czwartek, 18 września 2014

Konkurs na redaktora.

Heii.
Obecnie nie piszę posta z taką przyjemnością jak zwykle. Tak jak pewnie wiecie, Referetti odeszła. Świetnie pisałaś, Natalko, jednak jak wiemy każda książka kiedyś się kończy.
Kolejnym zmartwieniem jest to, że Nicol nie napisała nic odkąd dołączyła do załogi bloga.
Skonsultowałam tą sprawę z Abieską, bo sama nie chciałam podejmować decyzji.
Chwilę się zastanowiłyśmy, po czym Abi powiedziała abym niestety usunęła Nicol (ashley919) ze strony, i zorganizowała Konkurs na redaktora.
Do zajęcia są dwa miejsca na blogu.
Co będę oceniała, wybierając nowe osoby?

• Poprawność językową. Jest to bardzo ważna rzecz, będę brała to pod uwagę.
• Ortografię. Bez poprawnej pisowni dostanie się na bloga jest mało prawdopodobne. Drobne błędy ujdą.
• Poprawną interpunkcję. Przed znakami interpunkcyjnymi nigdy nie stawiamy spacji.
• Pomysły na notki. Jest to może najmniej ważna rzecz, ale zawsze możecie zarobić u mnie plusa.
• Poprawne wykonywanie, obróbka screenów. Bardzo ważna rzecz, bez niej będzie ciężko.

W zasadzie to tyle jeśli chodzi o kryteria oceniania.
Zgłoszenia w postaci posta (Nie pierwszego, ale takiego jakbyście pisali tu od dawna) wysyłajcie na maila katheylovemsp@gmail.com.
Z wymagań, jest naprawdę jedno nie licząc wyżej wymienionych, mianowicie posiadanie konta google. Myślę jednak że większość je ma.
Zgłoszenia wysyłajcie do 25.09.2014 roku, ostateczny termin to 26.09.2014.

Życzę powodzenia!

27 komentarzy:

  1. Heh :D Czekałam na to! Już zabieram się za pisanie posta. ;) Przykro Mi, jeżeli chodzi o Ref, była cudowna! ♥ ~~Klaudia ( cynia3 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się bejbe logosy mam na komórce! Tiger ach

      Usuń
  2. Chyba zrobię posta :) Chciałabym w nim wykazać swoje umiejętności rysowania jeśli można? Jest coś takiego brane pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro wyślę notkę,moze wygram <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyśle notkę postaram się XD ~ Natka1282

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek byłam na twoim blogu. Fajny ;)

      Usuń
  5. Chętnie bym się zgłosiła, ale cóż...

    ~Duśka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane panele, bylam z wami do moich ostatnich chwil, dopoki nie JEBLAM, XDD

      TEZ SIE CHCE ZGLOSIC,TE UCZUCIE XD

      Usuń
  6. Szkoda, że Nicol nie pisała. Przykro mi też z powodu Reff. Ciekawe kto będzie nowy. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też się zgłoszę, trzeba pomścić Reff!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kathey. Mam 12 lat, nazywam się Kasia. Chciałam sie zgłosić na redaktora. Czytam waszego bloga od założenia mojego konta na msp (Kasiuulkaa=3), zawsze marzyłam aby móc na nim pisać. Kocham tworzyć posty i sama mam własnego bloga . Myśle że dobrze bym sie sprawdziła na tym wspaniałym blogu jako redaktorka ;). Jeśli mnie wybierzecie to skontaktujcie sie ze mną ;3, najlepiej poprzez wiadomość na msp (nie znam jeszcze dobrze konta google :P). Dziękuje za uwagę :). /Kasiuulkaa=3

    OdpowiedzUsuń
  9. też wysłałam posta ;)

    Mam nadzieje że Kathey sie spodoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas na wyjaśnienia, które i tak nikogo nie obchodzą. Z rozpoczęciem roku szkolnego naleciało mi dużo nowych obowiązków. Kompletnie nie miałam czasu, lecz to moja wina mogłam napisać jakiś post z komórki, że z mojej strony nie będzie w najbliższym czasie żadnych postów. Trudno, już na początku poczułam coś takiego co mówiło mi "Nie dasz rady!" i nie dałam. Wiem, że mało was obchodzę, ale pomimo to chciałam napisać wytłumaczenia. Cóż teraz jestem zwykła użytkowniczką, która będzie sobie komentować posty. Mam nadzieję, że kolejni redaktorzy będą sto razy lepsi niż ja (jest to pewne). ~Pozdrawiam czytelników, którzy przeczytali ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosze się. Hehe B)
    Jak tylko wejde na laptopa wysyłam zgłoszenie. :*
    Od zawsze marzyłam tu pisać!
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam szans, ale wysłałam posta xD
    rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :D.
    / otylka109

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłany post. Powodzenia wszystkim :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka! ktoś szuka redaktorkę na bloga ? nazwę bloga podajcie na chacie tego bloga Abieski. Nazwa to : Zobacz_:kasia-olsen-msp-bloog.pl na chacie jestem dosyć często od 19-21 XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Zgłaszam się na redaktora!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!