piątek, 19 września 2014

MSP według Diany 2# - Włosy!

Hej!

Niestety Reff odeszła, nie spodziewałam się tego. Widziałam, że zaczęła pisać notkę 13 września, ale jej nie skoczyła. Niedawno Kathey właśnie zapytała się redaktorów, czy ktoś wie co się z nią stało, czm nie pisze. Nikt nie wiedział, a kilka dni po pytaniu ona odeszła. No, niestety. ;/. No, nie ważne. W każdym razie podziwiam Kathey, za to, że codziennie lub prawie codziennie pisze posty! Wow. Ja też starałabym się tak pisać, ale problemy rodzinne mi za bardzo nie pozwalają.. :C.

Ble, koniec. ALE NIE POSTA XD. Nie bójcie sje.

Aha, napisałabym wczoraj, ale były już 3 posty ( w tym 2 Kathey ), więc sama nie wiedziałam, czy pisać, czy nie..

Dobrze. Koniec. Nudnego. Wstępu.

Dzisiaj o włosach. Hmm. Niektórzy lubią mieć nienaturalne kolory włosów, takie jak róż, zieleń.
Większość MS stawia na naturalność, czyli blond włosy, brązowe, czerwone (Tak, czerwony to naturalny kolor włosów), rudy i jeszcze kilka innych. Ja? Ja stawiam bardziej na naturalność, większość mam blond włosów, ale w garderobie na MSP znajdą się też 2-3 pary nienaturalnych włosów. Już wam pokazuję.


Ta, moja MovieStar bez bluzki XD. Uwielbiam tą fryzurę - mam blond, czarny i musiałam kupić jeszcze różowy kolor <3.







Tak, tutaj już założyłam sukienkę. Włosy są za diamonds, ale jakoś te włosy przypominają mi jednorożce i wiecie.. musiałam... je kupić xD.












Hmm.. Śliczne. Tak, to znowu jedne z najlepszych włosów. Też mam ich kilka kolorów. One są takie lekkie i delikatne.. Takie cudowne! ^^









Nie zbyt mi się podobają. Nie wiem, czemu je kupiłam xd. W dodatku do niczego mi nie pasują, ale co tam. I tak nigdy ich nie założyłam.. :3










Wiem, pokazałam cały look, ale włosy są tak długie, że nie warto ucinać nóg. Matko,  KOCHAM TE WŁOSY! Są.. cudowne. A kolor mnie pozytywnie zaskoczył. Taki delikatny, pastelowy *-*.














Wow, takie bardzo galaxy XD. Hmm. Sama nie wiedziałam, że będą one tak pasować do tej bluzki z kataną i spodenek. :) Fajne i błyszczą! *-*















Myślałam, że mam tylko 2-3 pary nienaturalnych włosów, a tu co? Aż 6. I dobrze. Teraz pokażę wam odcienie na palecie - naturalnych włosów. Albo nie, zrobię sobie chwilową przerwę od pisania, zjem rosół xD. AAAAAAA, dlaczego ta zupa jest tak gorąca? -.-. Nie ważne.

WŁOSY BLOND - 


O, np.; takie.

<---------------.









PALETA WŁOSÓW BLOND : 









CIEMNO BRĄZOWE WŁOSY :




Cóż za nieudany screen. Zamknięte oczy, brzydkie włosy, oraz ms w staniku xD. Nie ważne. Włosy są spoko, ale jednak kolor do mnie nie przemawia.










PALETA CIEMNO BRĄZOWYCH WŁOSÓW








RUDE WŁOSY




Wyglądają jak pomarańczowe, ale o tam, ładne, nie powiem. :3









PALETA RUDYCH WŁOSÓW :







CZERWONE WŁOSY :




PALETA CZERWONYCH WŁOSÓW : 



To wszystkie takie naturalne włosy :3. Znaczy mogłam dodać szare, ale wątpię, aby ktoś nie wiedział, jakie to są. To papa :33. PS. Teraz będę pisać co 2 dni! 


Lepsze od poprzedniego?

5 komentarzy:

  1. Ja preferuję bardziej naturalne włosy, a post- super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej tak samo. Mam ze .. 50? .. 100? naturalnych włosów, 6 nienaturalnych. :). Dziękuję <=3

      Usuń
  2. Ja nie używam zbytnio nie naturalnych włosów, lecz te galaxy są cudne!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!