czwartek, 18 września 2014

Kropka na końcu zdania.

   Tak po prostu. Od zaraz.
   Od teraz.


    Większość pewnie spytałaby mnie o powód. Znalazłam Go. To, czego zawsze szukałam, a teraz nareszcie udało mi się odnaleźć. Spokój. Szczęście. Równowagę.

   Pewnie zauważyliście, że przez dłuższy czas nie pisałam. Dlaczego? Cały czas zajmowałam się nauką. Przy tym odkryłam, co chcę robić w przyszłości, jak i...przeszłość. Bo ona cały czas wskazywała mi drogę, a ja starałam się tego nie dostrzegać. Ludzie kierowali mnie do miejsc, których nie chciałam nigdy widzieć...i nie powinnam. A potem pojawili się oni
Moi przyjaciele.

   Wcześniej z życiem było ciężko. Nie mogłam się odnaleźć. Ale teraz zrozumiałam, że świat realny jest o wiele więcej warty niż internet. Że powinnam być tam, z nimi, a nie planować kolejny post na bloga.

Oczywiście jest wiele osób, których nigdy nie zapomnę. Niektórzy wymieniają wtedy najważniejszych, ale ja skrócę tą listę: wszyscy. Nauczyliście mnie żyć.

I za to wam dziękuję.


Jeszcze po raz ostatni logo. Abiesko, proszę cię, byś usunęła mnie z redaktorów. Na poziomie informatyki 1 gimnazjum nie  umiem tego zrobić. :)


    P.S. Jak ktoś gra w ,,League Of Legends'' możecie mnie zaprosić. Nick ,,Refferetti''

5 komentarzy:

  1. Klikasz takie coś jak ustawienia i to drugie. Gdy się załaduke pisze "Usuń siebie z tego bloga". :c
    Szkoda. :/

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Czekałam na posta, ale nie na takiego... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, szkoda :c
    Kolejna osoba z bloga odchodzi...

    ~ Milka (kasia3348)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czm odchodzisz? Rozumiem, że masz sw powody, ale czm odchodzisz akurat teraz? To tw decyzja, więc się w to nie mieszam. :'( Uszanuję Tw decyzję. Przykro mi z powodu, że odchodzisz.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!