poniedziałek, 15 września 2014

Kolejny "Tydzień unikatów" - Prawda czy fałsz?

Heii!
Pamiętacie Tydzień Unikatów? Był on pod koniec 2013 roku.
Pamiętam jak wszystkie MovieStars na każdym serwerze były strasznie, że się tak wyrażę, podjarane.
Wtedy dopiero co rozkręcałam się na Kathey, więc nie nakupiłam ich zbyt dużo.
Ale nie o tym!
Skąd w ogóle temat o Tygodniu Unikatów?
Mianowicie pod postem Marty (KisieleeeQ), niejaka Cherry (Dawna alablaszczak6) napisała dosyć intrygujący komentarz, a mianowicie taki:



Na początku pomyślałam "Kolejny tydzień unikatów? Nie wiem, czy to możliwe... W każdym razie, sprawdzę to.". Po chwili weszłam na Facebooka, na oficjalną stronę Msp, bo ponoć tam miała znajdować się informacja na ten temat. Znalazłam coś takiego:



Nie będę tłumaczyła tego dokładnie; nie mam po co. Podejrzewam że połowa z Was zrozumiała, o co chodzi.
Ogólnie tekst oznacza, że Tydzień unikatów odbędzie się zamiast konkursu, zacznie się w czwartek.
Z tego, co widać na załączonym screenie, napewno przywrócą (!!!) serca na nogę, tą jakby sukienkę baletnicy, naszyjnik z serduszkami i balerinki z kokardkami. Z tego co tu widać to tyle. Jednak pomimo to jestem na 100% pewna, że przywrócą gwiazdki na rękę, buty "Princess toes", kilka bluzek i spódniczkę. Być może dodadzą też czapki.
Szczególnie cieszę się z powodu tej spódniczki, jest ona dla VIP a ja akurat będę go jeszcze miała.
Yh, gadam o niczym.
Zastanawiam się, czy nie będą robić "Tygodni unikatów" co roku; jak narazie będzie to drugi z rzędu okres czasu.
Ja mam w planach kupić sporo spódniczek, biały komplet gwiazdek i serc (Może kupię też kilka innych zestawów serca + gwiazdki). Napewno skuszę się na unikatowy komplet, który być może zaprezentuję na blogu.
Z całości wynika, że w ten czwartek (18.09.2014) tydzień unikatów odbędzie się w 100%. Skoro moderatorzy napisali o tym na FB (Z wiadomości Cherry wynika, że nawet potwierdzili to w mailu), znaczy że to nie może być kolejny żart wymyślony przez użytkowników.
No chyba, że moderatorzy sobie z nas żartują.
Facepalm. Co ja piszę. Moderatorzy to poważni, dorośli ludzie więc nie mają powodów aby nas okłamywać.
A wy, co sądzicie na temat Tygodnia Unikatów?
Ja osobiście bardzo się cieszę, bo naprawdę podobają mi się unikaty, nawet nie ze względu na małą dostępność, ale raczej z tego że mi się PODOBAJĄ. Mrr, lubię starą grafikę. ^-^
Dobra, ok, znowu gadam bez sensu.
Przepraszam za taki krótki i mało zwięzny post, ale znowu piszę z telefonu, a po drugie Unikaty to nie jest stabilny temat, raz są a raz nie ma. XD

Do następnego posta! ♥



Ps. Ludzie, błagam, podajcie mi maila modów... Omg, ja jedyna go nie znam. XDD

25 komentarzy:

  1. Kathejo, aby napisać do modów musisz:
    1. Wejść na stronę główną msp,
    2. Kliknąć na znaczek kontakt, który jest na samym dole tej strony.
    3. Tam piszesz jakąś wiadomość do modów, a oni odpisują na tw maila.

    :) Jezuuu, jak ciesze się na te unikaty. Kocham unikaty! Lel, pzdr :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się podjarałam na te unikaty. Masz piękne nowe logo. Zazdro o-o

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak w zeszlym roku byly w listopadzie.ja jestem na msp dwa lata.Dziękuję ze napisalas dzis post xD :p

    OdpowiedzUsuń
  4. I te wszyszystkie co wymienilas byly ale weza nieztety niebylo ja mam wszystkie co byly :WerQa xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!!! Jak ja się tym jaram XD

    Pozdr,
    szara laska roku, która ja się unikatami XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko ! Uni ;** ♥U♥N♥I♥K♥A♥T♥Y♥ To kupuję serca na nogę , Jakieś z 4 sukienki ♥ Węża na nogę !♥♥♥♥ I .... Dużo innych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waz to za zadki unikat w zeszlym roku tez nie bylo podam co bylo bo jak mowilam jestem na msp dwa lata no wiec.:Tatuaze-gwiazdki,serca Sukienki-jedna sukienka Czapki-czapka kruliczka Spudniczki-1spudniczka Buty -Baletki .Proszee :)

      Usuń
  7. Wow! :o Zaraz wybuchnę przez tą wiadomość! :O Dzięki, że napisałaś! :3 A tak w ogóle, to mail do modów, jest na blogu http://patricia45-msp.blogspot.com/2014/08/moderatorzy-na-msp-podziekowania.html#comment-form. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja się... zawstydziłam? Z tego powodu, że te moje kochane słownictwo trafiło tutaj. Tak, wiem, powinnam się z tym liczyć. Ale na MSP mi nic nie grozi, bo konta usunięte :). Fajny post xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post awawa. Wowow unikaty wowow. Tydzień trwa tak? XD Bo w czw nie mogę wejść tylko pt sob i ndz :(
    ~Zue Masło

    OdpowiedzUsuń
  10. A unikaty z vipa (np. Pies w torebce) też się liczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo w zeszlym roku tez niebylo tak ze uni byly tylko dla zeyczajnych czlonkow gry.Byly unikaty vip i nie vip.xD ktos byl w zeszlym roku na msp bo cos m sie nieeydaje :D xD ja gram na msp 2 lata i do dxis uwielbiam te grę

      Usuń
    2. Unikaty z pakietu Vip się nie liczą.
      Liczą się te usunięte; ze starą grafiką.
      A co dokładniej? Dowiemy się jutro (Węża raczej napewno nie będzie).
      ~Katheja z zapaleniem krtani ;c xd

      Usuń
    3. Tak liczom bo moja kol gfy miala vip i byl ten tydzien kupila dwa unikaty tylko dla vip ze starą grafikom ktore tez wycofali i przywrocili w tydzirn unikatow .Bo my obie poszylsmy do niej w listopadowy czwartek i wtedy byl ten tydzie xD.Ja mam juz te unikaty co byly wlasnie z zeszlego roku ale nic nie zaszkodzi kpic zapasu na wszelki wypadek xD :D

      Usuń
  11. Jeej. unikaty ^.^ Tak btw. wie ktoś co się dzieje z Refferetti? O.O chyba nie pisała od czerwca tak mi się zdaje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dolaczam sie do pytania Klaudusiowej. Jesli juz napisala dlaczego a zapimnialam to przrpraszsm c:
    'Lala z fonga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W czwartek to ja mam urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ,, Ktoś z was był w tamtym roku? Wątpie ". Jest to niestety chore pytanie, ludzie na msp są od samego początku więc niestety, ale nie widze sensu w tym pytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że jest tylko raz w roku :( Zawsze jak jest ten tydzień to kupuję jak najwięcej *o*
    I jeśli macie chwilę to zajrzyjcie na mój blog http://karolina33344-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Modzi nie są poważni ~movielala50

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam, że tydzień unikatów będzie w ten czwartek :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!