewczyn, Natalia, dała koniowi (? nie wiem jak się to odmienia) swoją kanapkę. Po jakimś czasie ktoś ją zawołał do stajni. Przy koniu był już doktor (weterynarz). Wtedy Natalia wyjawiła, że dała koniowi kanapkę. Wybiegła z płaczem i zobaczyła, że pies uciekł. Zwabiła go kanapką i przyprowadziła go z powrotem. Chłopak, który na nią nakrzyczał przeprosił ją, następnie odbyło się ognisko i wszyscy bawili się dobrze. 
Mimo, że chciałam to jak najbardziej skrócić, mam już tak, że muszę się rozpisać. Bardzo lubię czytać komiksy, więc jeśli one się pojawiają, nic nie zaszkodzi.


Tutaj mamy coś o modzie. Widzimy kilka zdjęć gwiazd w ubraniach o przepięknym jak dla mnie, śnieżnie białym kolorze, zaś obok mamy kilka takich ciuszków z msp. Gwiazdy to Carrie Underwood, Emma Watson, Katie Holmes, Jennifer Lawrence. Białe lato, naprawdę mi się podoba. Do gwiazd mamy krótkie opisy. Ogólnie ten fiolet i róż w tle nie pasuje mi do klimatu, więc no jak dla mnie wygląda to dziwnie. Mimo co, ubrania są naprawdę urocze, więc zastanawiam się nd kupnem tej koronkowej sukienki.


Tutaj ciąg dalszy, związany ze sportem, z olimpiadą, Rio 2016. ''Kto pracuje na sukces SPORTOWCÓW?'' Z tego co się dowiedzieliśmy jest to Trener, Menedżer, Psycholog, Dietetyk i Lekarz. Pod tymi nazwami mamy dokładne opisy, o co chodzi. Jak zwykle wygląd strony nie jest jakiś super estetyczny, panuje tutaj chaos. Niektórym może się to podobać, jednak dla mnie jest to coś po środku. Sportem się nie interesuję, jednak dla osób, które to lubią, chcą kimś takim być w przyszłości, mogą się czegoś dowiedzieć.





















Przyszła pora na Quiz. ''Jaki sport pasuje do Ciebie?'' W każdym magazynie znajduje się jakiś Quiz, więc można się czegoś dowiedzieć o sobie. Niektóre pytanie nie są z tym ani trochę związane, a to nie ma zbytnio sensu. Co mi wyszło? PŁYWANIE! Lubię samotność i pokonywanie własnych słabości. Jestem sumienna, uwielbiam wodę i dobrze prezentuję się w kolorowych strojach. Zgodzę się z tym pół na pół!





















Wreszcie coś o wakacjach! Magazyn udzielił nam kilka rad dotyczących opalania. Sama już ponad tydzień temu wróciłam z wakacji, więc teraz nie jest mi to potrzebne. Jednak osobom, które są na wakacjach lub dopiero gdzieś jadą, na pewno się przyda.

Jeśli nie macie gazetki to przeczytajcie właśnie chociaż to. Tak jak już pisałam, będzie tylko połowa. Jedna osoba prosiła mnie jeszcze o pokazanie zdjęć z Chorwacji, tak też zrobię.

Oglądajcie:

PRIMOSTEN






MARINA




Tyle mogę wam pokazać. Pierwszy raz byłam za granicą, więc bardzo się cieszyłam.
Mam nadzieję, że post był dobrze napisany. 
Jeśli zauważyłeś/aś jakiś błąd ortograficzny, interpunkcyjny, literówka itp. pisz w komentarzu, poprawię. 


 Widzimy się w następnym poście!
Moviestarplanet - muza to zuza
O więcej kontaktu do mnie, portale itp. pytaj w komentarzu.

26 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się twoje posty, tylko jakbyś pisała częściej to w ogóle było by cudownie<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. Ale ze mnie niestety taki leń, że muszę pisać co tydzień, albo nawet jeszcze dłużej, to też różne sprawy co mi w trakcje wypadają.

      Usuń
    2. Ugh... Też jestem leniam, któremu sie nie chce pisać... Świetny post! 😜

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia<3 Przegląd dokładny i nie zauważyłam błędów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, mimo opóźnienie. Dla mnie każdy post jest MEGA 😁 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka! 😚 Zdjęcia są cudne 😏❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!!! :*:*:* na MovieStarPlanet jestem Jennifer Lopez&Shakira i mam 15 level :) A co do błędów - nie zauważyłam żadnego :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Ja tam wolę Polskę, zwłaszcza polskie góry, z których pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukacie może redaktorki? Jak tak to chciałabym nią zostać: Flejka_buissnes@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i cały post super! Na blogu przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com trwa nabór na redaktora. Osoby zainteresowane blogowaniem zapraszam! <3 Przepraszam za reklame B)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :o

    Zapraszam na msp-razem-z-agnes.blogspot.com ;-)
    Odnawiamy bloga! ^.^ Szukamy REDAKTORÓW ;)Z góry przepraszam za reklame

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.wattpad.com/299493768-kpopowe-one-shoty-dla-martyny-jonghyun

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!