czwartek, 18 września 2014

Co kryje Tydzień Unikatów?

Heii!
Na wstępie powiem, że zapalenie krtani NIE jest fajne. Owszem, nie chodzę do szkoły ale muszę dwa razy dziennie robić inhalację. Ok. Nie gadam.
Jak wiecie z poprzedniego posta, na Facebooku MSP Moderatorzy napisali posta o Tygodniu Unikatów. Dzisiaj okazało się, że to stuprocentowa prawda.
Najśmieszniejsze jest to, że Modzi przywrócili te unikaty, których nikt się nie spodziewał.
Ja osobiście myślałam, że przywrócą gwiazdki na rękę, spódniczkę dla Vip i parę innych unikatów.
Myliłam się, bardzo. Ani gwiazdek, ani spódniczki. Przywrócili cenniejsze ubrania.
Kiedy weszłam na Msp (Z tableta c':) nie zastanawiając się, kliknęłam na sklep. Zobaczyłam pierwszą stronę nowego "Konkursu" (Nie robię jego recenzji! Dokładnie opiszę ubrania). Ujrzałam to:


Owszem, ucieszyłam się ale nie aż tak - Większość z tej strony nie jest unikatami.
O tej bluzce można powiedzieć że wiedziałam. :P
Szczerze powiedziawszy, z tej strony spodobały mi się tylko włosy za diamonds i unikaty. Kolczyki ujdą. XD
Ceny można powiedzieć, że nie są unikatowe.


OMG! Ta sukienka <3 Muszę ją mieć! <3 - To pomyślałam kiedy zobaczyłam tę stronę. Marzyłam o tej sukience (Za 300 sc) od dawna. Ona jest prześliczna! Tu mamy do czynienia z większą ilością unikatowych ubrań. Balerinek też się spodziewałam XD Jednak... Tego czegoś do nosa za 50 sc nawet nie znałam. :P


Kiedy zobaczyłam tę stronę, moja twarz wygięła się w niepojęte coś.
Syrenka, najrzadszy unikat, została przywrócona?!
To samo ten rzadko spotykany motylek i tatuaż w kształcie dziewczyny z epoki kamienia. 
Spódnica była na zdjęciu z Facebooka, to samo sukienka baletnicy.
Ucieszyłam się z powodu kolczyków za 50 sc, wyglądają ciekawie na MS.


W tym momencie, gdybyście zobaczyli moją twarz, nie moglibyście spać. Balibyście się tego wytrzeszczu.
SERDUSZKO MOM? Are You really kidding me? - Znowu pomyślałam.
Do tego tatuaż z symbolem pokoju, serduszka, kombinezon, kolejny tatuaż, serduszka na nogę, unikatowe włosy... Strona marzeń!


Rogi dla Lanelyee. ^^
Nie byłam zaskoczona tą stroną, no może rogami. XD
Chyba Moderatorzy mają kontakt z Hanią, skoro przywrócili akurat ten dodatek.

Przywrócono 5 stron unikatów, z czego jedna nie jest unikatowa. W ten sposób mamy 4 STRONY unikatowych ubrań! Omg, raj dla mnie... <3
Oprócz tego, że przywrócili cokolwiek - Nie jest to byle co, bo są to najładniejsze i najrzadsze unikaty (Nie licząc gwiazdek których nie ma. ;w;)
Ja jestem strasznie podjarana, kiedy robiłam komplety z 11 unikatów wyszła mi cena... 1950 sc. Niesamowite, co? Za normalne ubrania w takiej ilości zapłacilibyśmy 4-5 tysięcy sc.
Mam zamiar kupić każdą widoczną rzecz w kilkunastu kolorach (Będzie dużo rzeczy w mojej szafie. Szczególnie tych sukienek za 300 sc i serduszek na nogę, do tego tatuażów ogólnie).

Jak Wy odbieracie Tydzień Unikatów? Jesteście zadowoleni z niego czy może źli?
Ja osobiście jestem na maksa szczęśliwa. <3333

Do następnego posta! 





9 komentarzy:

  1. Wow, muszę szybko zbierać kasę!
    Cieszę się, że dali unikaty choć raz w ciągu czasu, w którym ja gram.
    Napewno kupię choć jedną rzecz. :))
    Ps. Pierwsza?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hue hue, zrobie new konto, uzbieram sc, kupie unikaty, wbije 6 lvl, wysle, WLALA ! Huehue

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi MSP nie działa to nie fair!

    OdpowiedzUsuń
  4. Awawawa :33 Rogi dla Hani ^^ xd
    Serio, serduszko z napisem "mama" ? :-: Leże. C:
    Muszę kasę zbierać wowowowo. :3
    Kuruj się Kathejo :( Wspieram cię mentalnie. XD
    -Podjarany Zły Las.. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak masz dobrze. Ja leżę w szpitalu i mam inchalację 3 razy dziennie i nie dobre leki. A unikaty mnie też zaskoczyly...

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże raj raj kupiłem wszystkie uni jakie były dobrze że koleżanka mi o tym powiedziała i zaczełem zbierać kase :D :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Lol mam 50 serc 2 kolczyki w nos 9 pokojów 17 momów 3 druty 1 laleczke 4 syreny bluze rogi i 2 x okulary :) Kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. Unikatyyy kocham ja mam sukienkę unikatową za 300, włosy, tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!