poniedziałek, 8 sierpnia 2016

21 level + różne informacje.

Witajcie!
Na początku pragnę podziękować każdemu, kto pomagał mi w boosterze. Po półtorej roku mam 21 level! 1 raz tak dużo osób pomogło mi w boosterze. Wbiłam ponad 242 tysiące! Jestem dumna z każdego, kto wysyłał pozdrowienia, oglądał seki (tak, te robione dla hecy), dawał autografy. Unikat wygrała lejdi130, której serdecznie gratuluję! Obecny stan mojego paska fame prezentuje się następująco:


Można uznać, że wbiłam już ponad jedną trzecią dwudziestego pierwszego levela. Mam nadzieję, że do końca wakacji uda się wbić kolejny. W roku szkolnym, znając życie, będę dłużej męczyć się z wbiciem kolejnych poziomów - coraz więcej fame, coraz więcej lekcji, coraz więcej obowiązków, coraz więcej treningów... mogę wymieniać te "coraz więcej" w nieskończoność. Wiem, jednak, czego będę mieć mniej - czasu. Nie będę mogła zagrzewać miejsca na MSP wtedy, kiedy tylko chcę. Niekiedy, mimo ogromnych starań, chęci, nie uda mi się wejść. Mimo wszystko trzeba pozytywnie patrzeć w przyszłość - każdy czas spożytkowany na grę będę wspominać pozytywnie. Na marginesie; dziękuję wszystkim, którzy komplementują bloga w prywatnych wiadomościach - miło mi czytać Wasze pozytywne opinie. Każda uwaga inspiruje mnie do poprawienia możliwych mankamentów. Kolejną rzeczą, jaką pragnę się dzisiaj zająć jest dość dziwna sprawa - spora ilość komentarzy pod najnowszymi postami. Ich liczba dochodzi nawet siedemdziesięciu pięciu! Jednak bardziej dziwi mnie, że większość została napisana przez niejaką "Kesję", a chwilę potem, usunięta. Zrozumiałam jednak urywki rozmowy, troszkę mnie zaniepokoiła. Widziałam komentarz w stylu "nie gadaj, że jesteś fejkiem Hanki". Nie zrozumiałam, kto miał zostać jego odbiorcą. Poniżej zauważyłam odpowiedzi "za co ty jej tak nie lubisz" i tej podobne. Jeśli mam być szczera, nie wiem, o co chodzi, jednak takie spamy oraz burze mnie niepokoją. Pisząc to, nie mam na celu nikogo obrażać. Mimo wszystko proszę - naprawdę proszę, jak najbardziej miło, pozytywnie, kulturalnie - Kesję o niespamowanie (a zaraz potem usuwanie komentarzy), gdyż powstają przez to spory oraz niewyjaśnione kłótnie, czego chciałabym uniknąć. :/ 
Następnym nieporozumieniem jest komentarz, o którym poinformowała mnie jedna z adminek. Nie wiem, pod jakim postem został napisany, ale troszkę mnie dziwi. Cytuję: 

Nie widzicie, że Lanelyee to Abieska?

Nie, nie jestem Abieską. Jestem zwyczajną Hanką1409, Lanelyee, która kiedyś tu pisała i po "latach" wróciła. Może ja i Karo mamy podobny styl pisania, ale zapewniam Was, że nią nie jestem.

A na koniec nutka unikatów - jak wiecie, kolekcjonuję unikaty z VIPa na rok. Najbardziej interesują mnie te z lat 2013/2014. Zrobiłam małą "składankę" rzeczy, których poszukuję.


Wybaczcie mi jakość, internet nie chciał uraczyć mnie lepszymi zdjęciami. Zdjęcia, na których napisałam słowo "średnio" oznaczają, że nie szukam ich tak bardzo, jak innych. Nie będę chciała posiadać ich za wszelką cenę. Niebieskiej sukienki z różowymi wstawkami (ostatnia w pierwszym rzędzie poziomo) również nie chcę zdobyć "ponad wszystko". Za resztę rzeczy mogę zapłacić dużą cenę. Jeśli ktoś z Was posiada którąś z rzeczy - proszę o w miarę możliwości szybki kontakt na priv. To bardzo ważne!

Przepraszam za możliwe błędy i pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Kto wpadł na taki genialny pomysł, że Abieska i Lanelyee to jedna osoba? XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spytałam: podobno anonim + jeszcze czytałam komentarz "ja tam lubię posty Abieski" czy coś w tym stylu pod moim postem XDDDD

      Usuń
    2. Ja także widziałam taki komentarz...

      Usuń
  2. Gratuluję 21 levla! Ja tkwię w 18, gram rok na tym koncie, ale brakuję mi 214 tysięcy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje lvla 😉
    Mi brakuje jeszcze nieco ponad 2 mln, meh.
    I też się zastanawiam, kto wpadł na pomysł, że jesteś Abieską xDDDD
    ~`N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :)
      Niedługo wbijesz, na pewno się uda, chętnie pomogę :)

      Usuń
  4. Mogę ci podpowiedzieć że Bella =D Ma sukienke ananasa a frytkową chyba też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją w znajomych!
      Niestety nie chciała wymienić się za ananasa :(

      Usuń
  5. Mogę ci podpowiedzieć że Bella =D Ma sukienke ananasa a frytkową chyba też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 21 levela :* Jest taka osoba, która kupuje każdy VIP na rok. Nick mogę podać na priv ^^
    Pozdrawiam!
    ~Jennifer Lopez&Shakira

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 21 levela! Czuję to co Ty... W trakcie roku szkolnego też nie będę mogła za bardzo grać w MSP :( Ładne te unikaty, nie dziwię się, że ich szukasz ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, akurat o komentarzach... mój olałaś? No cóż, skoro ciągle się ukrywasz, dam spokój i kończę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Twoja historyjka zabrzmiała dosyć nierealnie, ale spoko, nie mam dowodów na to, że jest nieprawdziwa, tak tylko wspominam mimochodem.
      2. Przecież i tak skończyłaś z msp, ja na twoim miejscu sama bym odeszła i dała szansę innym, bo skoro msp cię nie interesuje, nie widzę najmniejszego sensu zostawać na siłę.
      3. Hanka ci odpisała.

      Usuń
    2. Droga AlphabetGirl, odpisałam Ci... Prosiłabym o sprawdzanie komentarzy przed oczernianiem mnie. Napisałam, byś podała mi maila, a dodam Cię. Ciekawe z jakiego powodu miałabym Cię usuwać - zależy mi na każdym redaktorze. Aczkolwiek takie zachowania są niedorzeczne i nieoczywiste.

      Usuń
    3. +nie mam wszystkich maili zapisanych (nie wiem sama gdzie) i nie mam możliwości codziennie kontrolować kto jest w załodze, a kto nie. Problem z wywalaniem z posta miała Malinozja - zaraz do mnie napisała i problemy techniczne zostały zażegnane. Proszę, panuj nad emocjami i staraj się sprawdzać fakty przed rzucaniem agresywnymi komentarzami. :/

      Usuń
  9. Gratuluję lewiatan ja tkwię ciągle w 15;_;
    -Gwiazda Estrady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! Ja też tkwie w piętnastym 😩.

      Ps: Byłoby mi bardzo miło gdyby ktoś mi pomógł we wbiciu 16 😛

      Usuń
    2. Piąteczka! Ja też tkwie w piętnastym 😩.

      Ps: Byłoby mi bardzo miło gdyby ktoś mi pomógł we wbiciu 16 😛

      Usuń
  10. Gratuluję lvla! Ja dzisiaj także wbiłam 19

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.wattpad.com/299493768-kpopowe-one-shoty-dla-martyny-jonghyun

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!