poniedziałek, 15 września 2014

MSP według Duśki xd + Mam motto życiowe. + Mój pokój.. Za długi tytuł ;33

Hej!
Jej, po 4 dniach napisałam posta, sorki :C. Ustaliłam sobie, że w weekendy nie będę pisać postów, ponieważ robią to inni redaktorzy, a nie chcę aby było tak, że w tygodniu będą 2 posty a w weekend 7! lub 8! Lub więcej xD. No nieważne, może to dla niektórych lepiej, może nie. Przejdźmy do mojego motta. Miałam je od dawna i szczerze - sporo dzięki niemu zyskałam. Skoro Kathey napisała swój, też napiszę swój.

"Nieważne jak daleko, ważne, że idziesz" Takie banalne, ale jednak ma w sobie coś. Czasami dzięki mojego motta piszę notki, wtedy, kiedy po prostu jestem zła na was. Naprawdę, pod moim postem są 4 komentarze.. 4.. W tym 1 mój. A pod postami Kathey, Lanaq z 20-30 lub więcej. Smutne, xD.

Dobra, teraz post (Tak, bo Diana nie pisze teraz posta, nie?) xd

Nie, to nie seria. Niee. Nie wiem, czy się cieszycie - czy nie, ale nie. To nie seria. Aha, muszę trochę was zachęcić do BRANIA UDZIAŁU W KONKURSIE!! Tak, musiałam napisać z dużych liter i z pogrubieniem. Zgłosiły się narazie 4 osóbki.. Mało!! Dajemy czadu!! XD.

Ehh. Pokazuję wam mój pokój. Tak zrobiłam mini ptasznik, który nie wygląda jak ptasznik :3.


Musiałam coś po chińsku napisać xdd

Ptasznik xd

Pokój imprez. Nie mogę kuchni znaleźć hahaha xd

 A teraz was zaślepię xD

LEL, Blogger nie protestuje. Babyy.

Matko jaki beznadziejny post ;-; . Hał .











Doooobra, teraz MSP według Diany, Duśki, Dullaq i wgl.


Chwila, idę zrobić porządek w plikach. Za dużo ich mam.  Już.Okazało się, że miałam 4 takie screeny strony głównej, ale okej.

No, fajnie. Tak, wiem. Podoba mi się to. W sumie. Przebieranki to niezbyt gra dla chłopaków, bardziej dziewczyn, chyba, że chodzi o filmy :3. Niebieski fajnie pasuje do fioletu i różu. Łasny niebieski. Ogólnie nie jest źle. 6/10.



Duśka oczywiście musiała tak zaznaczyć, że każdy zobaczy nawet ślepyyyy XD.


Hmm.. co o tym sądzę? Świetna opcja dla sławnych osób.! Muli ci komp ? Wciśnij!! Szkoda, że trzeba wylogować się i zalogować, aby znowu było normalnie. ;/. I tak daję 10/10.!












Zamianyy. No, w sumie przemyślana opcja. Nie da się oszukać w tej zakładce, fajnie. Podoba mi się! 10/10







Dzisiaj krótki post, jednak zrobię z tego serię, O ILE BĘDZIECIE CHCIELI.



ZGŁASZAĆ SIĘ DO KONKURSU MILORDY :33





11 komentarzy:

  1. Ale świetny pokój. I wgl śliczna jesteś. A wiesz, miałam dziś w szkole naleśniki łooooo. XD Dobra, kończe zanim już mi zupełnie odbije. Papapapaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Aawwwwww post spoko dużo. informejszyn. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna. ;))
    Wow 126 lov w pokoju. O_o Ja jeszcze nie dałam. Muszę tam wejść, dać lov itp. XD
    Motto ciekawe. Krótkie, ale sensowne. Ja sw nie mam..
    Do konkursu może się zgłoszę, tylko przeczytam poprzedni post. :))
    Nie rozumiem czm masz rąk mało komów pod postami.. LUDZIE PISAĆ KOMY!! Amen. Skończyłam.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) rozpisałam się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post,super,WOW twój trzeci post który jest wg mnie naj :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesteś <3 zaprqszam na bloga. Jessia-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!