środa, 10 sierpnia 2016

Trochę za późno na przywitanie..

Eloszki!
Zapewne zastanawiasz się, czytając ten post, kim jest osoba, która go napisała. Otóż sprawa jest prosta. Nie jest to nikt inny, jak zapewne zapomniana przez wszystkich redaktorka - Malinozja! Jeśli jeszcze ktoś mnie pamięta, to propsy dla tej osoby. :P Ciekawicie się pewnie, dlaczego dotąd nie mieliście szansy ujrzeć mnie w załodze tego bloga. Zaraz wam wyjaśnię, jakiż to był powód. Mianowicie po wygraniu ostatniego konkursu na redaktora miałam szansę napisać parę postów na tym blogu. Nie wiem, czy się po dzień dzisiejszy zachowały. Jakiś czas później, gdy pisałam posta nastąpiły problemy techniczne i wyrzuciło mnie z bloggera, gdy weszłam na niego ponownie zobaczyłam, że z bloga Abieski zostałam wyrzucona. Natychmiast poinformowałam o tym Hanię, która dodała mnie znów. Sytuacja powtórzyła się ponownie i działa się parę razy. Potem po prostu zniechęciłam się, jak próby dodania mnie tu żadnego skutku nie przyniosły. Aż do dnia dzisiejszego, kiedy to zatęskniłam za starym kątem. Napisałam wtedy do Hani, która zgodziła się na dokonanie kolejnej próby dodania mnie tu. Udało się i takim sposobem oto tu jestem. Pozwólcie również, że się przedstawię, na imię mi Malina. Mam nadzieję, że w akcji na tym blogu będziecie mogli mnie ponownie ujrzeć. Do zobaczenia w kolejnym poście.

~ //Malina

20 komentarzy:

  1. myslalam ze to malinasia dziekuje dobranoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym być osobą z takim talentem do pisania jak ona, ale urodziłam się sobą. Przykro mi. D:

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. ona nie jest taka utalentowana

      prawda ziemniakowska???????????????????????

      Usuń
    4. Wdowiakowska jak morzesz jom tak obrarzć co za szmatka z cb do podług

      Usuń
  2. Hmm...ja ciebie niestety nie pamiętam 😩 Jak na redaktorkę MOIM ZDANIEM późno napisałaś ten oto krótki post xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest on krótki, ale jeśli bym się rozpisała, to z pewnością nikt nie zechciałby przeczytać moich epopei i potem musiałabym odpowiadać na zbędne pytania dotyczące mojej osoby tu.

      Usuń
  3. A ja Cie pamietam. Propsy dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, worek propsów ci się należy + w prezentach czeka na ciebie twoja lista życzeń ode mnie. :) ♥

      Usuń
  4. A ja niedawno zaczęłam czytać blogi i założyłam swojego^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Przepraszam, że piszę to pod twoim postem, ale tu chyba adminki najszybciej to zobaczą.
    Mam pytanie, jak już pewnie można wywnioskować, do adminek. Czy w najbliższym (lub troche dalszym np. dwa miesiące) pojawi się konkurs na redaktora? Oczywiście jest to pytanie totalnie nie dotyczące tego posta, ale jak mówiłam, nie wiem jak inaczej skontaktować się z administratorkami.


    'convesxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs na redaktora będzie prawdopodobnie 13 sierpnia.

      Usuń
    2. Cześć. Nic się nie stało, nie przeszkadza mi to, iż zapytałaś o to pod moim postem. :) Co do pytania - moja koleżanka zapytała o to Hanię przy wymianie unikatami. Jak mi potem mówiła, faktycznie konkurs w najbliższym czasie ma się odbyć.

      Usuń
    3. Okej :) Dzięki za odpowiedź.

      Usuń
  6. Ja cię pamiętam :). Propsy dla Mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!