środa, 29 stycznia 2014

Taka bardziej informacja.

Hej tu Julia. Wiem jak to jest kiedy czeka się na coś i się tego nie dostaje. Głównie chodzi mi o notki. Najgorszy czas dla redaktorów to wakacje i ferie oddzielone semestrami. Tak wypadło, że jestem w ostatniej grupie. Z mojej strony posty byłyby co 2 dni, ale muszę się przygotowywać do sprawdzianu szóstoklasisty. Jeszcze raz przepraszam. To była "smutna" prawda, przejdźmy do czegoś miłego. Gazetką, którą miał zajmować się Daniel będę robić ja. Nie mam jeszcze okładki. Tu pojawia się taki konkurs. Polega on na tym, że tworzycie okładke, a głównym tematem jest movie Abi. Czas macie do 6 lutego. Co to za konkurs bez nagród. Chyba pierwsze miejsce dostanie coś z listy i specialne pozdrowienie. Będą też nagrody pocieszenia za ogólny udział. Możecie zgłaszać się w komentarzach. Sposób jest dowolny czy w artach czy wyślecie mi na skrzynke. Napiszcie od razu nick na msp. Do (mam nadzieję) następnej notki. :D

jula27jula

P.S. Piszę z telefonu i jak będą błędy to prosze o nie wytykanie ich ;)

30 komentarzy:

  1. Ja mogę. Umiem robić takie rzeczy, tylko nie wiem jaki tytuł wpisać. Oraz czy w okładce wstawić siebie, Abi, czy kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okładce ma być postać Abi tytuł i nagłówki zrobię sama. Najlepiej kiedy zrobisz to w arcie ;)

      Usuń
    2. Ok ;) Nagłówek zrobię w arcie i dodam do niego parę rzeczy, żeby nie był taki ''normalny'' xd

      Usuń
    3. okładkę a nie nagłowek xd

      Usuń
  2. Aha.. C: Sorry,że nie wchodze na MSP bo mam szlaban(znowu) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To taka informacja dla Cb :3 Sorry, że zasmiecam .. Pisze z fona..Dx

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież do sprawdzianu szóstoklasisty jeszcze (chyba) miesiąc.. Ja do niego się w c a l e nie uczyłam, bo przeciez to jest sprawdzian wiadomości z 6 lat.. To nie jest hejt, tylko wyrażanie swojego zdania.
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 miesiące* jest 1 kwietnia. Ja też się uczę, ale jeszcze na komputer czas jest C:

      Usuń
    2. W tamtym roku pod koniec maja chyba byl. ale jak dla mnie nauka do tego testu to po prostu strata czasu.. chociaż w podstawówce to takie luzy, że można wszystko robić. Pojdziecie do gimnazjum, tam czasu nie bedzie na nic bo codziennie sprawdzian lub odpytywanie. Cieszcie sie podstawówką ile możecie ;))
      Breevy

      Usuń
    3. Mam 6 lutego próbny. :P

      Usuń
    4. W tamtym roku te próbne były trudniejsze niz ten oficjalny ;p

      Usuń
  5. lovcia 809 ^_^ w arcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Julio, czy mogę zrobić arta i napisać do ciebie na poczcie na MSP? PS. Proszę, podaj mi swój nick.
    Z góry dziękuję, myślę że mam jakieś szanse w konkursie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onnazywa się jula27jula C;

      Usuń
    2. Dziekuje ktosiu ^^

      Usuń
    3. Nie ma za co ^0^
      Jestem XXXXXTOLKAXXXXX
      :3

      Usuń
    4. Zapros do znaj jestem Rosalie35 :3

      Usuń
  7. Wiem że na pewno nie wygram ale jak coś to przyjmij moje zaproszenie albo je wyślij na MSP jestem blackgirl012 i jakbym miała wygrać to nie chce nic z lż.A na kompa zawsze możesz siąść na kilka minut....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie mam konto google !
    Huehuehuehuehue ^0^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej,jak bedziesz robić Abi środek to wstawisz moją movie star....Jestem loveciam123 pliss jeszcze nigdy nie byłam w gazetce tak popularnej.Jak masz gdzie to proszę cię bardzo.Najbardziej chciałabym być na okładce lub w środku jak opisuje się ubrania które najbardziej się lubi.Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chciałby być w gazetce.. ;_______;

      Usuń
    2. Poprawka, na okładce jest ten z którym jest w środku wywiad ;)

      Usuń
    3. A może być ze mną wywiad? Pplooooooose :'3 jestem Sofisia1111 ^0^

      Usuń
    4. A ja to co ? W tyle ? Ja też chce wywiad!!! Bardzo ploose
      A ja jestem loveciam123.Prosze zapraszajcie do znajomych <3

      Usuń
    5. Kocham stosować zasade pokory. " Ten kto nie prosi dostanie, ten kto prosi nigdy nie dostanie " :P

      Usuń
  10. Zgłaszam się
    ~KisieleeeQ
    Tylko nie mam Abi w znay ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mam Abi w znaj :C
    A jak nie ma się jej w znaj to czy można wstawić inną moviestar z znaj ?

    P.S. Zgłaszam się ^-^ Grzesiu <3 L
    Prace zrobię w arcie i napisze do cb na poczte (priv na MSP)

    Grzesiu <3 L

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ^-^ nula02
    Prace zrobię w arcie i napisze do cb na poczte (priv na MSP) :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!